E34 konditsioneeri kompressori vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

E34 konditsioneeri kompressori vahetus

Postitus Postitas 525touring »

EDIT:
Uus probleem!

On vaja kompressor ära vahetada, kuna vana on katki.
Ei ole seda tööd varem teinud ning küsin üle, sest ei teahaks et midagi nö kahe-silma-vahele jääb.

Põhimõtteliselt keeran kompressorisse minevad voolikud lahti, keeran kompressori kinnitustest lahti ja saan selle kätte?

"Uue" kompressori keeran sama valemiga külge tagasi?

Kas pean veel midagi olulist silmas pidama kompressori vahetamisel?
Kuskilt on mingi segane vaakumi jutt kõrvu jäänud?
Freoon tuleb nagunii uus panna/täita ju.
Äkki jagaksite juhtnööre.

525i Touring '92
Suured tänud!
Viimati muutis 525touring, 16.05.2007 13:39 15, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Elektrivent lisab genekale koormust?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Aga on see pöörete langemine siis normaalne nähtus?
Ei tahaks uskuda.
Mul langevad pöörded nii kondi kui ka siseõhu nupu vajutamisega.
EDIT: Ikka lisab pöördeid, mitte ei langeta.
Läks veidike sassi. :D
Viimati muutis Ingmar, 06.04.2007 15:24 04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

inxx kirjutas:...kui ka siseõhu nupu vajutamisega.
Sest siis lülitub ka kont taha. Samas mul ikka lisab (tuntavalt) pöördeid kui kliima kompressor rakendub.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

vahetus

Postitus Postitas 525touring »

Küsimus siis esimeses postis :)
onkyo
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 28.09.2003 22:29 21

Postitus Postitas onkyo »

Kompressor käis vist kahe poldiga kinni, kindlasti lase poldid ennam lahti võttmist rooste lahtistiga üle kuna mul läks üks polt katki jama kui palju. Sissetulevad kliima torud küljes ära, rihm ka maha võtta. Oleks hea ka kliima torude tihendid uued panna mis kompressorisse tulevad. Muud erilist küll ei olnud ainult tuleb torustik ennem 134A külmaine sisse lastmist mingi spets õliga läbi last.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

kompressor

Postitus Postitas 525touring »

siis peaks kõik sujuma.
Tänud!

Tihendid mingid spetsiaalsed ja UM'st?
onkyo
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 28.09.2003 22:29 21

Postitus Postitas onkyo »

ei ole just spetsiaalsed BMW le vaid on mõeldud konditsioneerile, sellised rohelised ja diameetrilt ümarad.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Kui tegu on uue kompressoriga siis selles peaks olema õige kogus õli juba sees.
onkyo
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 28.09.2003 22:29 21

Postitus Postitas onkyo »

uus kompressor paistis esialgsel vaatlusel küll kuiv aga sisse paraku ei näinud. Samas on vaja õlitada kogu kondi torustik nii ,et sellest ei pääse ikkagi!
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

kompressor on kasutuses olnud ja sees paistis olevat selline rohekas määre, paks.

Oletame et ei õlita torustikku, mis siis juhtub?
Teeb kompressorile haiget? :?

EDIT:
onkyo kirjutas:Samas on vaja õlitada kogu kondi torustik nii ,et sellest ei pääse ikkagi!
VTA tehnikast küsisin just..
Õli kõib siiski ainult kompressori sisse ja see siis omakorda ajab seda koos külmainega ringi??

Räägi lähemalt äkki kuidas seda torustikku siis veel vaja õlitada? :shock:
onkyo
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 28.09.2003 22:29 21

Postitus Postitas onkyo »

rohelise määrde puhul võib tegemist olla värvainega mis lastakse samuti süsteemi ,et edaspidi kontrollida lekkeid ( UV lambiga )
Õli lastakse jah sellepärast sisse ,et külmaine seal paremini voolaks kui ma õigesti mäletan siis mida soojem on ilm seda kehvemini ta voolab.
Õli lasti minu auto süsteemi ennem külmaine sisse laskmist ja seda samast kohast kust külmainegi sisse läks. Pandi kaks voolikut sinna taha ja siis kompressor lasi seal mingi 10 minni õli ringi.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Õli on seal ikka kompressori määrimise eesmärgil, külmaaine liigub mööda torusid nagu vesi või gaas (sõltuvalt siis sellest, kas ta on kõrge või madala surve pool) ja temal pole õlist sooja ega külma. Roheline mögin on jah marker aine mida kasutatakse lekete leidmiseks. Autodatas on täpselt kirjas, mitu ml õli peab lisama iga komponendi vahetusega, näiteks toru vahetusega lisatakse 10ml, radiaatori vahetusega 20-30ml jne.
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Ja kompressori vahetusel 180...200 ml õli.
Peab olema PAG õli R 134 a puhul.
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

Kuuno_R kirjutas:Ja kompressori vahetusel 180...200 ml õli.
Peab olema PAG õli R 134 a puhul.
Selge. PAG õli, kuid kust kohast tuleb see õli lisada kompressorisse, kas sealt samast peal olevast august, kust freooni voolikud sisse lähevad? :roll:
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »


Selge. PAG õli, kuid kust kohast tuleb see õli lisada kompressorisse, kas sealt samast peal olevast august, kust freooni voolikud sisse lähevad?
Täpselt nii.
DemiGod
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 10.09.2006 18:59 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas DemiGod »

tekkis kysimus, et tahaks teada mis asi mu autol siis on :D kas kliima v6i kont ??? auto 89a 530i. jutuj2rgi olen aru saanud et kont,aga probla on selles et kylma ei tule.olen ka teadlik et kuskil pidi midagi t2itma aga kus ja mida seda ei tia.pidi freoon olema.kus sihukseid asju ka t2idetakse ja palju maxab ?? suht segane jutt :D aga loodan et saite aru

t2nud ette
Vasta