1. leht 1-st

E34 524 TD turboga

Postitatud: 20.02.2007 20:00 56
Postitas Goodyear
On tekkinud väike kartus et turbo ära surnud..teatavasti peaks turbo mingit klappi avama vaakum systeem mingi vardaga..idee järgi peaks ju näha olema kuidas see liigub, aga mina seda suht ei näe.proovisin manuaalselt liigutada, käis raip jube raskelt aga liikuma sain. mootor igal juhul teist häält ei teimud, turbost rääkimata.-.võtsin selle varda turbo küljest ära ja liigutasin seda klappi käpisti, käis kergelt aga ikkagi ei puhunud see mingit peerugi..mis teha, mida kontrollida armasad pemari-mehed...

Postitatud: 20.02.2007 20:59 30
Postitas 325diisel
kui turbo oleks läbi siis suitseks su auto metsikult. oli kunagi turbo lõdvik otsast ära, ei liikund edasi ja summutist tuli musta tahma.

Postitatud: 21.02.2007 12:20 39
Postitas Eastsider
Arvatavasti see klapp kohapeal seistes ei avanegi, kuna puudub koormus mootoril. Vähemalt sõbra 524l ei avanenud. Samas võid katsuda seda lõdvikut, mis turbost tuleb, voolik peaks paisuma ning käega eriti kinni hoida ei jõua seda.

Postitatud: 21.02.2007 19:05 27
Postitas Algu
see klapp laseb liigse surve välja.Ehk siis hoiab rõhku 1 bar ligi.Asi on nii.Tõmba see kummi voolik lahti mis sinna junni külge läheb(see peenike) siis proovi sõita.kui 1,2,3 tõmbe paranemist tunda pole ja 4,5 (käik)umbes 3-4 tuhande vahel tõmabab korraks hinge kinni siis see klapp töötab.Ehk siis pane voolik tagasi ja sõida rahuliku südamega edasi.

Postitatud: 22.02.2007 08:30 59
Postitas Goodyear
Ok..suured tänud, lähen uurin asja..

Postitatud: 22.02.2007 10:17 04
Postitas romm
325diisel kirjutas:kui turbo oleks läbi siis suitseks su auto metsikult. oli kunagi turbo lõdvik otsast ära, ei liikund edasi ja summutist tuli musta tahma.
Alati ei pruugi tahmata jubedalt. Vähemalt enda autol küll ei olnud midagi näha kui turbo saba andis (muidugi autoks oli ka e 34 525 tds). Aga proovi jah seda turbost välja tuleva lõdviku kokkupigistamist. Keegi kolmas isik pane rooli taha istuma ja gaasi tallama. Kui turbo korras, siis umbes 2500 pöörde juures peaks lõdviku kooshoidmine olema juba suht raske.

Postitatud: 23.02.2007 11:43 33
Postitas Algu
noh oled proovind ve.

Postitatud: 25.02.2007 12:10 36
Postitas Goodyear
Nii...proovisin ära kakkuda selle peenikese vooliku sealt vaakum süsteemi küljest..nagu eelpool mainitud, nii ka sündis..esimsed kolm käiku ei saand miskit aru aga jah neljada käiguga üle kolme tuhande ei läind,,jäi nälga nagu jah..panin vooliku tagasi ja käib nii nagu ennem..st et siis ikka asi töötab?

Postitatud: 27.02.2007 00:05 18
Postitas Algu
kui liigub samahästi nagu esimese kolme käigiga kui seda voolikut küljes pold ja kui voolik küljes siis 4ndaga kinni ei tõmba hinge siis asi korras.Kui tahad teada kuidas su auto liigub kui turbo bees oleks siis see kang tõmba sisse (käsitisi) ja seo traadiga kinni et tagasi alla ei läheks ja siis proovi sõita.Ja kui ära proovid siis võid kirjutada ka siin kuidas oli. :cool:

Postitatud: 11.09.2007 21:21 57
Postitas Maiks
524 turbodiisel hakkas järsku musta tahma ajama, tahmab kohapeal tuksudes ja veel hullemini kiirendades. Probleem tekkis üsna äkki ja enne seda ei olnud mingit lonti järgi autol. Kas võib olla, et turbo lõpetas tegevuse?