E-34 juhiistme ja kõrvalist. istme erinevus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

E-34 juhiistme ja kõrvalist. istme erinevus

Postitus Postitas Rain »

Mure siis järgmine, et juhiiste on katki, õigemini selle riie. Et kas selline võimalus on olemas, et ostaks kõrvalistuja istme, mis on terve istmepadjaga vähemalt ja viskaks ainult need(tagumiku aluse padja) ringi. Juhiistet on raskem ju leida ja mõtlesin siin sellist varianti. Samas küsimus ka et kas E-32 kerega bemmi istmed sobivad ka e-34-le. Vaatasin siin bmwfans.info-st seal olid küll sarnased nagu kaks tilka vett.
Aga muidugi kui kellelgi on pakkuda helehalli juhiistet vms. siis andke aga märku.
tel. 53499453 Tallinnast olen
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Esiistmed peaks E32-E34 identsed olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

istmepadja vahetus on suht lihtne, võtad küljeplastikud lahti, ja istme alt on polster väikeste vaskaasadega kinni, need kangutad lahti, vahetad polstri ja laod kokku tagasi. Täitsa tehtav asi ise vahetasin samuti juhi istmepadja kõrvalistuja padja vastu. Põhimõtteliselt sai vist ka kõrvalistuja istmest juhi istme teha. Raamid on vist samad ja reg. lingid sai teisele poole ringi tõsta aga juhistmel oli vist kõrguse regull lisaks mida kõrvalistujal ei ole.
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõrguse regull on mõlemal, juhiistmel ka kalde regull.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
argo1974
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 21.02.2006 16:06 38

Postitus Postitas argo1974 »

Olin aasta tagasi sama probleemi ees ... ostsin siis korraliku kõrvalistuja istme ja võtsin sealt padjad maha. Algul mõtlesin lihtsalt lingid ringi tõsta, aga see polegi nii lihtne kui algul paistab. Igatahes tunduvalt hõlpsam on padjad ära vahetada. NB! Enne Airbagi pistiku lahti võtmist akuklemm maha, muidu elektroonika registreerib Airbagi vea!
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

õnneks/kahjuks ei ole minu autol airbag-e ja tuleb siis välja et minu plaan on täiesti teostatav ja ka suht lihtne. Eks siis hakkan otsima seda pinki.
Vasta