1. leht 1-st

tds ja hirmus tahm

Postitatud: 28.03.2007 19:49 36
Postitas Kalm
et mu 525tds(92a.),hakkas üsna järsku tahmama,ja seda ikka päris korralikult,ja just järsku mootorit tuuri ajades,kui sujuvalt tuuri ajada,siis ei tahma,just see moment kui turbo tuleb,plahvatab musta tagant välja.(täna vahetasin hufiltri ära-ei aidanud,kütusepump on paigas,süüde 6ige,kyttekulu normis,t6mme on olemas),mis probleem siis olla v6ib?

Postitatud: 28.03.2007 19:52 02
Postitas Rain
eks ikka pihustiotsad, mis muud

Postitatud: 28.03.2007 19:56 42
Postitas Kalm
nimelt,kui need läbi on,mis siis nad teevad??kusevad sisse silindrisse? v6i miks ta sellise tahma lahti vtab?ja et just kui järsku tuuri andes?
Ja mis need kihva v6is keerata?halb kütus?

Postitatud: 28.03.2007 22:32 15
Postitas Veljo_V
Kui kütte segu on rikas siis hakkab ka tossama!

Postitatud: 29.03.2007 09:39 45
Postitas Igor525
süüde paigast ära?

Postitatud: 29.03.2007 09:40 55
Postitas MuiduMees
Igor525 kirjutas:süüde paigast ära?
süüde oli paigas ju

Postitatud: 29.03.2007 12:46 12
Postitas Rain
need pihustiotsad võivad sul seal kõiksugu vägitükke teha. Mul endal 524 td-l olid nad ikka nii läbi, et kontrollides lasi mõni pihusti alguses lihtsalt kütust kuidagi läbi ehk siis kuses ja teised jälle pihustasid siis väiksematel või suurematel rõhkudel Ime, et mootor üldse töötas. a mul oli muidugi süüde ka varajane eks ta siis veel kuidagi elas selle najal.

Postitatud: 29.03.2007 15:40 11
Postitas Kalm
Rain kirjutas:need pihustiotsad võivad sul seal kõiksugu vägitükke teha. Mul endal 524 td-l olid nad ikka nii läbi, et kontrollides lasi mõni pihusti alguses lihtsalt kütust kuidagi läbi ehk siis kuses ja teised jälle pihustasid siis väiksematel või suurematel rõhkudel Ime, et mootor üldse töötas. a mul oli muidugi süüde ka varajane eks ta siis veel kuidagi elas selle najal.
aga ometi,kas siis mootoril peaks veel jõudu olema?ja kohepeal käib ja nurrub ilusti.?,ma usun,et siis mootor hakkab puterdama?

Postitatud: 29.03.2007 21:28 38
Postitas Kalm
ma hakkasin mõtlema,äkki on turbo läbi?,sest järsku paaru andes mängib ju turbo väga olulist rolli,aga kuna turbo ei suuda suruda sellist õhukogust nagu peab,jääbki auto õhupuudusesse ja osa küttest ei põle ära?(tekib must tahm)võib öelda et segu on paigast ära,pump annab oma koguse peale,aga kuna õhku on vähe jääb mingi osa põlemata?
võib mu jutus iva sees olla??
mis turbol läbi võib olla kui ta piisavat rõhku ei tekita?turbiin,puksid,või midagi muud,või tuleb üldsegi uus turbo osta?

Postitatud: 29.03.2007 21:57 25
Postitas xTc-b
kõigepealt kontrolli ikka kas see turbo puhub nii palju kui peab või mitte!

Postitatud: 30.03.2007 12:29 25
Postitas romm
Kui kahtlustad turbot, siis mõõda jah rõhk kõigepealt ära, TDS-il peaks turbo välja puhuma 1.2 bar. Loodan, et see number on ikka õieti mällu jäänud :oops:

Postitatud: 30.03.2007 12:39 10
Postitas Veljo_V
romm kirjutas:Kui kahtlustad turbot, siis mõõda jah rõhk kõigepealt ära, TDS-il peaks turbo välja puhuma 1.2 bar. Loodan, et see number on ikka õieti mällu jäänud :oops:
Kui turbo oleks õhtal siis ei oleks minekut, tahm taga ja õli kaoks!

Postitatud: 30.03.2007 12:42 24
Postitas Rain
aga kõige lihtsam variant turbo kontrolliks on ju kohapeal gaasi anda ja siis proovida õhutoru pigistada. Kui ikka mingi vastupanu toimub siis peaks ju turbo ikka lööma. Muidugi ei anna selline katse täit ülevaadet turbo seisundist.

Postitatud: 30.03.2007 16:16 19
Postitas erikred
TDS'il Tehase poolt määratud rõhk 0,95-1,15 bar. Kui sinna vahemikku jääb siis peaks korras olema.

terv
erich

Postitatud: 30.03.2007 19:13 39
Postitas Kalm
Rain kirjutas:aga kõige lihtsam variant turbo kontrolliks on ju kohapeal gaasi anda ja siis proovida õhutoru pigistada. Kui ikka mingi vastupanu toimub siis peaks ju turbo ikka lööma. Muidugi ei anna selline katse täit ülevaadet turbo seisundist.
muidugi toimub vastupanu,aga käega katsudes ju ei saa öelda,et kas see on piisav:D
aga kui turbo ka ei ole(kui turbo mitte õigel töötamisel,eraldub sinist ja õli kaob),jäävad üle ainult pihustid.

Postitatud: 18.04.2007 18:03 03
Postitas cmyk
kui turbol seal sees miskit nässus, siis võib ta vabalt hakata kiirelt käivitudes õli silindritesse pumpama. see kui turbol puksid kulunud ei tähenda veel, et ta ei tööta üldse .... töötab ta seni, kuni puksid nii ära kuluvad, et rootor hakkab vastu korpust käima - siis on küll sellel turbol õhtu käes :D

kas peale õlipumpa ei peaks ka veel mingine reduktsiooniklapp olema ... kui see umbes võib ta sama teha :roll: .