1. leht 2-st

E34 sidur kuidagi järsk

Postitatud: 13.03.2004 12:22 46
Postitas janar
Küsimus siis minu E34 kohta. Jaapani auto roolist tulles oli tükk tegemist, et bemmiga sõitma õppida. Nimelt kohaltvõtud on jube järsud ja sidur hakkab kohe suht põhja lähedalt võtma.

Praegu enam kohaltvõtuga probleeme pole, aga mingi jõnks on ikka sees. Ka siis, kui esimeselt käigult teisele vahetada ja siis sidur üles lasta, käib nagu jõnks läbi - ükskõik kui sujuvalt sidur üles lasta. Jõnks jääb ära siis, kui rohkem gaasi juurde anda ja siis sidur üles lasta.
Poole aastaga pole midagi hullemaks läinud, aga hakkas lihtsalt huvitama, et äkki on lihtsalt parandatav viga.

Ühesõnaga, äkki keegi oskab pakkuda, milles võiks probla olla või äkki ongi see normaalne?

Postitatud: 14.03.2004 22:11 36
Postitas janar
Väike parandus - vaatasin veel kriitilise pilguga sõiduomadused üle - kohaltvõtt ok, aga just teist käiku pannes ja siis sidurit üles lastes käib nagu väike jõnksakas läbi.

Kui ma autot ostsin, siis remondikojas öeldil, et kardaaniristi oleks varsti aeg vahetama hakata - kas võib kuidagi sellest jõnks tulla?

Postitatud: 14.03.2004 22:26 26
Postitas Veiko
Jah, võib tulla küll. Kui kardaanirist on omadega õhtal, siis kohaltvõttes ja käiku vahetades käib jõnksatus läbi.

Postitatud: 15.03.2004 13:20 45
Postitas Kristo_P
Hmm.. mismõttes jõnks.. kas nagu lööks selga.. or smth.. (tagasilla juurest) Mul on sama asi.. sai vahetud tagasilla puksid.. oli mingi aega rahulik.. nüüd on jälle.. (juhul kui hästi vaikselt siduri vabastan ja ühtlaselt gaasi annad ei tähelda seda) selgus ,et tagumised jämekondid on läbi.. Kuid kõige rohkem annab see jõnks tunda just tagasilla pukside väsimise tõttu ja siis mitte ainult ühe käiguga ..

Postitatud: 15.03.2004 13:31 08
Postitas janar
Puksid on vahetatud ja puksidega kaasnes pigem värisemine kohaltvõtul, mida enam ei ole.

Postitatud: 15.03.2004 13:40 44
Postitas Eerik_K
Diislil ja Näiteks minu E32 M30B30 on siduri ketas leevenduseta. Hoorattal on nagu endal oma leevendi aga see on selline nagu on. Vahetades siduri ära oli täpselt samasugune, sama järsk kui enne aga selle vahega et kohalt võttes ei võbisend pedaal (Vana sidurikorv oli kõver ja survelaager läbi).
Nüüdseks nii harjunud et ei saagi aru :)
Võibolla on siduriketas leevendusta nagu mul... Uurisin diisli auto omanikku M21 mootoril 524 tal sama et pidi harjuma järsema siduriga.

Postitatud: 15.03.2004 14:04 35
Postitas priitv8
Eerik_K kirjutas:Diislil ja Näiteks minu E32 M30B30 on siduri ketas leevenduseta. Hoorattal on nagu endal oma leevendi aga see on selline nagu on. Vahetades siduri ära oli täpselt samasugune, sama järsk kui enne aga selle vahega et kohalt võttes ei võbisend pedaal (Vana sidurikorv oli kõver ja survelaager läbi).
Nüüdseks nii harjunud et ei saagi aru :)
See ongi see kurikuulus ZMS ehk DMF (Dual-Mass Flywheel) ja see on projekteeritud kuluartikkel mis küll kestab nats kauem kui sidurikomplekt, aga tuleks siiski vahetada koos siduriga. Kuna aga see leevendiga hooratas maksab 500EUR, siis ei raatsita seda teha, isegi saksas mitte. Ja nii ta käib. Ega Sul veel peale mootori väljasuretamist sellist tunnet ei ole, et hooratas käib veel edasi? Kui on, siis on viimane aeg vahetama hakata. Kui ta logiseb, siis koormab see ka viimast raamlaagrit.
http://www.standardtransmission.com/dmf.html

Postitatud: 15.03.2004 14:15 56
Postitas janar
Kuidas see tunne väljendub?
Kas mingi pöörlemise hääl kostub sealt alt?

Postitatud: 15.03.2004 14:33 08
Postitas priitv8
janar kirjutas:Kuidas see tunne väljendub?
Kas mingi pöörlemise hääl kostub sealt alt?
Jah, see ei ole küll eriline kolin, sest ega ta ju palju seal pöörelda ei saa, aga kuulda on, et mingi asi kolksatab korraks peale süüte väljakeeramist.

Postitatud: 15.03.2004 14:36 23
Postitas janar
seda mul õnneks ei ole (kolm korda üle vasaku õla sülitades). Ma arvan, et siis ilmselt kardaanirist minul mureks

Postitatud: 15.03.2004 14:50 35
Postitas priitv8
Üldlevinud arvamuse kohaselt kestab bemmi sidur umbes 250' ja DMF umbes 300' versta.

Postitatud: 15.03.2004 14:54 32
Postitas janar
Minu omal on sidur paar aastat tagasi vahetatud

Postitatud: 15.03.2004 15:03 47
Postitas priitv8
No aga palju hoorattal turjal on? Kas olid ise juures kui sidurit vahetati? Kui sinna läks harilik, "vedrudega" siduriketas, siis on Su autol tavaline hooratas ja see kestab u. 3 milli km ;)
Minu omal on kindlasti DMF, ls on 245', sidur võtab juba täiesti ülevalt ja ma kuulen ka kolksu kui mootori välja suretan.

Postitatud: 15.03.2004 15:11 51
Postitas janar
Mul hakkab sidur suht põhjast juba võtma.

Rohkem ei tea öelda, sest auto omanik tollal ei olnud mina...

Postitatud: 15.03.2004 22:00 16
Postitas Raiki
kui sidur põhjast võtab siis tasuks kontrollida
minul küll võtab ilusti ylevalt

Postitatud: 16.03.2004 11:00 06
Postitas Eerik_K
Priitv8 on jah suretamisel selline kerge krrr.. nagu jah midagi käiks 1sek edasi aga kohe peatub. Ära nüüd tuju küll rikuma hakka et viimane aega vahetada. Aga mootori tööl tühikäigul on kerge kolin kosta nagu laager vms. Njah eks näis veel ei hakka midagi tegema.

Postitatud: 16.03.2004 14:05 51
Postitas Tarmo
mul ka kolin kasti juures.
Truumu ütles et kasti otsa laager pidi seda häält tegema.
Survelaager on vahetatud.

Postitatud: 16.03.2004 14:35 44
Postitas priitv8
Eerik_K kirjutas:Priitv8 on jah suretamisel selline kerge krrr.. nagu jah midagi käiks 1sek edasi aga kohe peatub. Ära nüüd tuju küll rikuma hakka et viimane aega vahetada. Aga mootori tööl tühikäigul on kerge kolin kosta nagu laager vms.
Novott, ma ei suudaks ise ka seda asja enam täpsemini kirjeldada. Aga nii ta on jah.

Postitatud: 17.03.2004 11:26 45
Postitas bemari
Kui sul sidur põhjast võtab siis on sul varsti korv õhtal.Muidugi on väike võimalus,et silindrid ka nõrgad :|

Postitatud: 17.03.2004 11:28 34
Postitas janar
Kui suurt kulu see korv võib tähendada? :shock:

Postitatud: 17.03.2004 11:34 42
Postitas Charly
uhiuus sidur(korv, ketas, laager) oli tartu UM-is 2200.- teenus 1200.-

Postitatud: 17.03.2004 11:36 24
Postitas bemari
Hinnad kõiguvad laest 600- .... parr tonni tavalised, olenevalt muidugi firmast, soovitan kindlasti suchs´i.
Omast kogemusest tean, et QH pole küll mõtet panna ei pea kottigi vastu! :(

Postitatud: 17.03.2004 11:47 14
Postitas janar
Kas sidurikorvi õhtalolekul on veel mingeid sümptomeid?

Postitatud: 07.09.2004 19:25 14
Postitas Silver_S
Leidsin ühe vana teema.
Mul ka selline jama et sidur võtab suht ülevalt ja kohalt minnes ka raputab
Mis mul siis vahetada tuleb, kogu kompott?
Teiseks kiirendamisel on kiirusel 30 kuni 40 mingi kahtlane vibra sees,
kas see ka võib sidurist tulla (kardaanipukk vahetatud). Või on remontnik
kardaani valesti kokku pand? Kuigi suuremal kiirusel mingit vibra ei ole
Munvigi ei tea mida peale hakata :roll:

Edit: Muhvigi

Postitatud: 07.09.2004 19:33 59
Postitas Raiki
kontrolli poolteljeotsad yle mina sain oma jõnksust nii lahti täna ;)


ja kui sidurit hakkad vahetama siis ka LUK sidur on väga pro :)

Postitatud: 07.09.2004 19:46 59
Postitas Silver_S
Teiseks kiirendamisel on kiirusel 30 kuni 40 mingi kahtlane vibra sees,

See vaevalt poolteljest on. Kakoi LUK sidur?
Pakud? mis maksab?

Postitatud: 08.09.2004 13:59 59
Postitas Kristo_P
Eerik_K kirjutas:Priitv8 on jah suretamisel selline kerge krrr.. nagu jah midagi käiks 1sek edasi aga kohe peatub. Ära nüüd tuju küll rikuma hakka et viimane aega vahetada. Aga mootori tööl tühikäigul on kerge kolin kosta nagu laager vms. Njah eks näis veel ei hakka midagi tegema.
Mul täpselt sama asi ,et välja suretades käib nagu mingi kõrin/kolin läbi.. Ja tühikäigul oleks ka nagu mingi ragin ja sidurit alla vajutades kostab kolks :shock: Survelaager?? Käigukasti enda puks pidi korras olema.

Postitatud: 08.09.2004 14:38 03
Postitas Indrek_M
Mul siduriga selline imelik asi, et kui tihedalt on vaja järjest kohalt võtta, kuskil ummikus tilbendades vms, siis hakkab mingi aja peale jõnksutama. Aitab ainult kõva gaasiga kohalt võtmine - vaiksete pööretega jõnskutab.
Sama jama tagurdamisel - kuni libistan sidurit niikaua jõnksutab.
Niisama ettepoole liikudes kohalt võttes on ok.
Mis läbi minema hakkab või on?
Autoks siis 520i E34 M20

Postitatud: 08.09.2004 14:54 17
Postitas Are
Lisan ka siia nutumüüri oma püstoli valupunktid

a)siduri pedaal ei tule lõplikult ülesse esimesel vajutamisel külmast peast (teistkordsel aga juba tuleb ilusti)

b)Kui pedaal ülemises asendis on ja <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> käib tühikäigul, kostub nõka-nõka-nõka-nõka
(kui jalg sirgu suruda siduril siis ei nõkata)

c)kui sõita esimese käiguga ja u.7km/h siis jõnksutab ka nagu Miki-Hiirel :P

d)eelmine omanik ütles et vahetas survelaagri ära :!:

:?: :?: :?: :?: :?:

are@pessimist ja varsti vst köhib dollareid :(

Postitatud: 08.09.2004 16:10 07
Postitas marxxx
Kui juba siis juba :lol: Mul ka Kristo_P ja Mikihiirega samad sümtomid. Ainult et jõnksutama hakkab kohalt minnes ainult siis kui on pikka aega sõidetud juba ehk siis kuuma mootoriga... :roll:
Auto siis E34