1. leht 1-st

Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 09:31 51
Postitas tanel1985
Tere kaaskannatajad,

Võitlen pikemat aega webastoga ja ei saa järgnevast veateatest lahti,ega webastot tööle.

E71D -message (status climate control SH/ZH auxiliary water pump,0x2EC) missing,receiver IHKA transmitter JBE

Vahetatud sai lisaveepump (PIERBURG).Pump käib ilusti ringi ja vool jookseb ilusti peale.
Igaksjuhuks vahetasin ka jahutusvedeliku reguaatorklapi (SWAG)

Tehtud tööd ja näehtud vaev ei kandnud vilja :D
Kõik kaitsmed on testriga ülekäidud ja on korras.

Kirjeldan protsessi täpsemalt ka. Määran CIC süsteemis webasto aktiveerimis aja,süttib punane tuluke. Aja möödudes varasemalt kui seade toimis,aktiveerus webasto ja see punane tuluke jäi soojendus ajaks vilkuma. Hetkel aja täitudes punane tuli lihtsalt kustub ,webasto asukohast kostub vaid 1 klõks ,peale seda on kogumoos ja seade ei rakendu.

On kellelgi ideid mida teha, või katseda,sest minu mõistus on otsas?

Auto on E61 530xd 173kw 2009aasta.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 11:29 37
Postitas LEDBeam
Auto on E61 530xd 173kw 2009aasta.
Mind veidi paneb imestama veateade: E71D -message (status climate control SH/ZH auxiliary water pump,0x2EC) missing,receiver IHKA transmitter JBE. Asi selles, et E61-l ei ole JBBE-d. Nii, et vaata, mis kraamiga neid vigu loed kõigepealt, et mingites ämbrites ei kolista. KGM juhib minuteada ilma W-ta lisapumpa, sel juhul võib mingi jobu olla pistnud teise kliimapaneeli või keremooduli ja jätnud autokohaselt kodeerimata ning siis tuleb fake veateade või on vahetatud tulemoodulit, jäetud see õigesti konfimata, FA vale jne. Või W järelpaigaldusena ja masin valesti konfitud (ringi kodeerimata). Kulibinid on ülileidlikud ja teevad palju pahandusi, mis kohe ei paista välja.
Eriti hull seis on nn Leedu autotööstuse mitmest autost kokkuklopsitud isendid.
Kui pumba osas siiski veendunud, siis kas pump sai pandud uus? Asi selles, et nende massiline tüüpviga on toiteklemmide halb kontakt. Kohati töötab, siis jälle mitte. Töötanud pumpa ei tohiks selle tõttu üldse paigaldada. Uue pumba hind aeromotorsi kaudu tellides veidi üle 60 € https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 50.0%09%09 (originaalkoodiga miskipärast tulemust ei anna). Kui tuleb juhtumisi vale voolikuühendustega asi, vaheta see originaali vastu, pump all ise on sama.
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=64_1327
Igaksjuhuks vahetasin ka jahutusvedeliku reguaatorklapi (SWAG)
Üldiselt proovi vältida igasuguseid Hiina koopiaid. Webastoga variandil IHKA-l on veesüsteemis kokku 3 klappi (2 salongiradikale, 1 ümberlülitav), et sa siis summimisel oled teadlik. https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=64_1358

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 12:20 15
Postitas tanel1985
LEDBeam kirjutas: 05.11.2021 11:29 37
Auto on E61 530xd 173kw 2009aasta.
Mind veidi paneb imestama veateade: E71D -message (status climate control SH/ZH auxiliary water pump,0x2EC) missing,receiver IHKA transmitter JBE. Asi selles, et E61-l ei ole JBBE-d. Nii, et vaata, mis kraamiga neid vigu loed kõigepealt, et mingites ämbrites ei kolista. KGM juhib minuteada ilma W-ta lisapumpa, sel juhul võib mingi jobu olla pistnud teise kliimapaneeli või keremooduli ja jätnud autokohaselt kodeerimata ning siis tuleb fake veateade või on vahetatud tulemoodulit, jäetud see õigesti konfimata, FA vale jne. Kulibinid on ülileidlikud ja teevad palju pahandusi, mis kohe ei paista välja.
Eriti hull seis on nn Leedu autotööstuse mitmest autost kokkuklopsitud isendid.
Kui pumba osas siiski veendunud, siis kas pump sai pandud uus? Asi selles, et nende massiline tüüpviga on toiteklemmide halb kontakt. Kohati töötab, siis jälle mitte. Töötanud pumpa ei tohiks selle tõttu üldse paigaldada. Uue pumba hind aeromotorsi kaudu tellides veidi üle 60 € https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 50.0%09%09 (originaalkoodiga miskipärast tulemust ei anna). Kui tuleb juhtumisi vale voolikuühendustega asi, vaheta see originaali vastu, pump all ise on sama.
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=64_1327
Igaksjuhuks vahetasin ka jahutusvedeliku reguaatorklapi (SWAG)
Üldiselt proovi vältida igasuguseid Hiina koopiaid. Webastoga variandil IHKA-l on veesüsteemis kokku 3 klappi (2 salongiradikale, 1 ümberlülitav), et sa siis summimisel oled teadlik. https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=64_1358
Alustuseks tänan tagasiside eest!

Point on see ,et eelmine talv Webasto täitsa toimetas ja tegi salongi kellaajaliselt kenasti soojaks. Webasto lõpetas lampi töö ja esialgu kahtlustasin kohe,et lisaveepump. Vanat pumpa sai akul testitud ja see oli tõesti õhtal,sest käis väga vaevaliselt ringi.Uus pump vurab nüüd ilusti ringi,aga webasto ei taha ikka rakenduda. Veateade sai üleskaevatud Delphi diagnostiga seadmega,proovisime teadet kustudada,aga see ilmus kohe tagasi.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 12:27 27
Postitas LEDBeam
Küsimus oli, kas pump sai pandud UUS ja Pierburgi oma? Ja diagnostika selles probleemses olukorras tuleks teha originaaltarkvaraga, kontrollida masina FA-d, vaadata kodeeringuid jne. Ma olen hetkel 50% veendunud, et veateade on vale ja tingitud valedest kodeeringutest või kasutatavast "diagnostikast". Elementaarne, et juhe pumbast W juhtplokki (asub W peal) tuleks ka hoolega üle vaadata, kui probleem jätkuvalt ei lahene. Välistada ei saa, et lõpuks selgub, et W juhtplokk ise vigane. Kuid kõigis asjades kindlat selgust saamaks ära tekita ise teemasid juurde.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 12:48 00
Postitas tanel1985
LEDBeam kirjutas: 05.11.2021 12:27 27 Küsimus oli, kas pump sai pandud UUS ja Pierburgi oma? Ja diagnostika selles probleemses olukorras tuleks teha originaaltarkvaraga, kontrollida masina FA-d, vaadata kodeeringuid jne. Ma olen hetkel 50% veendunud, et veateade on vale ja tingitud valedest kodeeringutest või kasutatavast "diagnostikast". Elementaarne, et juhe pumbast W juhtplokki (asub W peal) tuleks ka hoolega üle vaadata, kui probleem jätkuvalt ei lahene. Välistada ei saa, et lõpuks selgub, et W juhtplokk ise vigane. Kuid kõigis asjades kindlat selgust saamaks ära tekita ise teemasid juurde.
Jah pump on täiesti uus ja Pierburgi toode.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 13:37 53
Postitas LEDBeam
Hakkab veidi infot tulema. Nüüd proovi leida or diagnostika ja vaata, kas ikka väidab JBF-is puuduvat telegrammi või midagi iganes. ISTA teeb selle kohta kindlasti ka tööplaani, aja aint näpuga rida. W töö eelduseks on ka see, et paagis oleks kütust :mrgreen: ja ta oleks lukust lahti.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 14:11 20
Postitas fedja
On olnud laadseid juhuseid,viga peitunud kero ajus.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 16:49 04
Postitas buumerm
Igaks juhuks mainin, et kas kütust paagis piisavalt? F11 näiteks kui kütet vähe siis webasto sisse ei lülitu.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 20:39 18
Postitas patrik
Neljandat rida lugedes juba viskas mulle konflikti püsti seoses jbbe-ga
Istaga tuleb neid asju diagnoosida ja muu jutt sama kui eespool ledbeam ütles

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 05.11.2021 23:11 21
Postitas TiitR
buumerm kirjutas: 05.11.2021 16:49 04 Igaks juhuks mainin, et kas kütust paagis piisavalt? F11 näiteks kui kütet vähe siis webasto sisse ei lülitu.
See pole mitte ainult mudelite, vaid ka markidepõhine asjaolu ehk ei käivitu weba madala kütusetaseme või kehva aku korral, nii Vw, Mers, Toyo jne... tööpõhimõte kõigil ahjudel ju sama.

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 10.11.2021 07:54 19
Postitas tanel1985
Tervitus,

Tänud mehed asjalike nõuannete eest!
Mis puutub kütusesse siis üldjuhul tangin paagi täis,kui seier näitab nati alla poole paagi.( Nii tundub,et tankimine pole nii kallis :D Kiiks ajude vahel ,mis muud :cool: )
Kellelgi muidu on võimalust ISTA-ga Harjumaa piirkonnas Webastot diagnoosida?(töövälisel ajal,õhtul)

Re: Võitlen endiselt webastoga.

Postitatud: 11.11.2021 07:15 27
Postitas kloox
Kolksvagenil(ja veel mõnel) läheb webasto aju lukku,kui on kolm korda veaga käivitada proovinud ja tekkivad imelikud vead vahest ette.Kui lukust lahti saad,siis alles saad õige veakoodi kätte.Bmw aju kohta ei tea täpselt väita.