e28 klapi vahe???

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

e28 klapi vahe???

Postitus Postitas sild »

Tere.Oman 83.a 2.8 buumerit.Ja klapid tahaksid paika panekut.Aga ei tea palju sisse ja välja laske klapil vahe peab olema.Kas keegi oskab aidata??
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Sain teada palju peab olema.
Teistele kaa teadmiseks siis
M30 mootoril
külmalt 0.30mm
kuumalt 0.35mm
Minu poolt teema lukku
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Mina paneksin klapivaheks 0,25mm (külmalt). Vean kihla, et su autol on nukkvõll ka mingil määral kulunud ja arvatavasti 0,30 jätab sul ikka klappide klõbina sisse. Enda 528 -l panin klappide paisumispiluks 0,25 ja kõik toimib hästi :) .
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
truumu

Postitus Postitas truumu »

omega kirjutas: Enda 528 -l panin klappide paisumispiluks 0,25 ja kõik toimib hästi :) .
Pane 0,3 ja saad mõne KW juurde ;)
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Pigem saab mõne kw 0,25-ga, siis on klapp tiba kauem lahti ja avaneb ka tiba rohkem aga parem ikka oleks see vahe, mis ette nähtud, muidu hakkab liiga ruttu nukkvõlli ja nookurit kulutama
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ja 0,2 saab veel + 25hp, lihtsalt avaldame nookurile suuremat survet peale eksju!
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

No see juba proovitud asi, et väiksema vahega läheb natuke erksamaks aga nagu juba õeldud, et see ei ole hea, pole mõtet siin ajada oma +25hp juttu
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

mida väiksem vahe, seda rohkem klapid valu saavad. ja lõpuks annavad otsad :(
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mootor töötab kõige paremini selle klapivahega, mille on tehase insenerid välja pakkunud
Pole mõtet neist targem olla, ei kuku hästi välja :D
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Mootor KESTAB kõige kauem ettenähtud klapivahega
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

sild, ühesõnaga pane klapivaheks 0,25mm, klabiklõbin jääb vaiksem ja ei juhtu ka sellest midagi halba ;) .

Sa võid reguleerida ka 0,30mm peale aga vean kihla, et soojalt jääb ikka rõve klapiklõbin sisse. Mul tiksub ka 0,25 klapivahedega soojalt, sest nukk veidi kulunud.
Varem olid mul mõned klapivahed 0,4-0,45mm ja mootor käis soojalt nagu diisel. Rõve klõbin oli.

edit:
veel näiteks klapivahedest, et näiteks Ladal on ette nähtud paisumispiluks 0,15mm. Kuna mul 1600 mootoril oli 0,15 -ga ikka soojalt klõbin sees, siis reguleerisin 0,10mm peale. Tegemist oli mul ühe rallikaga, peale reguleerimist sai mootor igasugust vatti ja pöördeid ja ei juhtunud ei klappide ega nukkvõlliga midagi halba. Klapid ei klõbisenud enam ka soojalt. Vot tak ;) .
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

NU vot mis siis teha.kas hakata proovima kõigepealt ühe ja siis teise klapi vahega ve?Sest üks soovitab ühte ja teine teist.Iga kinksepp soovitab ju ikka oma toodet.Ei oskagi nüüd Ära arvata kellel õigus.
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

sild kirjutas:NU vot mis siis teha.kas hakata proovima kõigepealt ühe ja siis teise klapi vahega ve?Sest üks soovitab ühte ja teine teist.Iga kinksepp soovitab ju ikka oma toodet.Ei oskagi nüüd Ära arvata kellel õigus.
0,25mm ;)

Ei juhtu midagi halba. Kindel.
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

autodata järgi külmalt mõlemad 0.30
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

kuna siin klappide regullimisest juttu juba küll.Ja keegi juba pikemat aega midagi juurde ei kirjuta.Siis minu poolt TEEMA LUKKU
Wots
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 01.05.2006 19:42 40

Re: e28 klapi vahe???

Postitus Postitas Wots »

Sama probleem 3.5 mootriga. Nimelt ostes oli ikka väga häriv klõbin. Sai siis igale pandud 0.3 vaheks kuid ikka klõpsib. Tõsi nati vaiksemalt. Samas ma ei tea kas see on tüüpviga kuid esimese ja teise silindri nukkidel olid kerged randid sisse kulutanud. Ülejäänud silindrite nukad korras. Panjo poldid polnud lahti.

Kõige ideaalsem saab siis kui asetada nookuri otsa peale indikaator ning siis reaalselt vaadata palju on nookutõus! Igasugused lehtkaliibrid jne petavad natukene.

Samas ütleme,et kui rahuliku sõidu juures 0.2 on hea siis vb natukene rajumal kulgemisel hakkavad klapid lahti jääma kuna klapid kuumenevad ja pikenevad rohkem?
Vasta