E34 91a 525 ei läe soojaks nii nagu peab??
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
E34 91a 525 ei läe soojaks nii nagu peab??
Point siis selles et hommikul hakkasin türilt sõitma ja kuskil 15km oli temp üleval juba aga puhus ikka sellist külma leiget õhku ja alles peale paidet hakkas enam vähem sooja puhuma??? KAs soendusradikas umbes vms???
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
panin 2liitrit paljast konsentraati sisse ja tyhikäigul kiskus ikka natuke keigeks aga nüüd tyrile sõites vanemate juurest ca 50km puhus tulist koguaeg normaalselt aga vb on kukil mingi ummistus kuna päeval avastasin et vedelik ei ringlegi aga pööretel hakkas ringlema äkki kukilt natukene laseb läbi ja pööretel surve suurem siis laseb normaalselt läbi ja tuleb ka sooja õhku on keegi soendusradikat maha kiskunud ???kui raske on ja kus asub???
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
oot aga mis selle kraaniga peale hakkan????reino kirjutas:Minu mäletamist mööda, peaks ees kapoti all olema üks kraani moodi junn. Vasakul pool kaitsmekarbi taga.Uuri seda.Et täpsemalt teada aada, kasuta Otsingut. See teema jooksis siit läbi.
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
525 ongi minu arust selline kummaline, et ei lähe soojaks talvel, mul läheb ka ainult külmemaks kui pikka otsa sõidan, nüüd õhutasin süsteemi korralikult ära, on sutsu parem aga siiski jama, selle vastu aitab kui võtta paras tükk alumiiniumplekki mis katab sul umbes kaks kolmandikku radikast kinni, hoiab temperatuuri umbes keskel või pisut alla ja masin soe ja mõnna seest;) Mina ise kasutan trükiplaati mis on kui valatud sinna ette, vaja ainult see tihendijupp radika peal lahti võtta, seal on sjuuke valtsitud serv, üle selle serva voldid selle pleki ja siis tihend ilusti peale.
hardcore, hardcore, hardcore, nothing less, nothing more...
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Vaheta termostaat äraMargusxx kirjutas:525 ongi minu arust selline kummaline, et ei lähe soojaks talvel, mul läheb ka ainult külmemaks kui pikka otsa sõidan, nüüd õhutasin süsteemi korralikult ära, on sutsu parem aga siiski jama, selle vastu aitab kui võtta paras tükk alumiiniumplekki mis katab sul umbes kaks kolmandikku radikast kinni, hoiab temperatuuri umbes keskel või pisut alla ja masin soe ja mõnna seest;) Mina ise kasutan trükiplaati mis on kui valatud sinna ette, vaja ainult see tihendijupp radika peal lahti võtta, seal on sjuuke valtsitud serv, üle selle serva voldid selle pleki ja siis tihend ilusti peale.
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
ma pole seda jura seal lahti võtnud aga see pole esimene kord kui absurdist saab reaalne tegelikkus. näiteks, kunagi oli mul opel kadett, 1,3 ja karburaatoriga jne, käisin keskuses kysimas, et kas annab panna 1,8l peale, samamoodi vastasid meistrid ja targad tegelased, et pole võimalik ja see on absurd, 3 päeva hiljem oli mul ascona mootor ilma midagi ümber ehitamata peale tõstetud. Peale seda läksin esinduse elektrikute juurde, et kui muud kasu neist pole, visaku pritsungi aju ümber, see pidi olema ligi 9000 eegune laks ja nii või naa mission impossible, samal õhtul tegin selle ise ära, maksma läks umbes 25 krooni, ehk üks uus juhe mis tuli vedada kapoti alt armatuuri taha. Jutu moraal on see, et enne kui hakata sõnu loopima, tuleks asi üle vaadata ja endale selgeks teha. Ei taha kellelegi varba peale astuda, eks ma ise ka eksin, muidu ju ei õpiks.
hardcore, hardcore, hardcore, nothing less, nothing more...
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Olen vaadanud õli on ikka õli värvi!!!ravia kirjutas:Kontrolli õli taset ja värvust karteris.foxracer00 kirjutas:eile hommikul oli jahutusvedelik otsas????
Teise võimalusena tuleb ta sul summutist välja.
Aga mis valemiga ta siis sumpsist välja tuleb????
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Mõtlesin isegi seda ajalehe värki proovida:DJannP kirjutas:vaata korralikult kõik lekked üle, katsu peale sõitu kas kõik lõdvikud on väljast kuivad, kas termostaadi tihend peab, kas radikas peab, jne.. kui kuidagi ei saa siis võid alati vanakooli-meetodit kasutada ja panna ajalehed ööseks mootori alla ja vb sealt näed kust leke tuleb
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
minul E32 730i peal oli sama kala.... Jamasin sellega kuni sama mis sul juhtus( keetsin ja keetsin) muidugi mitte punase kuid üle normi temp juurde.. siin foorumis pikalt leidsin vastuse kuid lihtsam vaheta kohe kaanetihend ära... Mul piisas muidu aint uuest tihendist ja tosoolist.
Eile vahetasin endal tihendi ära ja nüüd juba kaks päeva sõidan nii rahuga autos on väga soe ja ka keema ei taha minna , isegi 6k rmp juures.
On veel viimane mida sa saad teha et sõita ca 500km otsi(autos puhub ka sooja) miinuseks on ca 20-40hp kadu, kui on sul vana tiivik keevita kokku termosidur... http://www.zone.ee/awto/weqe.jpg?2, ja tosool ei kao kuhugi enam, mul see toimis ilusti, isegi väga hästi kuid kuna juba mul see kaua siis võtsin ette selle probleemi lahendamist...
Kui aega ei ole ja autot vaja siis see on viimane mida saad teha
http://www.zone.ee/awto/weqe.jpg?2 -- ei garanteeri kuid mul see toimis, (sümptomid olid samad mis sinu mootorilgi )
Edu sulle selles RASKES ja närvisöövas probleemis... tean seda kuna paar päeva tagasi oli sama probleem, kuna mind siin foorumis aidati mõnes infos ja ka probleemide väljaselgitamisel siis võin siin sinu küsimustele vastata. Kui tegema hakkad siis küsimusi tekib päris palju, mul vähemalt tekkis...
Eile vahetasin endal tihendi ära ja nüüd juba kaks päeva sõidan nii rahuga autos on väga soe ja ka keema ei taha minna , isegi 6k rmp juures.
On veel viimane mida sa saad teha et sõita ca 500km otsi(autos puhub ka sooja) miinuseks on ca 20-40hp kadu, kui on sul vana tiivik keevita kokku termosidur... http://www.zone.ee/awto/weqe.jpg?2, ja tosool ei kao kuhugi enam, mul see toimis ilusti, isegi väga hästi kuid kuna juba mul see kaua siis võtsin ette selle probleemi lahendamist...
Kui aega ei ole ja autot vaja siis see on viimane mida saad teha
http://www.zone.ee/awto/weqe.jpg?2 -- ei garanteeri kuid mul see toimis, (sümptomid olid samad mis sinu mootorilgi )
Edu sulle selles RASKES ja närvisöövas probleemis... tean seda kuna paar päeva tagasi oli sama probleem, kuna mind siin foorumis aidati mõnes infos ja ka probleemide väljaselgitamisel siis võin siin sinu küsimustele vastata. Kui tegema hakkad siis küsimusi tekib päris palju, mul vähemalt tekkis...
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt: