1. leht 2-st

E34-le suuremad/võimsamad pidurid

Postitatud: 17.01.2007 10:14 35
Postitas peedu.
Mul tds-il pidurid minujaoks kehvad kuigi on uued kettad ja klotsid. Tekkis mõte et kas e34-le sobivad näiteks e32-e 750 pidurid ?


Nüüd vist juba ette leitud 540 pidurid. aga taha vaja ka midagi ? kes pakub milliselt mudelilt võtta ja mis samas läheks 1:1 külge.

Postitatud: 17.01.2007 10:55 03
Postitas Veljo_V
Mina küll ei kurda et pidurid kehvad oleks, lase kontrollida vaakumit ja supporteid ja soovitaks vahetada ka piduriõli!

Postitatud: 17.01.2007 12:01 57
Postitas Ragnar
peaks sobima sest e32 750 on ees samasuured kettad mis e34 540 ehk siis 302x28. Samas sa võidad lihtsalt ketta paksuses, kas see oluliselt juurde annab pidurdusvõimele on kahtlane.

Postitatud: 17.01.2007 12:08 42
Postitas raimo_r
kataloogi järgi oleks TDSil ventileerimata kettad, seega 540 pidurid panna
mul on supportid ja kandurid juhuslikult olemas ;)

Postitatud: 17.01.2007 12:28 17
Postitas peedu.
kontrollida pole siin midagi. pidurid on 100% korras. hea kui 750 pidurid sobivad, et siis olen pakkumistele avatud ! kettad+ suportid

suuremad pidurid

Postitatud: 17.01.2007 13:32 48
Postitas Angel_L
http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
sellelt lehelt peaks päris hea ülevaate saama. Selle saidi järgi peaks sobima siisjah e34 540 pidurikettad ja e32 740 kettad.

Postitatud: 17.01.2007 13:34 02
Postitas Angel_L
raimo_r kirjutas:kataloogi järgi oleks TDSil ventileerimata kettad, seega 540 pidurid panna
mul on supportid ja kandurid juhuslikult olemas ;)
Kusjuures minu 525TDS touringlu 93 aasta on ventileeritavad kettad.

Postitatud: 17.01.2007 15:36 40
Postitas Cardo
peedu, milles väljendub, et pidurid on kehvad ? Kas sa suudad rattad plokki pidurdada ? Kas pedaal tundub pehme ?

Postitatud: 17.01.2007 16:47 51
Postitas toivoku
nu minu 7mekale läksid vahepeal alla ajutiselt 525 mitte ventileeritav ketas ja suport oli sama, ketas sama suur kah. ma arvan ,et lähevad alla küll dislale, endal plaanis vahetada dislal kah kogu ring 750i omadeks ymber.

Postitatud: 17.01.2007 18:01 48
Postitas peedu.
mul viga selles et kuumenavad üle kuna vahel teen kiiret sõitu ning pidrudusi väga suurtelt kiirustelt ei kannata need pidurid .

Postitatud: 17.01.2007 18:09 52
Postitas abimees
paigalda pagassi igaks krt-ima juhuks ka langevari kui 700 bmw pidurid ka ei aita. :idea:

Postitatud: 17.01.2007 18:15 35
Postitas peedu.
oli see nüüd vajalik sõnavõtt. mine proovi ilma jahutuseta ketasdega üks sõit näiteks saksa teha siis saad aru et kiirteel näiteks kui vaja pidurdata siis ei jahtu see ketas piisavalt kiirelt ja tulemuseks on "vedel" pedaal jalaall ja nii vast ei ole turvaline !

Postitatud: 17.01.2007 18:17 19
Postitas raitR
lihtsam variant oleks tegelikult ju vahetada praegused kettad ventileeritud ketaste vastu :?:

Postitatud: 17.01.2007 18:19 42
Postitas peedu.
ei miks . kui juba siis juba. paneks tõsisemad kettad. ja niisama ei saa ju panna nende suportidega vent kettaid siis tuleb panna ka teised suportid ning siis oleks ju mõttekam panna suuremad pidurid :!: ja 750 omad lähevad 1:1 külge seega miks mitte.

Postitatud: 17.01.2007 18:25 07
Postitas Ragnar
Suurte kiirust pealt jõuliselt pidurdades ei aita need ventileeritud originaal kettad (suuruse mõttes) ka eriti. Kui raadil oma 535 käisin üle 200 sõitmist proovimas siis kadusid pidurid ka enne raja lõppu ära ja lõpetasin heinamaal. Kettad omandasid siniakas lilla tooni pärast kui vaatasin.

Nii et pane M5 omad parem :D

Postitatud: 17.01.2007 18:25 42
Postitas raitR
ok, siis muidugi :D

Postitatud: 17.01.2007 18:30 54
Postitas peedu.
heh lähvad siiski vast 750/540 kettad. ja nende lennuvälja katsetega tean isegi- jooksutasin oma disla kella järgi 220 ni ja siis hakkas rada lõppema ning võttis selja higiseks kui pidurid hakkasid kaduma :D

Postitatud: 17.01.2007 18:34 16
Postitas abimees
noo sorry et sekkusin kuid arvan. originaal pidurid vähemalt minu 525i on küll head. auto on ju ikkagi läbinud hulk teste. miks peaks panema siis suuremaid kettaid kui ja siis ventileeritavad tavaliste vastu küll.

Postitatud: 17.01.2007 18:36 37
Postitas abimees
mehed kas te sõidate ainult raadil.

Postitatud: 17.01.2007 18:42 57
Postitas Veljo_V
peedu. kirjutas:heh lähvad siiski vast 750/540 kettad. ja nende lennuvälja katsetega tean isegi- jooksutasin oma disla kella järgi 220 ni ja siis hakkas rada lõppema ning võttis selja higiseks kui pidurid hakkasid kaduma :D
Natuke loogiline ju et kui 220 ega sõidad ja siis tahad 200 :shock: meetriga hoo maha saada siis muidugi lähevad kettad siniseks ja pidurid kaovad ära.
Liikluseeskirja järgi on meil ikkagi kiiruse piirangud ja need ei ole 220 :evil: .
Tava tingimustes ei ole sul vaja 220 pealt 0-ni pidurdada (vähemalt mitte eestis). Muidugi kui hing nii ihkab siis võid ju osta endale tuuning kettad ja klotsid http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... 0&search=1

Postitatud: 17.01.2007 18:44 16
Postitas peedu.
ei no muidugi ainult raadil laseme ja manteel ka alla 180 ei sõida... krt küll pidurid võiks nagu olla autol väga head mitte hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid. täna tegin oma teist autot Opel Vectra 1,7 diislit mis ei ole kunagi suuri kiiruseid saanud ega saa ka aga sinnagi läksid suuremad pidurid ning tagumised trummlid lendasid prügikasti sest elu armas ja sooviks ikka ohutult sõita kuna neid krdi ettekeerajaid ja muid lolle on ikka liiga palju.


EI POOLDA LIIKLUSES KIHUTAMIST !!!

Postitatud: 17.01.2007 18:49 56
Postitas Veljo_V
peedu. kirjutas:ei no muidugi ainult raadil laseme ja manteel ka alla 180 ei sõida... krt küll pidurid võiks nagu olla autol väga head mitte hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid.


EI POOLDA LIIKLUSES KIHUTAMIST !!!
Minul on küll pidurid väga head, ei ole mingid hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid. Tahtsin lihtsalt öelda et üldiselt on bmw-l head piduri, kui sul ei ole siis on tehniliselt midagi viga!
Ära solvu iga asja peale ;)

Postitatud: 17.01.2007 18:50 03
Postitas abimees
peedu. ära nüüd põlema mine. selleks ju see foorum on et kõik avaldavad oma arvamust jne.

Postitatud: 17.01.2007 18:55 16
Postitas abimees
tuli meelde. sõitsin eelmisel nädalal ringi bmw millel südames v12 ka 700 sajane ikka suur ja jõhker pill kompul bensu kulu oli ikka valus vaadata vot ei oska nüüd öelda millest tulenevalt olid selle buumeri pidurid ka viletsad kuigi kettad läikisid kui peeglid.

Postitatud: 17.01.2007 18:57 55
Postitas peedu.
ei tegelikult vabandan. just jõudsin koju ja terve päev tegin töökojas vectrale pidureid. mitu korda läks vaidluseks et miks ma panen mitmeid tuhandeid odavale autole suuremadesse piduridesse kui samasugused vectrad sõidavad originaaliga. jus mul siis on kindlam tunne sõita ja tahan raha raisata... hull olen :lol: ei aga tegelikult läks mel see teema algsest veidi liiga kõrvale.

nüüd võiks rääkida sellest millised pidurid taha saaks panna sest esimesed juba leidsin siitsamast foorumist. Pean sellest foorumist lugu ja vabandan kui liialt ärritusin.

Postitatud: 17.01.2007 19:41 46
Postitas erikred
tagumised võta näiteks e34 540 touringu omad, need ka ventileeritavad ja ka suport vähe tõsisem kui sedaanil. Samas lähevad ka ju 750 vms omad.
Võta terve komplekt samalt autolt on lihtsam.
Ja mõtle ka piduri peasilindri peale kui oluliselt pidureid paremaks teed.

terv
erich

Postitatud: 17.01.2007 20:03 07
Postitas Ragnar
erikred kirjutas:tagumised võta näiteks e34 540 touringu omad, need ka ventileeritavad ja ka suport vähe tõsisem kui sedaanil.
täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.

Mis puudutab nende upgrade vajalikust siis ma ise olen ka seisukohal, et
tehasepoolt pandud kõlbavad väga hästi normaalseks liiklemiseks.
Ka äkkpirdurduse korral kui järgid kehtivaid kiiruspiiranguid ikka.

Postitatud: 17.01.2007 20:15 44
Postitas abimees
muidugi kui on uhke velg siis on nukker neid pisemaid kettaid kodarate vahelt vaadata. eks on hea teada milliseid kettaid "suuremaid" saab buumerile panna. :!:

Postitatud: 17.01.2007 21:55 31
Postitas Jaanus_P
Kui 730´ga sai ühe korra 200km -> 0km pidurdatud siis esimesel korral sai hakkama ilusti, aga teisel korral sama katset tehes muutus pedaal süldiks jala all. Sellest tegin lihtsalt järelduse, et selliste kiirustega ei tasu sõita tänavaliikluses ja hoian edaspidi kiiruse korras (katsed tegime suletud alal). Tavaliikluses ei ole veel tekinud olukorda kus originaal pidurid alt veaks.

Postitatud: 19.01.2007 00:12 01
Postitas peedu.
abimees kirjutas:muidugi kui on uhke velg siis on nukker neid pisemaid kettaid kodarate vahelt vaadata. eks on hea teada milliseid kettaid "suuremaid" saab buumerile panna. :!:



njah eks suur ketas ilusam jah.. endal suvevelg 18 tolli bbs