1. leht 1-st

K: e34 veojõukontroll

Postitatud: 08.02.2007 08:19 50
Postitas farmer
kas "flockstoff anthrazit" tähendab ATC või ASC?
kollase tule saab armatuuris pika punnitamisega tööle aga külg ees laseb küll sõita.

Postitatud: 08.02.2007 09:41 40
Postitas Ragnar
minul küll külg ees ei õnnestu isegi punnitamisega sõita kui ASC peal on
ja tule saab praegustes olude põlema ka vähema kui veerand gaasiga.

Postitatud: 08.02.2007 11:31 06
Postitas farmer
tegemist on x-draiviga (neljarattavedu)

Postitatud: 08.02.2007 13:33 35
Postitas raimo_r
e34 siiski x-drive'i ei ole, on tavaline vahekastiga nelivedu.

"flockstoff anthrazit" on pigem salongimaterjaliga ja istmetega seotud termin.

Postitatud: 08.02.2007 13:47 27
Postitas Igor525
nii uurisin nats raamatus kirjas
et 525ix autodel see tulike keskel tähendab elektronische geregeltes sperrsystem

see siis pole asc (nagu ma arvasin), vaid tulike vilgub kui ma õeti sain aru siis kui balanseeritakse palju jõudu ette ja palju taga.



ehk keegi targem kommenteerib.

Postitatud: 08.02.2007 15:03 03
Postitas raimo_r
"elektronische geregeltes sperrsystem"

viitab kahtlaselt tagadiffri poole, kuna "sperre" on ju lukk/differentsiaalilukk.
525ix tagadiffer on hüdrauliliselt lukustatav. vahekast on viskosiduritega ja sinna mingeid juhtmeid ei tohiks minna, järelikult ei saa sellega ka seotud olla.

abiks ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=22125

Postitatud: 08.02.2007 15:58 24
Postitas sips

Postitatud: 08.02.2007 16:09 01
Postitas MadMan
flockstoff anthrazit on musta värvi polstrimaterjal.

Postitatud: 08.02.2007 19:58 30
Postitas Igor525
kui otseselt tõlkida peaks olema mingi

elektrooniline lukustatav pöörsüsteem.


aga kumb siis õige?
sest mäletamist mööda lugesin kuskilt saksa foorumis et kqigil ixidel on asc tehasest. ja ilme selle e34 ixi pole tehtud, kuna siis vahekast ei saa jagada õieti momenti. muidugi see võiks ekslik olla....


et siis kuidas süsteem üldse töötab?
kas seal nagu ette 32% ja taga 68 kogu aeg, kuid kui taga rattad hakkavad rohkem või vöhem pöörlema see % muutub ?

Postitatud: 08.02.2007 21:04 46
Postitas raimo_r
Igor525 kirjutas: et siis kuidas süsteem üldse töötab?
kas seal nagu ette 32% ja taga 68 kogu aeg, kuid kui taga rattad hakkavad rohkem või vöhem pöörlema see % muutub ?
jah