525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5046
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Viljar » 10.04.2007 22:48 36

Kuna selle auto kohta koguaeg palju küsimist ja eriti palju käivitamise kohta, siis tekkis mõte, et paneks mõned põhiasjad siia kirja.

Põhiline mure reeglina käivitamine.

Külmalt käivitub kehvalt, või üldse mitte.:
1. Kas on akus piisavalt voolu.
2. Kas on kütust.
3.Kas kindlasti ei ole autol mingit immot mis jamab.
4. Eelsüüte küünlad ei tööta.
5. Küünlad on korras, aga ei ole ikka eelsüüdet (kontrolli eelsüüte kaitset ja releed).
6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
7. Kontrolli ka kütesüsteemi torustiku, paagist kütusefiltrini, filtrist pumbani, pumpa ja samuti tagasijooksu voolikuid (tihtipeale on kütesüsteemis lekke ja kütus vajub alla).
8. Suretusklapp (asub peapumba küljes) võib samuti jamada, kuigi seda juhtub väga harva.
9. Kui käivitub ja alguses töötab mootor ebaühtlaselt (viskab tagant suitsupahmakaid), siis võib kahtlustada pihustiotste viga)
10. Kontrolli ka silindri surveid, need võiks jääda ikkagi 30 kanti.
11. Kui kõik need asjad on korras ja käivitub ikka vaevaliselt, siis võib arvata, et viga on hõredas peapumbas.

Soojalt käivitub kehvasti.

1. Kas akus on piisavalt voolu.
2. Kas starter veab piisava kiirusega, endal kogemus kehva starteriga ja kui ostsin uue, oli käivitamis probleem lahenenud.
3. Kas paagisisene pump töötab (täpsemalt "külmalt käivitamises" 6 punkt)
4. Liigselt kulunud mootorikett võib samuti soojalt käivitamist kehvemaks muuta.
5. Kuid reeglina kippub ikkagi soojalt kehva käivitumise korral, viga olema kulunud kütusepumbas.


Nii, algus tehtud, lähipäevil lisan siia veel mõningaid tarkusi.
Kui kellelgi veel on veel mingeid tarkusi lisada, siis teema on avatud ;)
Pildivärk nüüd uues kohas http://www.picasaweb.google.com/viltsvilts" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat B6 Highline 2008a.
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 11.04.2007 14:13 38

Võiks siia veel lisada muude vigade alla siis selle anduriga pihusti, tuli põleb armatuuris ja selle tgajärjel on jõudu vähem, pöörded võivad olla kõrgemad ja võib ka tossata.

Halva käivitamise korral võib olla veel , nende pumba vigadest, see et pump laseb kütte tagasi.( küte vajub alla)
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 » 16.04.2007 21:15 36

huvitav on se et kui mootor on pooleldi soe ja ta ikka annab eelsüüte küünalt siis läheb hästi käima kuid kui enam ei anna aga mootor enam-vähem vaid tiba soojem siis enam ei käivitu hästi
Diesel POWER
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 17.04.2007 18:52 32

Soovitaks mõõta surved silindrites, aga ikkagi viitab see viga pumbale!
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4544
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho » 17.04.2007 22:48 55

6. Paagisisene pump võib olla läbi. Reeglina annab märku vähese kütuse korral (alla 20 l) kui paned pool paaki ja käivitub oluliselt paremini, siis poodi uue etteandepumba järgi (maksab ca 1500 krooni).
E38 725 tds-i paagisisene pump maksab miskipärast ainult 3900 eeq :?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 » 02.05.2007 17:01 23

tahaks proovida kuidas auto käivitub soojalt kuid nii nagu ta oleks külm....
et mida teha? kus on vastav andur?
kuidas saaks soojalt eelsüüte küünlaid anda
Diesel POWER
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks » 02.05.2007 19:25 10

Plokikaane salongipoolses otsas on see andur mis juhtme eemaldamisel annab ka sooja mootoriga eelsüüdet.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Pakun, et andur number 8 on see õige.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 » 07.05.2007 23:06 03

sai see küljest võetud ja nüüd käivitab sojalt jumala hästi aga pöörded koguaeg 1000 peal ja suitsb kui kiirendada
Diesel POWER
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 08.05.2007 09:30 52

mikk1984 kirjutas:sai see küljest võetud ja nüüd käivitab sojalt jumala hästi aga pöörded koguaeg 1000 peal ja suitsb kui kiirendada
Masin arvab nüüd et mootor on külm ja annab koguaeg rikkamat küttesegu peale sellepärast tossab ja pöörded on 1000 rpm peal :!:
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1635
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred » 08.05.2007 11:31 46

Kas ta "külmaga" mitte süüdet ka varasemaks ei keera, või tuleb see signaal veel kuskilt mujalt. Kui keerab siis peaks paraja plaginaga kah käima??

terv
erich
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 08.05.2007 13:11 23

erikred kirjutas:Kas ta "külmaga" mitte süüdet ka varasemaks ei keera, või tuleb see signaal veel kuskilt mujalt. Kui keerab siis peaks paraja plaginaga kah käima??

terv
erich
Ei peaks keerama, lihtsalt teeb küttesegu rikkamaks!
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 » 09.05.2007 22:28 52

milles viga võiks olla ja kuidas kontrollida
kett on igaljuhul väga heas korras...

mõtlesin et kui muud võimalust pole siis panen salongi lüliti et andurit välja lülitada käivitamiseks
Diesel POWER
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 10.05.2007 09:30 40

mikk1984 kirjutas:milles viga võiks olla ja kuidas kontrollida
kett on igaljuhul väga heas korras
Ja kuidas sa seda kontrollisid?
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 » 11.05.2007 01:13 25

mul mehaanik vaatas üle ja ütles et sellega pole kaua sõidetud ja et see väga heas korras
Diesel POWER
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 11.05.2007 09:54 59

mikk1984 kirjutas:mul mehaanik vaatas üle ja ütles et sellega pole kaua sõidetud ja et see väga heas korras
Sellelks et kett ülevaadata tuleb mootori esirind lahtivõtta!!!
Kasutaja avatar
mikk1984
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 20.11.2006 14:47 38

Postitus Postitas mikk1984 » 11.05.2007 17:02 24

no ta kakkuski terve mootori lahti kui vahetas plokikaane ära
kus viga veel olla võiks
Diesel POWER
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 11.05.2007 22:34 10

mikk1984 kirjutas:no ta kakkuski terve mootori lahti kui vahetas plokikaane ära
kus viga veel olla võiks
Veel võib viga olla pumbas vii diagnostikasse!
Kasutaja avatar
ghettoerx
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 09.01.2007 23:07 30
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ghettoerx » 30.06.2007 19:56 49

küsimus kas siis on kah see etteande pump peeses kui näitab kuskil 15 lira paagis siis ei lähe käima enam korralikult ja on ka juhus kus jääb sõiduajal seisma ja tahab 3 korda pikka käivitust siis läheb uuesti käima kas siis kah viga selles pumbas või mis ta nüüd oligi ja kas sellest tleb see efekt kah sisi nagu küte oleks otsas tegelt 15 litra vähemalt sees
buumerid on parimad e65 on hea,mugav :)
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4544
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho » 30.06.2007 21:55 00

ghettoerx kirjutas:küsimus kas siis on kah see etteande pump peeses kui näitab kuskil 15 lira paagis siis ei lähe käima enam korralikult ja on ka juhus kus jääb sõiduajal seisma ja tahab 3 korda pikka käivitust siis läheb uuesti käima kas siis kah viga selles pumbas või mis ta nüüd oligi ja kas sellest tleb see efekt kah sisi nagu küte oleks otsas tegelt 15 litra vähemalt sees
kõige litsam vaatad kapoti all seda läbipaistvat voolikut .
kui suured õhumullid sees selle 15L juures käimisel siis paagipump arvatavasti õhtal. Endal sama probleem üle elatud.
Abiks on uus paagi pump või renoveeritud pump härra R. denissovi poolt.
tõõrahaks küsib ta 1200 eesti krooni.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
ghettoerx
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 09.01.2007 23:07 30
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ghettoerx » 01.07.2007 10:28 42

kõige litsam vaatad kapoti all seda läbipaistvat voolikut .
kui suured õhumullid sees selle 15L juures käimisel siis paagipump arvatavasti õhtal. Endal sama probleem üle elatud.
Abiks on uus paagi pump või renoveeritud pump härra R. denissovi poolt.
tõõrahaks küsib ta 1200 eesti krooni.




kui palju see pump maksab uus????????
buumerid on parimad e65 on hea,mugav :)
Kasutaja avatar
Tõnis525
Huviline
Postitusi: 2358
Liitunud: 15.06.2007 21:53 50
Telefon: 56231835
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Tõnis525 » 08.07.2007 21:54 38

mu dislal olid ka käivitamis probleemid,,,piisas aint paagi puhastusest,,pumba sõel oli mingit ilget mustust täis et ei lasknud kütet enam läbi ja tekkisid süsteemi õhumullid
ruus41
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 23.11.2004 09:18 10
Asukoht: tartu

Postitus Postitas ruus41 » 18.07.2007 11:55 34

tdsa e34,kas on võimalik siis et kõrgsurvepump on nii läbi et ei anna kütet edasi?või mis seal võib viga olla.paagipump on korras,filtrist kõrgsurvepumpa läheb aga edasi sealt ei lähe
Kasutaja avatar
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2623
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus Postitas Veljo_V » 18.07.2007 18:50 50

ruus41 kirjutas:tdsa e34,kas on võimalik siis et kõrgsurvepump on nii läbi et ei anna kütet edasi?või mis seal võib viga olla.paagipump on korras,filtrist kõrgsurvepumpa läheb aga edasi sealt ei lähe
Aga kas pihustutesse tuleb,kui ei siis pump kutu, vii stendi ja ehk saab remontida!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1635
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred » 19.07.2007 19:00 34

Kas pumba "suretusklapile" tuleb vool peale?
Kui ei tule siis pole lootustki autot käima saada.

terv
erich
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks » 04.08.2007 17:06 34

Kus täpselt asub kõrgsurve pumbal number. Endal leidsin pumba el.pea magnetklapi poolsest otsast numbri, aga see ei sobi kummagi numbriga mida siin foorumis on kuulda olnud. Krt üles ka ei kirjutanud ja nüüd meelest läinud aga viimane number algas vist kahega.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
dic
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 20.08.2007 12:56 39

Postitus Postitas dic » 23.08.2007 20:59 01

ühesõnaga kui auto tahab soojalt piika käiamist on asi pumbas arvatavasti jah

mis pumba hind oleks....
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 » 23.09.2007 21:12 02

üks vigadest mittekäivitumisel võib olla ka etteandepump- kõrgsurvepumbas. kunagi jamasin ühega, kallasin lehtrist juba kütet peale aga mitte ei võtnud kütet ülesse, panin teise pumba ja kohe läks. ka kasutatud pumpa ostes on see üks põhiliseimaid asju, mis läbi võib olla :?
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

525 tds '93 ei saa kütust kätte

Postitus Postitas Ignuk » 29.10.2007 15:57 57

olen jäänud autoga metsa, ja paar korda maja ette, kuna masin ei võtnud häält sisse. kusjuures metsas sai mingi X- trikiga (lihtsalt ei saanudki aru, mille pärast siis) lõpuks masin tööle pandud. n.ö. aku viimasest hingetõmbest. iga kord on olnud sama jama- see läbipaistev toru, mis peale kütusefiltrit tuleb, on diislist tühi. kusjuures paak on olnud erinevatel juhtudel nii täis, kui peaaegu tühi. kütusepump töötab. käivitades teeb matsu ära (niipalju, kui voolikutes on, siis käiab tühja.
mingit immobilaiserit ka oma autol kohanud pole.
mispärast selline viga kord tuleb, kord kaob ise? ise elad veel üle,
aga kui abikaasa pisiperega kusagilt minema ei saa, kirud selle jama maapõhja.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1635
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred » 29.10.2007 16:31 45

Kui aku peab siis lõpuks ta ikka tõmbab ennast käima.
Probleem on selles et tõmbab õhu vahele, oled sa ka tähele pannud mispidi sa auto pargid, nina üles?
Esmalt vaata ega kuskilt diislit tilgu, kui tilgub siis suur tõenäosus et sealtsamast tõmbab ka seistes õhju vahele.
Kõige tõenäolisemad kohad on:

Ülevoolu voolikud
Anduriga pihusti (juhtmega, eestpoolt neljas)
Kõrgsurve pump
Kütusetorustik täies pikkuses üle kontrollida

On ka juhtumeid kus paagisisese pumba juures rõngastihendid läbi ja laseb selat kütuse paaki tagasi = õhk süsteemis.

Samas on need teemad siin foorumis juba kõik ammu läbi käidud ja esimesel lehel ka päris palju seletatud.
Otsinguga on küll raskusi aga peaks hakkama saama

terv
erich
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Ignuk » 29.10.2007 17:00 33

torustik on hermeetiline. eks siis jah mõni tihendiraisk äkki. praegu ongi see jama, et autot pole siin. näpiks teda hea meelega ja hakkaks foorumis teemasid läbi lappama.
pagan, mul on ikka mingi kahtlus, et mingine elektroonikakamm..
aga selle leidmiseks läheb vastavaid spetsialiste vaja.

igatahes tänud vastamast!
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Vasta