e34 525td on uimasem peale mootori remonti.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

e34 525td on uimasem peale mootori remonti.

Postitus Postitas zeck »

Oli selline lugu et auto hakkas üle kuumenema ja puhunud sooja õhku salongi. Viisin auto kohaliku ''meistri'' juurde, ning too hakkas jahuma, et mul on plokikaane tihend läbi. Kuigi ise olin kindel, et veepump on läbi... Eks ta on meister ja peaks paremini teadma, lasin tal tihendi ära vahetada. Aga pärast oli ikka sama jama edasi ja mootor hakkas imelikult töötama (loe: valjemini ning ebaühtalsemalt) ning oli poole uimasen :? Viisin auto teisse kohta, öelda kohe et veepump on läbi, vahetati selle ja kõik on korras :) Aga auto ei lähe nii hästi edasi kui varem, mida mulle seal siis valesti tehti?
Muideks kui plokikaas maha võeti siis kõik kiitsid, et sellist korraliku diisel mootorit nad pole juba ammu näinud...
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

süütenurk vale äkki?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Kaldun ise ka arvama, et nurk vale. Lase mõnel teisel meistril see üle vaadata algatuseks!
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

romm kirjutas:Kaldun ise ka arvama, et nurk vale. Lase mõnel teisel meistril see üle vaadata algatuseks!
Ise arvan ka, et süütenurk vale. Aga kui keti veidi valesti paned siis peaks mootori töö täitsa halb olema ju :?:
Auto nagu töötab suht hästi kuid mitte nii nagu varem :? Ning kiirendades on selline tunne nagu turbot pole taga, 2000rpm juures peaks ju mõnus tõmme tulema, aga seda enam pole :? muidu turbo vilistab küll...
Et siis võib selline jama sest süüte nurk on vale, või äkki pandi vale tihend vahele?
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

paksem tihend tömbab vist silindri surve maha
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

Kohalik meister seebiks!, kui auto remondi käigus vigu juurde sai mitte neist ei vabanenud! :D
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

Tiit525 kirjutas:Kohalik meister seebiks!, kui auto remondi käigus vigu juurde sai mitte neist ei vabanenud! :D


See kohalik meister oli küll paras tolgus. Tema pärast käisin ma ligi kuu aega jala, sest arvasin et plokikaas on läbi ei julgenud autoga sõita ning kogusin raha uue kaane jaoks...
Aga OK, see selleks.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

ei tea kuidas sul aga kui ma võtsin enda kaant maha - vaatasin ennem kuidas mehhaaniliselt veepump püsib ja ka termostaat, peale selle kiskusin juba kaane maha, (äkki sa oopis hoidsid kokku selle pealt et meister võtaks maha korra veepumba ja vaataks palju labasid järgi on) :D , ma arvan et ikka ei tasu töömehi nii süüdistada
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Ma ju ütlesin sulle et veepump läbi aga sina ikka kohe kaane kallale :lol:
E38 740d 2000a.
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

veix2 kirjutas:Ma ju ütlesin sulle et veepump läbi aga sina ikka kohe kaane kallale :lol:


Kusjuures ise naeran ka selle üle preagu, sorry et sind ei uskunud :)
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Ise oma silmaga sai nähtud, kuidas "meistrid" panid keti 4 hamba jagu valesti peale ja kusjuures mootor töötas suht ühtlaselt ja normaalselt endagi imestuseks. Ainult tagant ajas auto jubedalt musta ja halli suitsu välja :lol:
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

4 hammast natukene paljvõitu ei ole? selle peale peaks juba kalpid peas ära käima ju.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Minul oli ka kord selline juhus et tõmme kadus, tahtsin juba turbot vahetama hakata, aga selgus et sisselaske kollektori all oli üks pisike kummi voolik puruks ja siis panin uue aja asi toimis, see voolik tuli küttefiltri juurde ja seal läks mingi anduri külge!
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

hanzvonkazak kirjutas:4 hammast natukene paljvõitu ei ole? selle peale peaks juba kalpid peas ära käima ju.
Sellel mootoril läksidki klapid pähe ning alles siis sai see "meister" aru, et midagi oli valesti. Hiljavõitu muidugi, väga korralik mootor lasti noomodi õhtale. Siit ka moraal, et meistril ja meistril on ikka suur vahe. Võõraste nägudega tuleks ikka väga ettevaatlik olla, enne kui auto kellegi kätte viia uurida ka maad natukene.
Kasutaja avatar
kopamees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 27.01.2004 22:46 20

Postitus Postitas kopamees »

Igaljuhul kui ma isegi 100% tean ,et ma panin rihma või keti õieti peale, keeran ma ikkagi esimesed kaks tiiru mootorile käsitsi vändaotsast peale. Alles siis starterit - justkui rituaal :D
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Tihendis ma viga ei usu, arvan, et siiski on ülevalt nukk paigast ära, kuna hammakas läheb nuka peale koonusega (ei ole kiilu), siis seal väga lihtne eksida.
Mercedes EQS 450+ 2022
Vasta