1. leht 1-st

E34 veateade kompuutril

Postitatud: 21.03.2004 16:22 48
Postitas kiva
Äkki keegi võiks teada mida se tähendab?Kui auto hommikul käima panen
tuleb kiri kompuutrisse"kühlwasserstand betrienbsanleits".Mskit jahutusvedelikuga aga mis?

Postitatud: 21.03.2004 16:28 10
Postitas Muhv
jahutusvedelikku vähe. Soovitatakse pöörduda manuali poole, et vaadata kus see juurdevalamise auk asub.

Postitatud: 21.03.2004 18:35 21
Postitas Kristo_P
Hmm... mul kisab kompuuter lihtsalt seda külhwassserstandi.. kuigi tase on normis.. ei teagi miks.. Mis see bremsläge tähendab?? Pidurituld küll mitte... Samas selle kompu saab ju inglise keelseks panna..(ainult ,et enam ei õnnestu.. hoian küll terve igaviku all aga ei midagi...)

Samas sai veel mingi asja teha.. ma ei tea mis asendis mul võti oli.. kuid spidol hakkas kiirus tõusma.. mootori temp läks punasesse.. kompul mingid kirjad ja nr'd jooksid.. see vist mingi kontroll värk.. kuid teistkordselt sama asja teha pole suutnud.. ei tea mida ma seal vajutasin või hoidsin..

Postitatud: 21.03.2004 19:55 36
Postitas janar
525 kirjutas:Mis see bremsläge tähendab?? Pidurituld küll mitte... Samas selle kompu saab ju inglise keelseks panna..(ainult ,et enam ei õnnestu.. hoian küll terve igaviku all aga ei midagi...)
1) Mingi kondeka viga pidi olema, et veateated saksa keelde jäävad. Mul näiteks statistika jookseb inglise keeles nagu valitud, aga ühest väga külmast ööst alates näitab nüüd veateateid ainult saksa keeles sõltumata keelevalikust.

2) Sinu poolt viidatud sõna peaks tähendama piduriklotse (kas mitte ei olnud see sõna tegelikult bremsbeläge?).

Kui B-klots peal on, siis nendel pole tavaliselt seda kulumisandurit, nii et tabloo näitabki kogu aeg, et nagu vajaksid klotsid vahetust.

Anduriks peaks olema pistik, mis töötab nii, et kui klots on uus, siis on pistiku kontaktid ühenduses, aga klotside kulumisel mingist hetkest kulub ka nendevaheline ühendus ära ja kui ühendust pole, siis hakataksegi veateadet kuvama.

Lahendus oleks võtta kulunud A-klotsidelt pistik, panna autole külge ja kontaktid konstantselt ära ühendada - siis vaatab süsteem, et klots korras.

Postitatud: 24.03.2004 18:05 30
Postitas boosley
mul 525 sama asi et külhwassserstandi kiri käivitamisel ja välja suretamisel ees, kuigi tase on normis.

Postitatud: 24.03.2004 20:40 59
Postitas M-Tech
Piduriklotside külge käib andur, mille sees on klemm.
Kui klotsid kuluvad nii ära, et klemm annab vastu piduriketast massi, siis hakkab armatuuris kiri põlema.
Kui pistikut pole üldse taga siis ei tohiks mingit kirja olla.

Jahutusvedeliku peale karjumine pidi E34 lemmiktegevus olema.
Minuoma karjub ka vahest aga õnneks asja pärast.
Mul tilgub anduri juurest natuke läbi, pole uut tihendit ka veel viitsinud osta.

Postitatud: 25.03.2004 11:45 51
Postitas priitv8
M-Tech kirjutas:Piduriklotside külge käib andur, mille sees on klemm.
Kui klotsid kuluvad nii ära, et klemm annab vastu piduriketast massi, siis hakkab armatuuris kiri põlema.
Kui pistikut pole üldse taga siis ei tohiks mingit kirja olla.
Ei ole, E32/E34-l on tegu suletud ahelaga, ehk terve klotsiandur juhib. Töö käigus kulutatakse see andur katki, ahel katkeb ja tuleb veateade. Seega anduriteta klotsid põhjustavad veateate, kui just pistikud ära pole lühistatud.
M-Tech kirjutas:Jahutusvedeliku peale karjumine pidi E34 lemmiktegevus olema.
Minuoma karjub ka vahest aga õnneks asja pärast.
Mul tilgub anduri juurest natuke läbi, pole uut tihendit ka veel viitsinud osta.
Jahutusvedeliku taseme andur peab normaalolukorras CC moodulile massi andma. Kui CC mooduli rohelise pistiku 4. otsal pole 0V, siis näitab veasignaali. See peab olema halva massi probleem. Omal on veel sellline kogemus, et kui keegi on releekastis oleva pistiku auku nt. mõõtmise otstarbel mingi kirjaklambri toppinud, siis tõenäoliselt on pesa laiaks venitatud ja lihtsalt CC karbi pulk ei saa kontakti. Sel puhul aitas vastava pulga õige kerge painutamine. Mul jamas õlitaseme andur sedasi. Kuigi jah, ise ma sealt peast ka neid pingeid mõõta püüdsin :oops: .