1. leht 1-st

2011a F11 3.0 190kw rullikud

Postitatud: 04.04.2024 08:41 57
Postitas antiadler
Tervist

Pikemat aega probleem pingutiga. Pingutirull ei kesta 1000km kui juba kägiseb ja lainetab. Proovinud erinevaid tootjaid (swag, snr, skf, ina, oem, febi ja ilmselt midagi veel…). Abirulli vahetanud ka mõned korrad. Ca 3nädalat tagasi vahetasin uue pingutirulli, abirulli, rihma ning vändaratta. Kõik oli ok. Nüüd möödunud nädalavahetusel vahetasin veel lisaks veepumba (kahises) ning peale seda hakkas pinguti jälle karjuma ning rull lainetama. Kas lihtsalt ebaõnn ning sattunud muudkui praakide otsa või on sellel mingi loogiline seletus, mille peale mina ei suuda tulla. 🙃 Endal mõtted otsas.

Aitäh, kes viitsivad kaasa mõelda.

Re: 2011a F11 3.0 190kw rullikud

Postitatud: 04.04.2024 13:09 56
Postitas eero
Ühelgi neist rullidest pole midagi viga olnud. Generaatori rihmaratta sidur on kinni.

Re: 2011a F11 3.0 190kw rullikud

Postitatud: 04.04.2024 17:38 09
Postitas Tauri_V
Neil ei ole gen. vabajooksu sidurit. Nendel mootoritel hakkavad absoluutselt kõik b osa geneka rihmad kigisema, ja venivad välja. Lõpuks on kõik kummi puru täis kuni lendab tükkideks. Kestab ainult originaal. Lugematul korral sama jamaga kokku puutunud.

Re: 2011a F11 3.0 190kw rullikud

Postitatud: 04.04.2024 19:24 51
Postitas kloox
Aga kui genekale paned selle vabajooksu siduri vahele,siis peaks see rihma lõhkumine ära kaduma.Muidugi vändaratas,kui viskab,siis sealt see viskumine tulebki.

Re: 2011a F11 3.0 190kw rullikud

Postitatud: 04.04.2024 19:40 36
Postitas LEDBeam
Kui vända rihmarattas on leevendi puudu (olen M57N moootoril sellist Hiina jama kohanud), siis hakkab rihm tühikäigul rapsima. Kuidas töö ajal käitub, ei tea.
Kui muud kahtlast seal ei ole, tuur lammarisse originaaljuppide järgi (rihm, vända rihmaratas, rullikud) ja peaks saama ok. Edaspidi tuleks Hiina saasta külgekruvimisest hoiduda.

Täiendus, lammaris näppisin F10 2,0d genekat, sel oli rihmarattas sidur. Kas 3,0d-l on, ei tea. Juhul kui on, tegeleda õige probleemiga.