1. leht 1-st

1982 bmw e28

Postitatud: 04.08.2023 20:45 35
Postitas MarLe
Tere

Kas keegi oskab detailset öelda, kuhu peaks lisama iga hooaeg korrosioonivastast ainet 82. a 525-le? Ukseliistu augud arusaadav, aga ehk keegi kogenud härra/preili ja oskab mulle detailselt/täpselt ära öelda/näidata.


Võtsin netist pildi, millisest isendist räägime:
Pilt

Kõike paremat

Re: 1982 bmw e28

Postitatud: 07.08.2023 17:56 17
Postitas AARE540
Mul küll E34, aga ma suurt vahet põhimõtteliselt ei näe, ise lasin Kenti kerevaha kõikvõimalikesse kohtadesse, kus mingisugunegi auk oli.
Vaha ise on aerosoolpudelis ning üks kaasasolev pihustivariant oli umbes pool meetrit pikk paindu plastiktoru, mille 3 auguga ots pihustab 3 suunas.

Re: 1982 bmw e28

Postitatud: 07.08.2023 21:55 09
Postitas toivoku
kui sellised küsimused juba on, siis peaks pigem pöörduma mõne asutuse poole, kes sellist teenust pakub

Re: 1982 bmw e28

Postitatud: 16.08.2023 22:03 37
Postitas TUUR
Neid strateegilisi kohti on E28-l palju ja veel enamgi.
Osa tööst tuleks teha ka salongivaiba alt ja pagassipolstrite tagant, mootoriruumist.

Esitiibade sisepinnad.
Esitiibade kerega liitumise kohad seest ja väljast.
Ninatükkide sisepinnad ja liitekohad.
Kapoti sisepinnad valtside juures.
Radiaatori ja tulede raamistik nurkadest ja alt.
Aku pesa ja paremas nurgas sama koht.
Amordikannude ümbrus.
Kapotihingede pesa.
Esiklaasi tihendi alla jäävad vee äravoolu kohad.
Tulemüüri ja lanseronide liitekohad ja tugevdusplekid. Ehk kapotialt ja esitiibade "logarite" tagant.
Karpide esimestes otstes olevad nelinurksed klotsid.
Rattakoobastes piduritorude kronsteinid.
Poolraamide sisemused, eriti põrandaplekiga liitumise ulatuses.
Karpide sisemused ja B-piilariga liitumise välipind.
Lävepaku iluliistude alt ja nende kinnitusklambrid uksetihendi valtsidel.
Gaasipedaali ümbrus vaiba alt.
Katuseluugi sisepind.
Kõikide luukide tihendite pinnad, mis istuvad kapoti ja pagassiluugi puhul keres olevates soontes ja uste puhul ustel soontes.
Põhja alt kõik nähtavad ja nähtamatud pinnad.
Uste sisepinnad ja peeglite puute pinnad, kroomliistude kinnitused.
Tagaluugi sisepinnad.
Pagassist rattakoobastega ja tagatiibade liite pinnad.
Tagastange ja esistange sisepinnad.
Stangede kinnitused.
Tagumise põlle (tagapaneeli) ja tagatiibade alumised liitekohad.

Ehk siis põhimõtteliselt kõik tuleb sisse kreemitada (mitte päris iga-aastaselt), sest elu jooksul olen kohanud muidu korralikel detailidel ikka mingeid imelike roostekohti.

Ja oleneb, mis varasemalt autoga juhtunud on ja mis sellega tehtud on...
Ning alati jäävad mõned kohad, mida ei saagi kaitsta. Esimesed amordikannud eriti. Nad on tehasest külgi hermeetiliselt suletud, aga elujooksul leiab niiskus ikka tee kahe pleki vahele ja roostetab.