1. leht 1-st

2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 29.10.2023 21:28 00
Postitas Seevold1983
kas on tehnilises vastupidavuses vahet sedaanil või universaalil? kas peaks ühte eelistama teisele? jutt siis G seeria ja 2017a alates.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 29.10.2023 22:00 53
Postitas Roland325
Universaalil võib seoses tagaluugiga mingi aeg probleeme tekkida aga muus osas sisuliselt sama auto.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 29.10.2023 22:26 29
Postitas Jan320
Universaalil ei ussita mitte üksi tagaluuk vaid ka tagatiiva ääred ussitavad rohkem, kui sedaanil, juba esindus värvinud neid kohti hulgi.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 30.10.2023 12:45 44
Postitas buumerm
Jan320 kirjutas: 29.10.2023 22:26 29 Universaalil ei ussita mitte üksi tagaluuk vaid ka tagatiiva ääred ussitavad rohkem, kui sedaanil, juba esindus värvinud neid kohti hulgi.
Sellisele väitega peaks kaasa käima ka fotod! Olen vaadanud sellest hetkest kui F11-ga sai sõitma hakatud meil erinevaid isendeid ja nüüd G31 sõites samuti ja mina sellist probleemi pole seni veel näinud..

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 30.10.2023 18:57 06
Postitas Jan320
Käisin G30 ga ka garantii korras ust värvimas esinduses ja seal tuli jutuks, et rohkem käivad g31 omanikud garantii korras värvimas. Seal on mingi kindel koht, mitte terve tiivakaar!

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 30.10.2023 21:54 36
Postitas Seevold1983
aga kas mootorid ja sillad on identsed või seal ka mingi erinevus?

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 01:15 25
Postitas RazzKalbass
Ei tohiks olla. Minu arust universaalil on G63 mersu sillad ja mootor peaks 2JZ olema. Keegi võiks parandada?

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 11:21 43
Postitas LEDBeam
Miks peab parandama? Ise võiksid uurida, päris põnev oleks teada, et mersu ja bemm on leivad 1-e kappi pannud. Anna allikad.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 11:22 46
Postitas LEDBeam
Miks peab parandama? Ise võiksid uurida, päris põnev oleks teada, et mersu ja bemm on leivad 1-e kappi pannud. Anna oma väidete allikad.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 11:25 04
Postitas Oliver.L
Ta tegi nalja. :mrgreen:

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 16:13 26
Postitas Herts
:mrgreen: Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 21:04 08
Postitas buumerm
Herts kirjutas: 31.10.2023 16:13 26 :mrgreen: Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
Ei tea küll, et see suur probleem oleks... Endal eelmise talvega mingit suurt probleemi küll ei meenu.Nüüdseks aasta sõitnud sellega. Ma muidugi kasutan agaralt ka äpist eelsoojendust. See on asi mis oli nii F11 kui ka nüüd G31-l. Ilma ei kujutaks täna autot ette.
Tuli meelde, et F11 sai korra garantiikorras 2 tagumist ust värvitud küll.. Ustel oli ees üleval nurgas väike ussitaoline roostetamine värvi all. Seal ees nurgas mingi kummitihend vms. ja sealt see algas. Aga need väga väiksed ja said ilusti korda.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 23:15 44
Postitas aronz12
RazzKalbass kirjutas: 31.10.2023 01:15 25 Ei tohiks olla. Minu arust universaalil on G63 mersu sillad ja mootor peaks 2JZ olema. Keegi võiks parandada?
Naljale lisaks, et nt tagasild võib ja tihti ongi erinev vastavalt keretüübile.
Bemmi pealt viskab vanemad e39 ja e6x kus amordi osa täiesti erineva lahendusega ja sellest tulenevalt ka silla kaikad ja tala erinevad.
Esisild ja mootor üldiselt keretüübist tõesti ei muutu.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 31.10.2023 23:55 57
Postitas RazzKalbass
buumerm kirjutas: 31.10.2023 21:04 08
Herts kirjutas: 31.10.2023 16:13 26 :mrgreen: Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
Ei tea küll, et see suur probleem oleks... Endal eelmise talvega mingit suurt probleemi küll ei meenu.Nüüdseks aasta sõitnud sellega. Ma muidugi kasutan agaralt ka äpist eelsoojendust. See on asi mis oli nii F11 kui ka nüüd G31-l. Ilma ei kujutaks täna autot ette.
Tuli meelde, et F11 sai korra garantiikorras 2 tagumist ust värvitud küll.. Ustel oli ees üleval nurgas väike ussitaoline roostetamine värvi all. Seal ees nurgas mingi kummitihend vms. ja sealt see algas. Aga need väga väiksed ja said ilusti korda.
Kus see äpi soojendus on? mille alt ma leian selle

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 00:57 51
Postitas buumerm
My BMW äpis on nupp auxiliary heating. Eelduseks külma kliima pakett milles muuhulgas ka webasto. Ahi teeb auto soojaks ja elu on lill.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 02:06 43
Postitas Ilves
Peamine vahe on see, et G31 Touringul on nagu F11 Touringul taga õhkpadjad, mis meie kliimas võivad veidi kiirelt otsad anda. Originaal G31 tagumine õhkpadi on 820€ tükk, G30 orig.amort on 320€ tükk, UM varuosapäringust.

Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 09:05 38
Postitas priitv8
Ilves kirjutas: 01.11.2023 02:06 43 Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.
F10 8-silindrilisest bensukast kästi mul kaarega mööda käia. Kas G peal on lugu parem?

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 09:17 10
Postitas Oliver.L
Esimese omanikuna pole vahet, mis aastakäiku omad. :mrgreen:

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 09:35 28
Postitas buumerm
Ilves kirjutas: 01.11.2023 02:06 43 Peamine vahe on see, et G31 Touringul on nagu F11 Touringul taga õhkpadjad, mis meie kliimas võivad veidi kiirelt otsad anda. Originaal G31 tagumine õhkpadi on 820€ tükk, G30 orig.amort on 320€ tükk, UM varuosapäringust.
F11 oli sõitnud äkki 140k juures kui omalajal õhkpadjad vahetatud sai. Alla 200€ tk Arnotti omad ja vahetus ülilihtne. Täna võiks uuel omanikul olla ls kuskil 200k alla ja probleeme pole patjadega olnud.
Kui vaatasin G31 omasi siis seal juba teistmoodi süsteem kus silma järgi on padi nagu kaitstud ja asetseb amordi ümber. Pole kuulnud et sellega probleeme oleks..
Samas õhkvedrustus taga ikka väga mugav.

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 13:43 13
Postitas Ilves
Mul 8. silindriga isiklik kogemus puudub. Viimaste N63 ja S63 mootoritega pole internet eriti hala täis. Üks mootoriehitaja UKs mainis, et kui S63 kaugele üle 700hp remappida pidid kepsud painduma hakkama.
priitv8 kirjutas: 01.11.2023 09:05 38 F10 8-silindrilisest bensukast kästi mul kaarega mööda käia. Kas G peal on lugu parem?

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 01.11.2023 19:26 52
Postitas miky100
kellelgi integral active steeringuga sõiduki kogemus ka on? F seeria peal oli juba olemas aga kuidas vastupidavus on?

Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus

Postitatud: 02.11.2023 02:27 29
Postitas Ilves
Rohkem vidinaid - vähem vastupidavust :mrgreen: