1. leht 1-st

K:e39 kaks natuke lolli küsimust?

Postitatud: 15.02.2007 18:26 19
Postitas azb
1)523 mootor, kw on 125, kui palju on hobujõude siis?
2)Sama autoga, olen tähele pannud, et umbes 2800-3000 pööret on linnasõidul kõige ökonoomsem(3 käik, 60km/h), küsimus siis, et mis on kõige mõttekam käiguvahetus koht, pöörete suhtes just 1. ja 2. käiguga?

Postitatud: 15.02.2007 18:37 42
Postitas Oliver525
Kui sa nii ökonomist oled siis osta 1.6 mootoriga mingi masin:)

Postitatud: 15.02.2007 18:39 06
Postitas Madis399
125 x 1,36 = 170 hj

Postitatud: 15.02.2007 19:10 10
Postitas azb
päris ökonomist ei saa olla ju sellega :)
aga lihtsalt peres teise autoga on umbes nii, et 2000 pöörde pealt vahetad siis on öko värk, aga 523-ga tundub et mida rohkem "raiud" seda parem :)
muidu, keskmiseks talvel sain 12,9 , on see normaalne?
müüja oli aus, ütles et 14-15 tuleb, aga võta näpust

Postitatud: 15.02.2007 19:17 45
Postitas veekaheksa
Minuteada on selle 523i nimel ka e39 bensiinikate 'ökonoomsusrekord'. Ja selline kulu on igati normaalne.
spritmonitor.de

Postitatud: 15.02.2007 19:18 37
Postitas azb
veekaheksa kirjutas:Minuteada on selle 523i nimel ka e39 bensiinikate 'ökonoomsusrekord'. Ja selline kulu on igati normaalne.
ja mis see ökonoomsus rekord siis oli? 9-10 sajale?

Postitatud: 15.02.2007 19:19 23
Postitas azb
tegemist on manuaal kastiga !!
igaksjuhuks mainisin, manuaal peaks veidi kokkuhoidvam olema.

Postitatud: 15.02.2007 22:14 28
Postitas Henrik88
Vahet pole palju kütust tarbib. Kõik mis paaki paned võtab ära.

Postitatud: 15.02.2007 22:26 42
Postitas AARE540
azb kirjutas:
veekaheksa kirjutas:Minuteada on selle 523i nimel ka e39 bensiinikate 'ökonoomsusrekord'. Ja selline kulu on igati normaalne.
ja mis see ökonoomsus rekord siis oli? 9-10 sajale?
Nagu sa tähele panid, siis veekaheksa ütles selle rekordi jutumärkides ;)
Seega siis-pigem olgu juba võimsam, mis võib ka suure kerega auto puhul tähendada, et suurem mootor võib isegi ökonoomsem olla... Vähemalt teatud piirini...

Postitatud: 09.06.2008 13:41 14
Postitas mroots
55Km/h ja läheb 4 käik, vot korralik "kruiis". Seda trikki saab siis ainult sirgel teel või kergelt allamäge kaldus kasutada, muidu ikka 3 käik.

Jah, küünlad on süsimustad, tänan küsimast.

Postitatud: 09.06.2008 15:14 02
Postitas copypaste
60km/h
viies käik. See on ökonoomne ))
mul 523i sööb keskmiselt 10.5 sajale
linnas 11-13 :)

Postitatud: 10.06.2008 00:39 24
Postitas rehv
mroots kirjutas:55Km/h ja läheb 4 käik, vot korralik "kruiis". Seda trikki saab siis ainult sirgel teel või kergelt allamäge kaldus kasutada, muidu ikka 3 käik.

Jah, küünlad on süsimustad, tänan küsimast.
525, 125kw, viies käik ja 50-55 võtab 6-7l/100km :D ja kurvides jagub ideaalselt autol jõudu ainult tõusu peal peab igakjuhuks 4 või kolmanda sisse lükkama :)

Postitatud: 10.06.2008 08:09 09
Postitas copypaste
rehv kirjutas:
mroots kirjutas:55Km/h ja läheb 4 käik, vot korralik "kruiis". Seda trikki saab siis ainult sirgel teel või kergelt allamäge kaldus kasutada, muidu ikka 3 käik.

Jah, küünlad on süsimustad, tänan küsimast.
525, 125kw, viies käik ja 50-55 võtab 6-7l/100km :D ja kurvides jagub ideaalselt autol jõudu ainult tõusu peal peab igakjuhuks 4 või kolmanda sisse lükkama :)
+1

Postitatud: 10.06.2008 23:48 48
Postitas milo
Mõtlesin, et panen enda jutu ka lisaks siis. Et käiku vahetan rahulikult sõites 2500 pöörde pealt. Linnas 50 sõites on kolmas käik. Kui kiiremaks läheb sõit siis neljas. 70 pealt võib vist viienda ka panna. Ise panen viienda siis kui 90 hakkab tulema mitte ennem.
Aga mina ka ei tea kuidas ökot täpselt teha. Mul palju maantee sõite ja natuke linna ka. Praegu keskmine kulu sajale 8.2. Ja keskmiseks kiiruseks näitan 62.5km/h.