F10 N57 mootor puterdab külmalt

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Jott2
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 20.04.2020 12:58 30
Peamine sõiduk: BMW F10

F10 N57 mootor puterdab külmalt

Postitus Postitas Jott2 »

3.0D 180kw 2011 F10
Probleemiks külma mootoriga umbes 5-10 sek pärast puterdamine. Isegi suvel. Aitab pöörete tõstmine/kohe sõitma asumine.
Varasemalt oli probleemiks mootori puterdamine, kui mootor oli juba soojem - see lahenes sisselaske kollektori puhastamisel ja pöördklappide tihendite vahetamisel.
Vahetatud eelsüüteküünlad - Bosch. Filtrid uued.
2 aastat tagasi oli kõrgsurvepump. Uus pump, läbipesu ja kasutatud pihustid.
Hetkel niiske 1-2 pihusti juures.

Veakoodid:
278A00 - Throttle valve actuator: electrically or mechanically faulty
279100 - Swirl flap, plausibility Swirl flap mechanically faulty during deviation learning
24F700 - Fuel-filter heating, activation: open circuit

Ühes foorumis pakuti eemaldada korraks õhulugeja konnektor.
Ise kahtlustan, et ehk tekib külmalt mootorirõhu kadu ning soojalt paisub see kuskilt kinni.
Mis jubin või kuidas ma leian kütuse soojendi? Kas see on relee, ei oska seda otsida internetist. Kas üldse on selles probleem?
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: F10 N57 mootor puterdab külmalt

Postitus Postitas LEDBeam »

278A00 - Throttle valve actuator: electrically or mechanically faulty
279100 - Swirl flap, plausibility Swirl flap mechanically faulty during deviation learning
MIks neid vigu korda ei tee?
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: F10 N57 mootor puterdab külmalt

Postitus Postitas unicoil »

Sisselaskekollektor on tahmane või vigane, pöördklappide mootori pistik prooviks lahti võtta ja siis peaks paremini töötama.
Odavam ja kiirem lasta spetsialistil tegeleda kui hakata leiutama. Kütusesoojendi asub põhja all vasakul kütusefiltri küljes.
Tallinn 56285704
Vasta