1. leht 1-st

e28 klapi vahe???

Postitatud: 10.12.2006 16:45 04
Postitas sild
Tere.Oman 83.a 2.8 buumerit.Ja klapid tahaksid paika panekut.Aga ei tea palju sisse ja välja laske klapil vahe peab olema.Kas keegi oskab aidata??

Postitatud: 10.12.2006 17:27 19
Postitas sild
Sain teada palju peab olema.
Teistele kaa teadmiseks siis
M30 mootoril
külmalt 0.30mm
kuumalt 0.35mm
Minu poolt teema lukku

Postitatud: 10.12.2006 19:54 27
Postitas omega
Mina paneksin klapivaheks 0,25mm (külmalt). Vean kihla, et su autol on nukkvõll ka mingil määral kulunud ja arvatavasti 0,30 jätab sul ikka klappide klõbina sisse. Enda 528 -l panin klappide paisumispiluks 0,25 ja kõik toimib hästi :) .

Postitatud: 11.12.2006 07:22 23
Postitas truumu
omega kirjutas: Enda 528 -l panin klappide paisumispiluks 0,25 ja kõik toimib hästi :) .
Pane 0,3 ja saad mõne KW juurde ;)

Postitatud: 11.12.2006 12:31 32
Postitas Roland325
Pigem saab mõne kw 0,25-ga, siis on klapp tiba kauem lahti ja avaneb ka tiba rohkem aga parem ikka oleks see vahe, mis ette nähtud, muidu hakkab liiga ruttu nukkvõlli ja nookurit kulutama

Postitatud: 11.12.2006 18:32 04
Postitas Cardo
ja 0,2 saab veel + 25hp, lihtsalt avaldame nookurile suuremat survet peale eksju!

Postitatud: 11.12.2006 22:56 20
Postitas Roland325
No see juba proovitud asi, et väiksema vahega läheb natuke erksamaks aga nagu juba õeldud, et see ei ole hea, pole mõtet siin ajada oma +25hp juttu

Postitatud: 12.12.2006 00:22 45
Postitas hanzvonkazak
mida väiksem vahe, seda rohkem klapid valu saavad. ja lõpuks annavad otsad :(

Postitatud: 12.12.2006 06:56 37
Postitas truumu
Mootor töötab kõige paremini selle klapivahega, mille on tehase insenerid välja pakkunud
Pole mõtet neist targem olla, ei kuku hästi välja :D

Postitatud: 12.12.2006 12:50 45
Postitas Roland325
Mootor KESTAB kõige kauem ettenähtud klapivahega

Postitatud: 12.12.2006 18:58 52
Postitas omega
sild, ühesõnaga pane klapivaheks 0,25mm, klabiklõbin jääb vaiksem ja ei juhtu ka sellest midagi halba ;) .

Sa võid reguleerida ka 0,30mm peale aga vean kihla, et soojalt jääb ikka rõve klapiklõbin sisse. Mul tiksub ka 0,25 klapivahedega soojalt, sest nukk veidi kulunud.
Varem olid mul mõned klapivahed 0,4-0,45mm ja mootor käis soojalt nagu diisel. Rõve klõbin oli.

edit:
veel näiteks klapivahedest, et näiteks Ladal on ette nähtud paisumispiluks 0,15mm. Kuna mul 1600 mootoril oli 0,15 -ga ikka soojalt klõbin sees, siis reguleerisin 0,10mm peale. Tegemist oli mul ühe rallikaga, peale reguleerimist sai mootor igasugust vatti ja pöördeid ja ei juhtunud ei klappide ega nukkvõlliga midagi halba. Klapid ei klõbisenud enam ka soojalt. Vot tak ;) .

Postitatud: 14.12.2006 13:07 55
Postitas sild
NU vot mis siis teha.kas hakata proovima kõigepealt ühe ja siis teise klapi vahega ve?Sest üks soovitab ühte ja teine teist.Iga kinksepp soovitab ju ikka oma toodet.Ei oskagi nüüd Ära arvata kellel õigus.

Postitatud: 14.12.2006 20:38 53
Postitas omega
sild kirjutas:NU vot mis siis teha.kas hakata proovima kõigepealt ühe ja siis teise klapi vahega ve?Sest üks soovitab ühte ja teine teist.Iga kinksepp soovitab ju ikka oma toodet.Ei oskagi nüüd Ära arvata kellel õigus.
0,25mm ;)

Ei juhtu midagi halba. Kindel.

Postitatud: 14.12.2006 22:03 29
Postitas hanzvonkazak
autodata järgi külmalt mõlemad 0.30

Postitatud: 16.12.2006 16:36 23
Postitas sild
kuna siin klappide regullimisest juttu juba küll.Ja keegi juba pikemat aega midagi juurde ei kirjuta.Siis minu poolt TEEMA LUKKU

Re: e28 klapi vahe???

Postitatud: 16.10.2010 19:11 12
Postitas Wots
Sama probleem 3.5 mootriga. Nimelt ostes oli ikka väga häriv klõbin. Sai siis igale pandud 0.3 vaheks kuid ikka klõpsib. Tõsi nati vaiksemalt. Samas ma ei tea kas see on tüüpviga kuid esimese ja teise silindri nukkidel olid kerged randid sisse kulutanud. Ülejäänud silindrite nukad korras. Panjo poldid polnud lahti.

Kõige ideaalsem saab siis kui asetada nookuri otsa peale indikaator ning siis reaalselt vaadata palju on nookutõus! Igasugused lehtkaliibrid jne petavad natukene.

Samas ütleme,et kui rahuliku sõidu juures 0.2 on hea siis vb natukene rajumal kulgemisel hakkavad klapid lahti jääma kuna klapid kuumenevad ja pikenevad rohkem?