1982 bmw e28

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
MarLe
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 04.08.2023 20:40 43
Peamine sõiduk: BMW 525 1982
Telefon: 3725541636

1982 bmw e28

Postitus Postitas MarLe »

Tere

Kas keegi oskab detailset öelda, kuhu peaks lisama iga hooaeg korrosioonivastast ainet 82. a 525-le? Ukseliistu augud arusaadav, aga ehk keegi kogenud härra/preili ja oskab mulle detailselt/täpselt ära öelda/näidata.


Võtsin netist pildi, millisest isendist räägime:
Pilt

Kõike paremat
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 1982 bmw e28

Postitus Postitas AARE540 »

Mul küll E34, aga ma suurt vahet põhimõtteliselt ei näe, ise lasin Kenti kerevaha kõikvõimalikesse kohtadesse, kus mingisugunegi auk oli.
Vaha ise on aerosoolpudelis ning üks kaasasolev pihustivariant oli umbes pool meetrit pikk paindu plastiktoru, mille 3 auguga ots pihustab 3 suunas.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 1982 bmw e28

Postitus Postitas toivoku »

kui sellised küsimused juba on, siis peaks pigem pöörduma mõne asutuse poole, kes sellist teenust pakub
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
TUUR
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 23.08.2012 20:30 51
Peamine sõiduk: See, mis veel sõidab.

Re: 1982 bmw e28

Postitus Postitas TUUR »

Neid strateegilisi kohti on E28-l palju ja veel enamgi.
Osa tööst tuleks teha ka salongivaiba alt ja pagassipolstrite tagant, mootoriruumist.

Esitiibade sisepinnad.
Esitiibade kerega liitumise kohad seest ja väljast.
Ninatükkide sisepinnad ja liitekohad.
Kapoti sisepinnad valtside juures.
Radiaatori ja tulede raamistik nurkadest ja alt.
Aku pesa ja paremas nurgas sama koht.
Amordikannude ümbrus.
Kapotihingede pesa.
Esiklaasi tihendi alla jäävad vee äravoolu kohad.
Tulemüüri ja lanseronide liitekohad ja tugevdusplekid. Ehk kapotialt ja esitiibade "logarite" tagant.
Karpide esimestes otstes olevad nelinurksed klotsid.
Rattakoobastes piduritorude kronsteinid.
Poolraamide sisemused, eriti põrandaplekiga liitumise ulatuses.
Karpide sisemused ja B-piilariga liitumise välipind.
Lävepaku iluliistude alt ja nende kinnitusklambrid uksetihendi valtsidel.
Gaasipedaali ümbrus vaiba alt.
Katuseluugi sisepind.
Kõikide luukide tihendite pinnad, mis istuvad kapoti ja pagassiluugi puhul keres olevates soontes ja uste puhul ustel soontes.
Põhja alt kõik nähtavad ja nähtamatud pinnad.
Uste sisepinnad ja peeglite puute pinnad, kroomliistude kinnitused.
Tagaluugi sisepinnad.
Pagassist rattakoobastega ja tagatiibade liite pinnad.
Tagastange ja esistange sisepinnad.
Stangede kinnitused.
Tagumise põlle (tagapaneeli) ja tagatiibade alumised liitekohad.

Ehk siis põhimõtteliselt kõik tuleb sisse kreemitada (mitte päris iga-aastaselt), sest elu jooksul olen kohanud muidu korralikel detailidel ikka mingeid imelike roostekohti.

Ja oleneb, mis varasemalt autoga juhtunud on ja mis sellega tehtud on...
Ning alati jäävad mõned kohad, mida ei saagi kaitsta. Esimesed amordikannud eriti. Nad on tehasest külgi hermeetiliselt suletud, aga elujooksul leiab niiskus ikka tee kahe pleki vahele ja roostetab.
Vasta