1. leht 1-st

525td ei puhu sooja õhku salongi.

Postitatud: 16.01.2007 18:23 11
Postitas zeck
Probleem selline, et enam ei puhu sooja õhku salongi, kuid kui mäest üles või alla sõidan siis nagu korraks puhub sooja, aga 5 min jooksul läheb jälle külmaks. See jama tuli peale sella kui käisin lennuväljal lume peal veidi driftimas, sai mootori korralikult pöördesse lastud kuid mitte liiga. Keema ei läinud, tosooli tase on normis. Õli on ka normis. Auto ei tossa, läheb korralikult käima, minek on ka sama nagu enne. Oman seda autot ligi 2 aastat ning siiani on väga hästi kõrgemaid pöördeid talunud, kordagi pole keema läinud. Kuid eile lasin pöördeid korraks kuni 3000rpm ja 1min hiljem läks temp seier korraks 5mm üle normi ja nii kaks korda.
Ise arvan et plokikaanes või kaane tihendis on mõra. Eelmine auto oli 524td ja sellega oli täpselt sama jama.
Ehk oskab keegi midagi soovitada mida võiks veel üle vaadata?

Postitatud: 17.01.2007 15:38 18
Postitas zeck
Äkki saab keegi nõu anda kuidas saab kindlaks teha kas läbi on plokikaas/tihend või midagi muud?

Postitatud: 17.01.2007 15:54 27
Postitas AARE540
Iseenesest siin on selliseid teemasid piisavalt palju lahatud, eriti seotuna 525 24Vga, kuid mis sümptomid siis esmalt meenuvad- surve radikas, mullid paisupaagis mootori töötamisel, jahutusvedeliku taseme kerkimine paisupaagis, õlitaseme vähenemine, õlitaseme vähenemine, õli segunedes jahutusvedelikku muutub õli kreemjaks jne. Otsingu abiga peaks üht teist äkki veel leidma ;)

Postitatud: 17.01.2007 21:30 43
Postitas zeck
AARE530 kirjutas:Iseenesest siin on selliseid teemasid piisavalt palju lahatud, eriti seotuna 525 24Vga, kuid mis sümptomid siis esmalt meenuvad- surve radikas, mullid paisupaagis mootori töötamisel, jahutusvedeliku taseme kerkimine paisupaagis, õlitaseme vähenemine, õlitaseme vähenemine, õli segunedes jahutusvedelikku muutub õli kreemjaks jne. Otsingu abiga peaks üht teist äkki veel leidma ;)


Okey, tänud Aare ;)

Igatahes jahutusvedeliku ja õli tase on normis, mulle ei tule pasupaaki, kõik on nii nagu peab :) Kuid kui täna läks temp veidi üle normi, jäin seisma ja katsusin radika ülemist voolikut, mingit survet polnud sees ja radikas oli ka täiesti külm :shock: Nii et loota võib, et ainult termostaat on läbi või siiski veepump :?:

Postitatud: 17.01.2007 23:15 21
Postitas MuiduMees
kui veepump läbi on kas siis mitte ei peaks tosooli paisupaagist välj ajama :roll:
´termostaat vb ma usun..

Postitatud: 18.01.2007 00:57 47
Postitas zeck
MuiduMees kirjutas:kui veepump läbi on kas siis mitte ei peaks tosooli paisupaagist välj ajama :roll:
´termostaat vb ma usun..
Jah tavaliselt ongi nii, et peaks tosooli välja viskama. Eks siis loodan et pääsen kergelt ja pean ainult termostaadi ära vahetama :)

Postitatud: 18.01.2007 01:21 06
Postitas AARE540
Külm radika ülemine pool viitab tõesti termostaadile :) Ning ka see, et ta sul tuuritades ainult soojaks läheb- jahutusvedelik käib põmst kogu aeg ainult ''suurel'' ringil...

Postitatud: 18.01.2007 13:04 29
Postitas zeck
AARE530 kirjutas:Külm radika ülemine pool viitab tõesti termostaadile :) Ning ka see, et ta sul tuuritades ainult soojaks läheb- jahutusvedelik käib põmst kogu aeg ainult ''suurel'' ringil...
Krt, radikas on nagu täiesti külm. Kui ta suurel ringil käiks siis peaks ikka mingi surve voolikutes olema. Kuid voolikutes survet tunda pole, aga kui paisupaagi korgi lahti keerata käib küll ''psst'' ehk mingi surve läheb välja. Ja vähemalt näidiku järgi läheb soojaks küll aga imelikult, st algul venitab ja pärast läheb seier suht kiiresti keskele. Tuuritades läheb temp üle normi... Sooja ei puhu kui tuuritada, puhub korraks ainult kui mäest üles või alla sõidan.
Arvan siiski et veepump on õhtal, vb ei visanud tosooli välja sellepärast et olen väga rahulikult sõitnud kui probleemi avastasin?

Postitatud: 18.01.2007 17:16 19
Postitas veix2
Ei saa termostaadi viga olla kuna temp läheb üle normi ja sooja ei tule.Kui nüüd natuke loogiliselt mõelda siis ei saa tosool ka ainult suurel ringil olla kuna temp tõuseb.99% viga veepumbas.Omal oli samasugune lugu eelmine talv.

Postitatud: 18.01.2007 20:56 37
Postitas zeck
veix2 kirjutas:Ei saa termostaadi viga olla kuna temp läheb üle normi ja sooja ei tule.Kui nüüd natuke loogiliselt mõelda siis ei saa tosool ka ainult suurel ringil olla kuna temp tõuseb.99% viga veepumbas.Omal oli samasugune lugu eelmine talv.
Jah arvan sama.

Tänud kõigile ;)

Postitatud: 31.01.2007 22:00 57
Postitas zeck
Tuli ikkagi välja, et kaane tihend on läbi. Ja just selle pärast, et kaan on juba ennem maha võetud ja vale tihend vahele pandud, ning vanade poltidega kinni keeratud.

Njah, ma otsis juba veepumba ära ja alles siis sain sellest teada...
Keegi tutika 525tds veepumba ei taha ära osta? :D

Postitatud: 31.01.2007 22:10 31
Postitas veix2
Ole nüüd normaalne ja kruvi see tutikas veepump oma autole külge.Ma ei usu,et sa tahad pärast veepumba riket uuesti kaant remontima hakata.

Postitatud: 31.01.2007 23:14 17
Postitas zeck
veix2 kirjutas:Ole nüüd normaalne ja kruvi see tutikas veepump oma autole külge.Ma ei usu,et sa tahad pärast veepumba riket uuesti kaant remontima hakata.


Kaas on maha võetud ja nägin oma silgama, et veepump töötab nii nagu peab.
Ning tihendis on ilusti näha et 5 silindri juures lasi veidi läbi...

Ise oli ka kindel, et veepump on läbi, ning kõik tuttavad kes asja jagavad ütlesid ka sama aga vot mis välja tuli...

Postitatud: 08.02.2007 10:09 45
Postitas zeck
Nüüd on kiirelt abi vaja. Esiteks n***iti mu ajud läbi sest see remont kestis mõttetult kaua. Ja teiseks räägib remondi mees sellist juttu, et nüüd on vaja õli ka ära vahetada, sest et ta puhastas blokki ja kaant :?
Aga ma alles valasin sinna 5-50W täissünti :!: On see õli vahetus väga vajalik praegu :?:

Postitatud: 08.02.2007 11:34 19
Postitas Veiken
kui sul on õli jahutusvedelikuga segamini siis vaheta kindlalt.

Postitatud: 08.02.2007 11:53 06
Postitas Riho_A
mul oli sama jama et enam ei tulnud sooja autosse ja siis ükx sõber ütles et õhuta korralikult ära ja siis tuleb kohe, igatahes mul see aitas ja sooja tuleb jälle :)

Postitatud: 08.02.2007 12:35 29
Postitas zeck
Veiken kirjutas:kui sul on õli jahutusvedelikuga segamini siis vaheta kindlalt.


Ei olnud segamini. :)

Igatahes saan auto õhtul kätte, siis vaatan kõike üle. Kui õli on on imeliku värvi siis vahetan kindlasti ära, muidu ei näe põhjust.

Postitatud: 08.02.2007 13:18 49
Postitas Veiken
BMW-l on tõsine probleem oma soendusüsteemiga. Palju viimasel ajal selliseid poste foorumis...

Postitatud: 08.02.2007 13:34 07
Postitas Igor525
kas on üldse mõtet kalli remonti p**sse keerata ainult selle pärast et kahju õli äravahetada?
kaan ju maha oli, ise nägid et tihend lasi läbi. kindlasti vaja õli vahetada.

ise kohe vahetaks ka veepumba ja termostaati, LOOMULIKULT koos jahutusvedelikuga. nagunii auto remondis...

Postitatud: 08.02.2007 16:45 19
Postitas Maiks
Kui lööb surve ainult veesärki, siis ei segune ta seal kuidagi õliga. Ainuke asi, et kui kaan maas, siis võib selat muud prahti õlikanalisse sattuda ja see jääb siis sinna pärast ringlema kuni halvemal juhul kuksile kinni jääb.

Postitatud: 08.02.2007 16:58 22
Postitas zeck
Igor525 kirjutas:kas on üldse mõtet kalli remonti p**sse keerata ainult selle pärast et kahju õli äravahetada?
kaan ju maha oli, ise nägid et tihend lasi läbi. kindlasti vaja õli vahetada.

ise kohe vahetaks ka veepumba ja termostaati, LOOMULIKULT koos jahutusvedelikuga. nagunii auto remondis...


Ma sõitsin ligi 5km selle probleemiga ainult. Õli tase ei muutunud, tosooli tase ka mitte. Õliga on ligi 1000km sõidetud. Sees on Xado 5-50w täissünt+lisandid. Mida võib pe**sse keerata?
Mina hetkel küll ei näe põhjust et õli vahetada. Ei no kui midagi kahtlast avastan siis loomulikult vahetan õli ära, vahet pole et vahetus ligi 2k maksab...
Ja muideks ma ei säästa kunagi auto peal vaid vastupidi, ostam parem kallima ja kvaliteetsema juppi kui vastupidi. Ning kui juba vahetusesks läheb, siis vahetan ka need jupid ära mis võiksid lähiajal pe**sse minna ;)

Postitatud: 12.02.2007 14:31 40
Postitas zeck
Sain auto lõpuks tagasi. Vahetati mulle kaane tihend ära, aga vahet ei ole, kõik täpselt sama nagu varem :? Tuleb vist välja et kaan on kõver või mõrane. Ja mis veel hullem tuli mingi tiks mootori töötades juurde. Sõita ei julge enam, ning närvid on läbi :cry:
Peab auto kellelgi näitama kes asja väga hästi jagab ja keda saab usaldada. Kuid see mees kes seda praegu ''remondis'' oli täielik idioot...

Postitatud: 12.02.2007 14:48 04
Postitas hanzvonkazak
õhk sees, ma arvan ikkagi.

terv, hannes

Postitatud: 12.02.2007 17:10 41
Postitas zeck
hanzvonkazak kirjutas:õhk sees, ma arvan ikkagi.

terv, hannes


Kah üks võiamlus, et see mees ei õhtutanud süsteemi õieti läbi.
Eks näe mis saab. Kui midagi selgub siis kirjutan siia.

Või äkki keegi oskab nõu anda, kuidas saaks ise süsteemi hästi ära õhutada?

Postitatud: 14.03.2007 13:21 45
Postitas zeck
Olin pikalt ära, aga tundub et teemal oli palju vaatajaid ning siin saab lugeda mis autost edasi sai: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=300012#300012

Aga muidu võib teema lukku panna :)