1. leht 2-st

E34 91a 525 ei läe soojaks nii nagu peab??

Postitatud: 19.12.2006 12:42 15
Postitas foxracer00
Point siis selles et hommikul hakkasin türilt sõitma ja kuskil 15km oli temp üleval juba aga puhus ikka sellist külma leiget õhku ja alles peale paidet hakkas enam vähem sooja puhuma??? KAs soendusradikas umbes vms???

Postitatud: 19.12.2006 12:54 52
Postitas 325 ix
Sul jahutusvedeliku asemel vesi sees ehk.

Postitatud: 19.12.2006 17:21 57
Postitas joh
Seda soovitaks kontrollida, sest muidu miinuskraadide tulekuga tulevad ka täiendavad investeeringud sõitvasse autosse ;)

Postitatud: 19.12.2006 17:51 59
Postitas foxracer00
panin 2liitrit paljast konsentraati sisse ja tyhikäigul kiskus ikka natuke keigeks aga nüüd tyrile sõites vanemate juurest ca 50km puhus tulist koguaeg normaalselt aga vb on kukil mingi ummistus kuna päeval avastasin et vedelik ei ringlegi aga pööretel hakkas ringlema äkki kukilt natukene laseb läbi ja pööretel surve suurem siis laseb normaalselt läbi ja tuleb ka sooja õhku on keegi soendusradikat maha kiskunud ???kui raske on ja kus asub???

Postitatud: 19.12.2006 18:13 12
Postitas reino
Minu mäletamist mööda, peaks ees kapoti all olema üks kraani moodi junn. Vasakul pool kaitsmekarbi taga.Uuri seda.Et täpsemalt teada aada, kasuta Otsingut. See teema jooksis siit läbi.

Postitatud: 19.12.2006 18:24 42
Postitas foxracer00
asoo ex hommikul uurin praegu ei viitsi kylmetada väljas:)

Postitatud: 19.12.2006 18:26 47
Postitas reino
Aga näiteks garaaz?Soojem ikka kui väljas :P

Postitatud: 19.12.2006 18:28 49
Postitas foxracer00
Endal isikliku pole isal on aga seal juba 2või 3autot õhel sild alt lännu teisel ei läe aknad ylesse jne:)

Postitatud: 19.12.2006 18:29 52
Postitas foxracer00
reino kirjutas:Minu mäletamist mööda, peaks ees kapoti all olema üks kraani moodi junn. Vasakul pool kaitsmekarbi taga.Uuri seda.Et täpsemalt teada aada, kasuta Otsingut. See teema jooksis siit läbi.
oot aga mis selle kraaniga peale hakkan???? :lol: :lol:

Postitatud: 19.12.2006 18:36 21
Postitas reino

Postitatud: 20.12.2006 21:27 48
Postitas Margusxx
525 ongi minu arust selline kummaline, et ei lähe soojaks talvel, mul läheb ka ainult külmemaks kui pikka otsa sõidan, nüüd õhutasin süsteemi korralikult ära, on sutsu parem aga siiski jama, selle vastu aitab kui võtta paras tükk alumiiniumplekki mis katab sul umbes kaks kolmandikku radikast kinni, hoiab temperatuuri umbes keskel või pisut alla ja masin soe ja mõnna seest;) Mina ise kasutan trükiplaati mis on kui valatud sinna ette, vaja ainult see tihendijupp radika peal lahti võtta, seal on sjuuke valtsitud serv, üle selle serva voldid selle pleki ja siis tihend ilusti peale.

Postitatud: 20.12.2006 21:49 35
Postitas foxracer00
ma valasin 2L kontsentraati sisse ja sõitsin 2-3km 4000-5000pööretahga ja asi korras isegi siis tleb leiget õhku kui temp nullis

Postitatud: 20.12.2006 22:42 12
Postitas hansu
Margusxx kirjutas:525 ongi minu arust selline kummaline, et ei lähe soojaks talvel, mul läheb ka ainult külmemaks kui pikka otsa sõidan, nüüd õhutasin süsteemi korralikult ära, on sutsu parem aga siiski jama, selle vastu aitab kui võtta paras tükk alumiiniumplekki mis katab sul umbes kaks kolmandikku radikast kinni, hoiab temperatuuri umbes keskel või pisut alla ja masin soe ja mõnna seest;) Mina ise kasutan trükiplaati mis on kui valatud sinna ette, vaja ainult see tihendijupp radika peal lahti võtta, seal on sjuuke valtsitud serv, üle selle serva voldid selle pleki ja siis tihend ilusti peale.
Vaheta termostaat ära :shock:

Postitatud: 21.12.2006 17:10 16
Postitas foxracer00
foxracer00 kirjutas:ma valasin 2L kontsentraati sisse ja sõitsin 2-3km 4000-5000pööretahga ja asi korras isegi siis tleb leiget õhku kui temp nullis
Täna oli jahutuvedeliku paak tyhi :shock: :shock:

Postitatud: 23.12.2006 08:50 12
Postitas nokkel
0mal oli sama aasta autoga täpselt sama pull.Soojaks ei saanudki...ära müüsin ennem.
Jahutusvedelik kadus aga katkisest lõdvikust. Allpool oli selline imepisike auk, ja kui mootor soojaks läks pressis sealt survega välja.

Postitatud: 23.12.2006 09:16 57
Postitas foxracer00
Asoo aga valasin mingi 3-4l sisse ja nüüd tleb sooja ei läe enam keema ega midagi aga ma weel taset ple vaadanud ja pole veel komus teadet löönd Coolant Level!

Postitatud: 23.12.2006 16:42 54
Postitas Margusxx
termostaadiga võib olla veel selline lugu, et seda polegi. Mingi mehaanik rääkis, et osadel soojamaa autodel pole seda installeeritudki.

Postitatud: 26.12.2006 12:48 36
Postitas foxracer00
eile hommikul oli jahutusvedelik otsas???? :shock: :shock:

Postitatud: 26.12.2006 12:58 12
Postitas ravia
foxracer00 kirjutas:eile hommikul oli jahutusvedelik otsas???? :shock: :shock:
Kontrolli õli taset ja värvust karteris.
Teise võimalusena tuleb ta sul summutist välja.

Postitatud: 27.12.2006 08:44 24
Postitas truumu
Margusxx kirjutas:termostaadiga võib olla veel selline lugu, et seda polegi. Mingi mehaanik rääkis, et osadel soojamaa autodel pole seda installeeritudki.
Mis imeliste mehaanikute juures Sina käid?
Termostaat võib olla madalama avanemis tembiga, aga et üldse poleks, on absurd

Postitatud: 27.12.2006 17:53 19
Postitas Margusxx
ma pole seda jura seal lahti võtnud aga see pole esimene kord kui absurdist saab reaalne tegelikkus. näiteks, kunagi oli mul opel kadett, 1,3 ja karburaatoriga jne, käisin keskuses kysimas, et kas annab panna 1,8l peale, samamoodi vastasid meistrid ja targad tegelased, et pole võimalik ja see on absurd, 3 päeva hiljem oli mul ascona mootor ilma midagi ümber ehitamata peale tõstetud. Peale seda läksin esinduse elektrikute juurde, et kui muud kasu neist pole, visaku pritsungi aju ümber, see pidi olema ligi 9000 eegune laks ja nii või naa mission impossible, samal õhtul tegin selle ise ära, maksma läks umbes 25 krooni, ehk üks uus juhe mis tuli vedada kapoti alt armatuuri taha. Jutu moraal on see, et enne kui hakata sõnu loopima, tuleks asi üle vaadata ja endale selgeks teha. Ei taha kellelegi varba peale astuda, eks ma ise ka eksin, muidu ju ei õpiks.

Postitatud: 28.12.2006 11:14 39
Postitas foxracer00
ravia kirjutas:
foxracer00 kirjutas:eile hommikul oli jahutusvedelik otsas???? :shock: :shock:
Kontrolli õli taset ja värvust karteris.
Teise võimalusena tuleb ta sul summutist välja.
Olen vaadanud õli on ikka õli värvi!!!

Aga mis valemiga ta siis sumpsist välja tuleb????

Postitatud: 28.12.2006 12:00 24
Postitas JannP
suure valge tossuga:)

Postitatud: 28.12.2006 18:36 24
Postitas foxracer00
JannP kirjutas:suure valge tossuga:)
ei tule tossu :?

Postitatud: 28.12.2006 18:48 18
Postitas JannP
vaata korralikult kõik lekked üle, katsu peale sõitu kas kõik lõdvikud on väljast kuivad, kas termostaadi tihend peab, kas radikas peab, jne.. kui kuidagi ei saa siis võid alati vanakooli-meetodit kasutada ja panna ajalehed ööseks mootori alla ja vb sealt näed kust leke tuleb

Postitatud: 29.12.2006 10:42 19
Postitas foxracer00
JannP kirjutas:vaata korralikult kõik lekked üle, katsu peale sõitu kas kõik lõdvikud on väljast kuivad, kas termostaadi tihend peab, kas radikas peab, jne.. kui kuidagi ei saa siis võid alati vanakooli-meetodit kasutada ja panna ajalehed ööseks mootori alla ja vb sealt näed kust leke tuleb
Mõtlesin isegi seda ajalehe värki proovida:D

Postitatud: 10.01.2007 20:42 20
Postitas foxracer00
no nüüd siis lõpuks sain millegist jagu :evil: :?
auto läks keema ja suri välja enam ei tulnud sooja isegi 5000pöörde juures.....

kaan arvatavasti kõver ehk saab lihvimisse saata halvemal juhul uus kaan :? :?

Postitatud: 11.01.2007 02:47 14
Postitas Danil523
minul E32 730i peal oli sama kala.... Jamasin sellega kuni sama mis sul juhtus( keetsin ja keetsin) muidugi mitte punase kuid üle normi temp juurde.. siin foorumis pikalt leidsin vastuse kuid lihtsam vaheta kohe kaanetihend ära... Mul piisas muidu aint uuest tihendist ja tosoolist.

Eile vahetasin endal tihendi ära ja nüüd juba kaks päeva sõidan nii rahuga :D autos on väga soe ja ka keema ei taha minna , isegi 6k rmp juures.

On veel viimane mida sa saad teha et sõita ca 500km otsi(autos puhub ka sooja) miinuseks on ca 20-40hp kadu, kui on sul vana tiivik keevita kokku termosidur... http://www.zone.ee/awto/weqe.jpg?2, ja tosool ei kao kuhugi enam, mul see toimis ilusti, isegi väga hästi kuid kuna juba mul see kaua siis võtsin ette selle probleemi lahendamist...

Kui aega ei ole ja autot vaja siis see on viimane mida saad teha
http://www.zone.ee/awto/weqe.jpg?2 -- ei garanteeri kuid mul see toimis, (sümptomid olid samad mis sinu mootorilgi )

Edu sulle selles RASKES ja närvisöövas probleemis... tean seda kuna paar päeva tagasi oli sama probleem, kuna mind siin foorumis aidati mõnes infos ja ka probleemide väljaselgitamisel siis võin siin sinu küsimustele vastata. Kui tegema hakkad siis küsimusi tekib päris palju, mul vähemalt tekkis...

Postitatud: 11.01.2007 13:25 31
Postitas foxracer00
No ma vaatan kisun endal lähipäevil lahti asja ja eks näis mis toimub seal sees:)

Aga tänud igatahes:)

Postitatud: 11.01.2007 14:11 55
Postitas Danil523
mul oli veel selline teema et: Eelmine omanik sõitis päris pikka aega tosooli asemel veega. Vesi aga sõi sees kõik valgeks ja plokikaane tihemdil vesi tegi roostet- tihendi augud roostetasid kinni-- see aitas ka kuumenemisele... ( peab plokis ja kaanes kõik ära puhastama ja pesema avad)