E39 rool raske

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Rando535
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 29.06.2006 18:58 09
Asukoht: Tallinn

E39 rool raske

Postitus Postitas Rando535 »

eile sai driftitud ja äkki läks rool jube raskeks. koobastest lumi välja aga paremaks ikka läind. ommikul on kõik peaaegu OK-natuke nagu tundub et raskem kui enne.
millest see tingitud võib olla?
erik78
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 23.06.2006 10:37 30

Postitus Postitas erik78 »

Õli läks keema, kontrolli nüüd taset.
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

endal sama jama, lihtsalt sõites, talvistes oludes, rohkes lumes, on rool rakseks jäänud: maanteel sõitu see ei häiri, küll aga linnavahel tiirutamist. Hommikul viskasin kiire pilgu kapotialla, aga ei näinud kust seda roolivõimu õli peaks vaatama!?
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

eintz kirjutas:endal sama jama, lihtsalt sõites, talvistes oludes, rohkes lumes, on rool rakseks jäänud: maanteel sõitu see ei häiri, küll aga linnavahel tiirutamist. Hommikul viskasin kiire pilgu kapotialla, aga ei näinud kust seda roolivõimu õli peaks vaatama!?
Minu arust asuvad nii roolivõimu paak kui piduri/siduri võimendi juhipool salongifiltri all.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

aga äkki leidub kellelgi mõni kaval pilt kust selle täpse asukoha ära määrata saaks.
Ning küsimus, mille järgi see õli seal sees on, üks pidavat roheline ja teine punane olema ja siis mingid tootjad/tähised ATF/CHF !?
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

eintz kirjutas:aga äkki leidub kellelgi mõni kaval pilt kust selle täpse asukoha ära määrata saaks.
Ning küsimus, mille järgi see õli seal sees on, üks pidavat roheline ja teine punane olema ja siis mingid tootjad/tähised ATF/CHF !?
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=20 tuhla seal ringi, siis saad asukohast ja muust aimu.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

ok, asukoht siis enam-vähem selge, aga milline õli peaks seal olema, värvus mark? kas "kokteili" võib ka teha? :)
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

roolivõimu õli paak küll salongifiltri all ei asu .. tee kapott lahti ja vaata juhipoolsel küljel radika ja mootori "vahel" asub selline pruun paak (nagu toodud lingil näidatud).
paagi korgil on kirjas millist õli tuleb valada (korgil olev "rõngas" peaks isegi vastavalt kas rohelist või punast värvi olema).
segu kohe kindlasti ei soovita teha :!:
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

Paak on suur ja kõige esimene kork, mis kapotialla (525i) vaadates silma hakkab. Korgi peal on roheline rõngas, ehk roheline õli ja kiri CHF 11 ehk õli mark siis. Korgi küljes on mõõdupulk. Minu autol oli õli normis.

Aga täpsustaks nüüd veel viga natuke, maanteel ja enamasti otse sõites on rool normaalne, st ei ole liiga raske, isegi väga hea peaks mainima.
Linnas siiberdades on nagu mingi ala (vähe keeramist) rool kerge, aga kui on vaja rohkem keerata siis tuleb tunne nagu sõidaks ZILiga :). Mure on kestnud paar viimast päeva, ehk esimesest suuremast külmast kuni tänaseni. Algul ei pööranud sellele eriti tähelepanu, kuid tasapisi hakkas mure tekkima, et mis kõik võib katki olla. Tänase väheke soojema ilmaga ei olnud see raske keeramine enam nii raske kui näiteks eile, isegi täna hommikut ja õhtut ei saa võrrelda, hommikul külmaga oli raskem.

Proovisin rooli ka kohapeal ühest äärest teise krudida, vahepeal on nagu korraks raskem ja siis on jälle kergem jne...

Kas on võimalik, et midagi siiski külmus kinni?!

UM-is räägiti nende tunnuste kohta roolilati/servo vahetusest... <-loodame, et nad siiski eksivad :)
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

teemaarendust:)

käisin topservis ja sain oma kahtlustele kinnitust, läbi peaks ikkagi olema roolivarda kardaan, see mis kapotiall on, sest rooli pöörates on raskem koht siis kui kardaan on teatud nurga all. Homme läheb vahetusse ja siis paistab kas oli õigus :)
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

Mure lahendatud, viga oligi kulunud roolikardaanis (alumine), ühtepidi ei tahtnud üldse eriti liikuda :p
Vea parandas www.topserv.ee mõistiku ajakulu ja raha eest :)
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas werks »

kui saladus pole siis palju maksma läks?
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

werks kirjutas:kui saladus pole siis palju maksma läks?
1500 + käive
Vasta