525tds plokikaane tihend
Postitatud: 22.02.2007 10:43 39
kuidas koduste vahenditega kindlaks teha, kas tihend või kaan on ära?
see mudugi õige kuid mingi aimduse saab ka erinevatest sümptomitest ju, õli tosoolis või vastupidi jneBMW POWER kirjutas:tere ega vist enne ei saagi midagi teada kui kaane maha võtad siis alles on näha mis nägu on tihend ja nii edasi
Kui kaan või tihend "ära" on siis on see sellisel mootoril näha just surves jahutussüsteemis, st kõigepealt ajab lõdvikud korralikult punni, seejärel kusagilt lõhki, samuti ajab vedeliku paisupaagist (või kusagilt mujalt)välja. Ka võib (kuid ei pruugi) ajada jahutusvedeliku ja õli segamini, seda on hästi näha just emulgeerunud (valge ja vahutava) õli järgi.R6 kirjutas:kuidas koduste vahenditega kindlaks teha, kas tihend või kaan on ära?
kui tosooli ajab välja paisupaagists sis ei pruugi alati olla asi tihendis või kaanes,oma kogemus näitab et asi võib olla ka veepumbasferdinand kirjutas:Kui kaan või tihend "ära" on siis on see sellisel mootoril näha just surves jahutussüsteemis, st kõigepealt ajab lõdvikud korralikult punni, seejärel kusagilt lõhki, samuti ajab vedeliku paisupaagist (või kusagilt mujalt)välja. Ka võib (kuid ei pruugi) ajada jahutusvedeliku ja õli segamini, seda on hästi näha just emulgeerunud (valge ja vahutava) õli järgi.R6 kirjutas:kuidas koduste vahenditega kindlaks teha, kas tihend või kaan on ära?
Teoreetiliselt võib muidugi olla häda ka veepumbas, kuid praktiliselt sellist juhtumit siiski ei esine, see peab ikka väga harukordne juhtum olema. Ja nii või naa sellised veepumba rikked tekitavad üsna kohe plokikaanele ka praod sisse.MuiduMees kirjutas:kui tosooli ajab välja paisupaagists sis ei pruugi alati olla asi tihendis või kaanes,oma kogemus näitab et asi võib olla ka veepumbasferdinand kirjutas:Kui kaan või tihend "ära" on siis on see sellisel mootoril näha just surves jahutussüsteemis, st kõigepealt ajab lõdvikud korralikult punni, seejärel kusagilt lõhki, samuti ajab vedeliku paisupaagist (või kusagilt mujalt)välja. Ka võib (kuid ei pruugi) ajada jahutusvedeliku ja õli segamini, seda on hästi näha just emulgeerunud (valge ja vahutava) õli järgi.R6 kirjutas:kuidas koduste vahenditega kindlaks teha, kas tihend või kaan on ära?
noo niimoodi on tõesti põhjuseid suht palju tegelt. Aga teeme asja lihtsamaks, ütle kellel selline viga võib olla või mis sümptomid on ning nii saab asjale vast kiirema lahenduseR6 kirjutas:kuidas koduste vahenditega kindlaks teha, kas tihend või kaan on ära?
Sel juhul peaks käivitamine raske olema, kui tosool läheb silindri peale ja sumbutis peaks olema valge aur ja kondent peaks magus olema!R6 kirjutas:kas jahutus vedelik kaob ainult sõites? või võib ka seistes kaduda( ni et mootor ei tööta) plokikaane süül.