1. leht 1-st

touringu vedrustus!

Postitatud: 28.03.2007 10:13 32
Postitas Eintc
e39 touring ja tagumine vedrustus uskumatult jäik, täitsa põrutab. kas kellelgi on miskit sama olnud ja kas võib olla, et vedrud surnud või amordid kinni?

Re: touringu vedrustus!

Postitatud: 01.04.2007 01:11 14
Postitas Silver_S
Eintc kirjutas:e39 touring ja tagumine vedrustus uskumatult jäik, täitsa põrutab. kas kellelgi on miskit sama olnud ja kas võib olla, et vedrud surnud või amordid kinni?
Kui tegemist on nivooamortidega. nn isereguleeruva tagaotsaga.
Siis otsi viga surveakudest.

Postitatud: 13.04.2007 12:13 38
Postitas Eintc
ei oskagi kuskilt otsida kuna ei tea mihukesed nad väljagi näevad?

Postitatud: 13.04.2007 12:30 49
Postitas patrik
võib olla transpordiasendis
seljuhul päästab ainult diagnostika ja programmeerimine

Postitatud: 23.05.2007 11:40 20
Postitas Eintc
pagan vahetasin amordid ära ja lugu sama. vedrud head ja korras. kas keegi on proovind panna õliamorte touringule? need gaasiga on ikka jube jäigad.

Postitatud: 23.05.2007 12:00 35
Postitas Tarmo
patrik kirjutas:võib olla transpordiasendis
seljuhul päästab ainult diagnostika ja programmeerimine
Omal oli sama teema tagaotsaga.
Põrutas mis hirmus.
Patrik vaatas asja üle ja sai parem.

Postitatud: 23.05.2007 12:46 54
Postitas Eintc
nojah aga mul on ju tavavedrustus. oleks nivooamordid oleks lihtne. sai isegi patriku juures käidud:

Postitatud: 23.05.2007 13:20 34
Postitas Tarmo
Eintc kirjutas:nojah aga mul on ju tavavedrustus. oleks nivooamordid oleks lihtne. sai isegi patriku juures käidud:
Et õhkpatju pole ?
Siis ei tea.

Postitatud: 23.05.2007 22:05 16
Postitas Valdek
sillatalapadjad on korras?

Postitatud: 23.05.2007 23:38 46
Postitas Eintc
käisin pärnus um-s veermiku kontrollis ja seal öeldi kõik ok!

vedrustus

Postitatud: 24.05.2007 00:37 59
Postitas Hendrik_R
Vaata rehvirõhk üle. Kui on 3atm sees, siis pole ime, et põrutab. Oma kogemustest teada (ka Touring).

Postitatud: 28.05.2007 10:48 08
Postitas Mario153
Touringutel väsivad ära need hästi suured sillatala puksid....siis hakkab ka põrutama.

Re: vedrustus

Postitatud: 28.05.2007 11:49 40
Postitas Indrek_M
veebmaaster kirjutas:Vaata rehvirõhk üle. Kui on 3atm sees, siis pole ime, et põrutab. Oma kogemustest teada (ka Touring).
E39 touringul ongi ette nähtud rõhk ees 2,6 ja taga 3,1. Seda siis 235-laiusega rehvi puhul.

Postitatud: 28.05.2007 13:56 54
Postitas Mario153
Kuskil Saksa siledatel teedel kannatab jah 3,1ga sõita, aga Eestis küll mitte. 2.2-2,4 täiesti piisav.

Postitatud: 28.05.2007 14:02 01
Postitas Indrek_M
Mario153 kirjutas:Kuskil Saksa siledatel teedel kannatab jah 3,1ga sõita, aga Eestis küll mitte. 2.2-2,4 täiesti piisav.
Vaidleks vastu. Pehmem on madala rõhuga sõita küll aga lai rehv on ikka väga tundlik valele rehvirõhule ja liiga madala rõhuga sõidad kiirelt servad siledaks.
Pigem on viga kuskil mujal - mul on autol ees 2,7 ja taga 3,1, lisaks on madaldusega sportvedrustus ja on igati ok - ei põruta. Kui mingi aeg bentsuka rõhunäidik valetas ja ette sai 3,5 ja taha 4, siis oli jah suht kõva sõita :lol:

Postitatud: 28.05.2007 16:54 06
Postitas Mario153
No eks ise teab kui palju sisse lajatab. Aga sulle teadmiseks, et ülerõhk ei kuluta kummidel servi vaid ülerõhu korral kulub kumm keskelt....ja selle üle ei ole sul mõtet vaielda :cool:
3,1 taha on minuarust liig mis liig. Endal touringul 2,2 taga ja ees ja rohkem ei paneks mingil juhul rõhku sisse.

Postitatud: 28.05.2007 17:06 21
Postitas Indrek_M
Mario153 kirjutas:Aga sulle teadmiseks, et ülerõhk ei kuluta kummidel servi vaid ülerõhu korral kulub kumm keskelt....ja selle üle ei ole sul mõtet vaielda :cool:
Ma rääkisin alarõhust rehvi kulumisest rääkides. Loe mu postitus üle :)

Postitatud: 28.05.2007 18:21 22
Postitas Mario153
Indrek_M kirjutas:
Mario153 kirjutas:Aga sulle teadmiseks, et ülerõhk ei kuluta kummidel servi vaid ülerõhu korral kulub kumm keskelt....ja selle üle ei ole sul mõtet vaielda :cool:
Ma rääkisin alarõhust rehvi kulumisest rääkides. Loe mu postitus üle :)
Jah...kuumus on juba liiga teinud vist :cool:

Re: touringu vedrustus!

Postitatud: 25.09.2011 21:08 03
Postitas Holari
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema, aga minu autol on sama jama, et hirmsasti põrutab ja seda nii eest, kui tagant, käisin kontrollis, veermik on OK, seda, et esiamordid vaja vahetada, vb sellest esimene ots jäik.....tagant vahetatud sillapuksid(need suured) ja amordid. Taga on ka õhkvedrustus. Kuna Pärnus on selle remondiga nagu ta on, siis ma pean ennast samuti harima, et tööd suuunata, siis lugesin neid teemasid ja jäi küsimus, et mis on need hüdrotrafod ja kust need leida ja kuidas diagnoosida? Kas need ainult õhkvedrustuse korral? Kas need igal amordil? Kas need on amortide sees? KAs esimestel kah? Ma lihtsalt nata kimbatuses, ma tean, et E39 PEAB olema mugav ja pehme, mul on ju olnud varem, see oli kül 540, see oli maailma mugavam auto, aga mis siis. Vedrustus ju enamjaolt sama?
Sorry, kui mõnele tunduvad ilgelt labased küsimused, aga ma ei ole remondimees, aga olude sunnil pean ise teadma, mida nõuda ja teha oleks vaja.
Palun , kes vähegi teab, soovitage ja suunake, ehk saan kenasti korda.

Tervitades
Holari

Re: touringu vedrustus!

Postitatud: 25.09.2011 21:19 30
Postitas funkiller
Mida see Patrik tegi siis,programmeris natuke ja sai taguotsa pehmemaks vei?

Re: touringu vedrustus!

Postitatud: 25.09.2011 21:32 40
Postitas Holari
Ma ei tea, aga minu arusaam asjast on, et need padjad ei sa aju olla ülemäära "punnis" , sest siis tõuseks ju auto ots üles? Ja kui lased tühjemaks, siis vajub alla ju? Või ma olen millesti ikka jube valesti aru saanud. Nii, et ma ei suuda välja mõelda, kuida saab patju regullida, et tagumik oleks samal tasemel.Kui pumpad täis, tõuseb üles....lased tühjaks..........vajub alla, ei saa ju olla, et samal tasemel aga tühjem...

Re: touringu vedrustus!

Postitatud: 25.09.2011 22:18 05
Postitas Indrek_M
Jah, patjade rõhkudega saab reguleerida ainult auto tagaotsa kõrgust. Jäikust otseselt ei saa. Kui on liiga kõrge rõhk, siis on küll jäigem aga ka kõrgem.
Kindlasti põrutab auto rohkem kui on tegemist sportvedrustusega. Eriti kui keegi on sportpadjad, mis on madalamad, ajanud tavapatjade kõrgusele. Tehase sportvedrustus on jäigem kui tavaline ja ka 15mm madalam. Seda siis nii eest kui tagant.
Samuti põrutab rohkem kui on ettenähtust suurem velg, madalam rehv või siis üldse runflat.
Nivooamorte minu teada E39 alla ei pakutud, seega vedrustuse jäikust ei saa muuta lihtsalt arvutit sappa pistes.

Re: touringu vedrustus!

Postitatud: 26.09.2011 08:10 14
Postitas Holari
Ok, nüüd ma saan aru, et need trafod on ainult NIVOOAMORTIDEL? Siis mul neid ei ole, kuna taga õhk. Madal mu auto ei ole, minuteada peaks olema tavavedrustus. Kuigi pean seda kontrollima, et äkki tõesti madalamad padjad ja kõrgus on tavaline.Kui ma sain õieti aru, et seda ju saab muuta. Seda peaks tootekoodijärgi teada saama. Üsa lootusetu juhtum. Varsti võtan mugava E39 kõrvale ja pean hakkama juppe järjest ringi tõstma.