2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Seevold1983
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
Peamine sõiduk: E60
Asukoht: Tln

2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Seevold1983 »

kas on tehnilises vastupidavuses vahet sedaanil või universaalil? kas peaks ühte eelistama teisele? jutt siis G seeria ja 2017a alates.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Roland325 »

Universaalil võib seoses tagaluugiga mingi aeg probleeme tekkida aga muus osas sisuliselt sama auto.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Jan320 »

Universaalil ei ussita mitte üksi tagaluuk vaid ka tagatiiva ääred ussitavad rohkem, kui sedaanil, juba esindus värvinud neid kohti hulgi.
buumerm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: G31

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas buumerm »

Jan320 kirjutas: 29.10.2023 22:26 29 Universaalil ei ussita mitte üksi tagaluuk vaid ka tagatiiva ääred ussitavad rohkem, kui sedaanil, juba esindus värvinud neid kohti hulgi.
Sellisele väitega peaks kaasa käima ka fotod! Olen vaadanud sellest hetkest kui F11-ga sai sõitma hakatud meil erinevaid isendeid ja nüüd G31 sõites samuti ja mina sellist probleemi pole seni veel näinud..
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Jan320 »

Käisin G30 ga ka garantii korras ust värvimas esinduses ja seal tuli jutuks, et rohkem käivad g31 omanikud garantii korras värvimas. Seal on mingi kindel koht, mitte terve tiivakaar!
Seevold1983
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
Peamine sõiduk: E60
Asukoht: Tln

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Seevold1983 »

aga kas mootorid ja sillad on identsed või seal ka mingi erinevus?
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas RazzKalbass »

Ei tohiks olla. Minu arust universaalil on G63 mersu sillad ja mootor peaks 2JZ olema. Keegi võiks parandada?
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas LEDBeam »

Miks peab parandama? Ise võiksid uurida, päris põnev oleks teada, et mersu ja bemm on leivad 1-e kappi pannud. Anna allikad.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas LEDBeam »

Miks peab parandama? Ise võiksid uurida, päris põnev oleks teada, et mersu ja bemm on leivad 1-e kappi pannud. Anna oma väidete allikad.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3004
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Oliver.L »

Ta tegi nalja. :mrgreen:
Kasutaja avatar
Herts
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 14.07.2005 16:46 17
Asukoht: Rae-Tallinn

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Herts »

:mrgreen: Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
F10
buumerm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: G31

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas buumerm »

Herts kirjutas: 31.10.2023 16:13 26 :mrgreen: Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
Ei tea küll, et see suur probleem oleks... Endal eelmise talvega mingit suurt probleemi küll ei meenu.Nüüdseks aasta sõitnud sellega. Ma muidugi kasutan agaralt ka äpist eelsoojendust. See on asi mis oli nii F11 kui ka nüüd G31-l. Ilma ei kujutaks täna autot ette.
Tuli meelde, et F11 sai korra garantiikorras 2 tagumist ust värvitud küll.. Ustel oli ees üleval nurgas väike ussitaoline roostetamine värvi all. Seal ees nurgas mingi kummitihend vms. ja sealt see algas. Aga need väga väiksed ja said ilusti korda.
aronz12
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas aronz12 »

RazzKalbass kirjutas: 31.10.2023 01:15 25 Ei tohiks olla. Minu arust universaalil on G63 mersu sillad ja mootor peaks 2JZ olema. Keegi võiks parandada?
Naljale lisaks, et nt tagasild võib ja tihti ongi erinev vastavalt keretüübile.
Bemmi pealt viskab vanemad e39 ja e6x kus amordi osa täiesti erineva lahendusega ja sellest tulenevalt ka silla kaikad ja tala erinevad.
Esisild ja mootor üldiselt keretüübist tõesti ei muutu.
TEL 57703395
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3122
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas RazzKalbass »

buumerm kirjutas: 31.10.2023 21:04 08
Herts kirjutas: 31.10.2023 16:13 26 :mrgreen: Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
Ei tea küll, et see suur probleem oleks... Endal eelmise talvega mingit suurt probleemi küll ei meenu.Nüüdseks aasta sõitnud sellega. Ma muidugi kasutan agaralt ka äpist eelsoojendust. See on asi mis oli nii F11 kui ka nüüd G31-l. Ilma ei kujutaks täna autot ette.
Tuli meelde, et F11 sai korra garantiikorras 2 tagumist ust värvitud küll.. Ustel oli ees üleval nurgas väike ussitaoline roostetamine värvi all. Seal ees nurgas mingi kummitihend vms. ja sealt see algas. Aga need väga väiksed ja said ilusti korda.
Kus see äpi soojendus on? mille alt ma leian selle
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
buumerm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: G31

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas buumerm »

My BMW äpis on nupp auxiliary heating. Eelduseks külma kliima pakett milles muuhulgas ka webasto. Ahi teeb auto soojaks ja elu on lill.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Ilves »

Peamine vahe on see, et G31 Touringul on nagu F11 Touringul taga õhkpadjad, mis meie kliimas võivad veidi kiirelt otsad anda. Originaal G31 tagumine õhkpadi on 820€ tükk, G30 orig.amort on 320€ tükk, UM varuosapäringust.

Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas priitv8 »

Ilves kirjutas: 01.11.2023 02:06 43 Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.
F10 8-silindrilisest bensukast kästi mul kaarega mööda käia. Kas G peal on lugu parem?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3004
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Oliver.L »

Esimese omanikuna pole vahet, mis aastakäiku omad. :mrgreen:
buumerm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: G31

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas buumerm »

Ilves kirjutas: 01.11.2023 02:06 43 Peamine vahe on see, et G31 Touringul on nagu F11 Touringul taga õhkpadjad, mis meie kliimas võivad veidi kiirelt otsad anda. Originaal G31 tagumine õhkpadi on 820€ tükk, G30 orig.amort on 320€ tükk, UM varuosapäringust.
F11 oli sõitnud äkki 140k juures kui omalajal õhkpadjad vahetatud sai. Alla 200€ tk Arnotti omad ja vahetus ülilihtne. Täna võiks uuel omanikul olla ls kuskil 200k alla ja probleeme pole patjadega olnud.
Kui vaatasin G31 omasi siis seal juba teistmoodi süsteem kus silma järgi on padi nagu kaitstud ja asetseb amordi ümber. Pole kuulnud et sellega probleeme oleks..
Samas õhkvedrustus taga ikka väga mugav.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Ilves »

Mul 8. silindriga isiklik kogemus puudub. Viimaste N63 ja S63 mootoritega pole internet eriti hala täis. Üks mootoriehitaja UKs mainis, et kui S63 kaugele üle 700hp remappida pidid kepsud painduma hakkama.
priitv8 kirjutas: 01.11.2023 09:05 38 F10 8-silindrilisest bensukast kästi mul kaarega mööda käia. Kas G peal on lugu parem?
miky100
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19.03.2013 17:01 49
Peamine sõiduk: A7

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas miky100 »

kellelgi integral active steeringuga sõiduki kogemus ka on? F seeria peal oli juba olemas aga kuidas vastupidavus on?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitus Postitas Ilves »

Rohkem vidinaid - vähem vastupidavust :mrgreen:
Vasta