525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kloox
Huviline
Postitusi: 1205
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

:D saab ka nii,aga aega läheb väga kaua.Soovitav oleks ikka spets tõmmitsat,läheb kiiremini.
530d
Kasutaja avatar
allar1
Huviline
Postitusi: 248
Liitunud: 17.01.2009 18:57 01
Asukoht: jõgevamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas allar1 »

kloox kirjutas::D saab ka nii,aga aega läheb väga kaua.Soovitav oleks ikka spets tõmmitsat,läheb kiiremini.
Spets rakis on sellejaoks :cool:
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

Oskab keegi õelda, palju etteandepump seab survet andma?Auto on 94a 525td.
Jama selles, et tee või tina, aga autot käima ei saa.Pikema käiamise peale hakkab vaikselt popsuma ja tagant suitsu välja ajama, aga niipalju tuure üles ei võta et käima läheks.Võtsin enne küttefiltrit vooliku lahti, et vaadata kas tuleb üldse kütet peale.Vooliku otsast küte voolab, aga mingist survest seal küll juttu ei ole.
Kasutaja avatar
bmw543
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 10.02.2009 01:08 47
Peamine sõiduk: Bmw 730d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas bmw543 »

andreo kirjutas:Oskab keegi õelda, palju etteandepump seab survet andma?Auto on 94a 525td.
Jama selles, et tee või tina, aga autot käima ei saa.Pikema käiamise peale hakkab vaikselt popsuma ja tagant suitsu välja ajama, aga niipalju tuure üles ei võta et käima läheks.Võtsin enne küttefiltrit vooliku lahti, et vaadata kas tuleb üldse kütet peale.Vooliku otsast küte voolab, aga mingist survest seal küll juttu ei ole.
Sama jama mul ka 525tds,iga..külmalt ei taha kohe üldse käivituda.,.,soojal läheb ilusti käima
Võidad sekundi,kaotad bemari
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yllar21 »

andreo kirjutas:Oskab keegi õelda, palju etteandepump seab survet andma?Auto on 94a 525td.
Jama selles, et tee või tina, aga autot käima ei saa.Pikema käiamise peale hakkab vaikselt popsuma ja tagant suitsu välja ajama, aga niipalju tuure üles ei võta et käima läheks.Võtsin enne küttefiltrit vooliku lahti, et vaadata kas tuleb üldse kütet peale.Vooliku otsast küte voolab, aga mingist survest seal küll juttu ei ole.
Mõtte poolest peaks (uus pump) enne filtrit andma sellist survet, et näppu ei saa peal hoida. :)
Endal tegi just hiljuti sama nalja, nagu korraks paari silindriga lubaks, aga käima ei läinud. Kõrgsurvepumba elektroonikapistik ei andnud head ühendust.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
martinjev
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev »

Nii, mis number padrunit on tarvis pihustite mahakeeramiseks? nüüd siis nagu käib aga justkui 1 silinder ei tööta tüh6ikäigul. gaasi anda siis käib kenasti .
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas sander k »

27 pikk õhukese seinaga padrun läheb. Juhtmega pihusti jaoks vaja veidi tuunitud võtit.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Maiks »

Kõige tavalisem 27 toruvõti, siis juhtmega pihusti puhul õngitsed pistiku ülevalt välja ja saab ilusti ilma juhet rikkumata pihusti kätte.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

Oskab keegi targem õelda, et kas bensuka paagisisene pump aitab panna diislile.Pump pärit siis e34 530 ja peale läheks e34 525td.Välja näevad küll ühesugused.
rom28
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 27.04.2007 18:02 18
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rom28 »

Oskab keeki ütelda kas tagumisi nivoo amorte on kuidagi võimalik reguleerida?point selles et taga torud tilkusid ja lasin need ära vahetada kuid peale seda tagaots läks nii jäigaks nagu amordid oleks kinni jäätunud.ilgelt tambib.mis teha? :(
RagnarO
Huviline
Postitusi: 147
Liitunud: 27.11.2006 13:04 22

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas RagnarO »

rom28 kirjutas:Oskab keeki ütelda kas tagumisi nivoo amorte on kuidagi võimalik reguleerida?point selles et taga torud tilkusid ja lasin need ära vahetada kuid peale seda tagaots läks nii jäigaks nagu amordid oleks kinni jäätunud.ilgelt tambib.mis teha? :(
Tegelikult olen mõistnud, et siin teemas käsitletakse rohkem mootoritega seonduvat...


Taguots kõrgem ka kui varem? Kui jah, siis tuleks allapoole lasta (all difri kõrval on see regulleerija, mille küljes varras, mis kinnitub stabika varda külge).

Kui ei, siis peaks hüdroakud/akumulaatorid/paunad (või kuidas iganes keegi neid nimetada tahab) ära vahetama.
rom28
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 27.04.2007 18:02 18
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rom28 »

taguots tunduvalt kõrgem jah.tnx info eest
kas see on detail nr 1 kust reguleerida?
http://ru.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... att_parts/
RagnarO
Huviline
Postitusi: 147
Liitunud: 27.11.2006 13:04 22

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas RagnarO »

rom28 kirjutas:taguots tunduvalt kõrgem jah.tnx info eest
kas see on detail nr 1 kust reguleerida?
http://ru.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... att_parts/
Pead selle U kujulise kinnituse (nr 5 pildil) lõdvemaks laskma ja seda keerama, selle koos liigub see varras (nr 1 ) ja regulaatori küljes asuv pisike "kang".

Ise jätsin U tähe suhteliselt lõdvalt kinni. Niipalju, et ise paigast ei liigu, aga mina enda abivahendiga (ca 1,5m pikkune kokkukäiv tungraua vars) suudan kuskil teepeal kerge vaevaga reguleerida.

Tulevikus plaanis aretada sinna alla ka veel mingine mootor (salongist kõrguse regull), kuid see on tulevikumuusika. Asi hetkel idee tasandil ja ainuke tegevus on toimunud mul peas ja kanalis vaadeldes.
rom28
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 27.04.2007 18:02 18
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rom28 »

RagnarO kirjutas:
rom28 kirjutas:taguots tunduvalt kõrgem jah.tnx info eest
kas see on detail nr 1 kust reguleerida?
http://ru.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... att_parts/
Pead selle U kujulise kinnituse (nr 5 pildil) lõdvemaks laskma ja seda keerama, selle koos liigub see varras (nr 1 ) ja regulaatori küljes asuv pisike "kang".

Ise jätsin U tähe suhteliselt lõdvalt kinni. Niipalju, et ise paigast ei liigu, aga mina enda abivahendiga (ca 1,5m pikkune kokkukäiv tungraua vars) suudan kuskil teepeal kerge vaevaga reguleerida.

Tulevikus plaanis aretada sinna alla ka veel mingine mootor (salongist kõrguse regull), kuid see on tulevikumuusika. Asi hetkel idee tasandil ja ainuke tegevus on toimunud mul peas ja kanalis vaadeldes.
kui ära aretad selle regullimis mootori siis anna mulle ka teada,kuidas ja mis :D
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

andreo kirjutas:Oskab keegi targem õelda, et kas bensuka paagisisene pump aitab panna diislile.Pump pärit siis e34 530 ja peale läheks e34 525td.Välja näevad küll ühesugused.
Et siis :?: Oskab keegi midagi tarka õelda.
Oma mõistuse järgi läheks bensuka pump sinna paika küll, aga bensuka pump peaks tegema tükk maad suuremat survet kui diisli pump, ja kas see on hea? või ei ole survel vahet?
Kasutaja avatar
yokohama
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 17.09.2009 00:04 39
Asukoht: Harjumaa/Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yokohama »

andreo kirjutas:
andreo kirjutas:Oskab keegi targem õelda, et kas bensuka paagisisene pump aitab panna diislile.Pump pärit siis e34 530 ja peale läheks e34 525td.Välja näevad küll ühesugused.
Et siis :?: Oskab keegi midagi tarka õelda.
Oma mõistuse järgi läheks bensuka pump sinna paika küll, aga bensuka pump peaks tegema tükk maad suuremat survet kui diisli pump, ja kas see on hea? või ei ole survel vahet?
Realoem vms varuosa portaal näitab, et sobib 525td/tds või 524td etteandepump. Kui ma valesti ei mäleta siis diislipump lööb mingi 0,15bari bensuautodel tavaliselt 3-4bari, ma nüüd ei tea kas see sobib või ei. Idee poolest peaks kütte lihtsalt kiiremini üles lööma...
BMW E34 525TDS 1995
hanr
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.02.2010 11:25 33
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas hanr »

Tere, probleem siis selline, et 525tds 92a. ei taha külmalt absoluutselt käivituda, isegi ei luba. aku pole küll ka kõige parem aga tõmmates läks kohe käima ja hiljem kui mootor on soe läks poolest pöördest. bensupaagiga on ka selline asi et pmst siis kui 20 liitri kanti näitab siis oleks paak nagu tühi. kas need asjad on ka selle etteande pumbaga seotud? muidu mootor ei suitse ja töötab täitsa üthlaselt (kui nt puhur 0-st põhja lülitada siis tõmbab nagu madalamaks)
ise pole suurem asjapulk siinjuures auto alles hiljuti soetatud

tänud ette
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jargo »

paistab et tegemist siiski jah paagisisese kütusepumbaga.
bensupaaki sellel autol ei ole :D
hanr kirjutas: bensupaagiga on ka selline asi et pmst siis kui 20 liitri kanti näitab siis oleks paak nagu tühi.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

Lahkasin oma autot täna väheke ja kui ma õigesti olen aru saanud, siis peaks tulema pihusti torust survega kütet, aga minu autol ei tule.Keerasin pihusti otsast toru lahti ja andsin starterit, aga torust kütet ei tulnud :( .
Etteande pump töötab ja küte jõuab pumpa ka, aga miks pihustiteni ei jõua :?:
hanr
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 26.02.2010 11:25 33
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas hanr »

jargo kirjutas:paistab et tegemist siiski jah paagisisese kütusepumbaga.
bensupaaki sellel autol ei ole :D
hanr kirjutas: bensupaagiga on ka selline asi et pmst siis kui 20 liitri kanti näitab siis oleks paak nagu tühi.
:D sry ma just bensu pealt diisli peale läinud... aga jah täna sai mingi käivitamis aerosooli (eeter?) abil käima ning pärast läks soojast peast ise
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yllar21 »

andreo kirjutas:Lahkasin oma autot täna väheke ja kui ma õigesti olen aru saanud, siis peaks tulema pihusti torust survega kütet, aga minu autol ei tule.Keerasin pihusti otsast toru lahti ja andsin starterit, aga torust kütet ei tulnud :( .
Etteande pump töötab ja küte jõuab pumpa ka, aga miks pihustiteni ei jõua :?:
Elektroonika poolt ei tohiks muu takistada kütuse liikumist peapumbast kui suretusklapp (pumba peal ainuke üksik juhe). Süütega peab vool peale minema, aga see suhteliselt harv juhus, et see kinni kiilunud (see klapp peaks vist magnetiga liiguma, ehk võid siis pea pihta koputada). :)

Aga arvatavasti on õhk süsteemis. Peapumba peal peaks olema õhutusklapp, selle juurde pääsemine on natuke jama, kui kollektor peal. Teine võimalus on tappa starterit ja käiata mootorit lühikeste intervallidega, kuniks kütet tulema hakkab.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

yllar21 kirjutas: Elektroonika poolt ei tohiks muu takistada kütuse liikumist peapumbast kui suretusklapp (pumba peal ainuke üksik juhe). Süütega peab vool peale minema, aga see suhteliselt harv juhus, et see kinni kiilunud (see klapp peaks vist magnetiga liiguma, ehk võid siis pea pihta koputada). :)

Aga arvatavasti on õhk süsteemis. Peapumba peal peaks olema õhutusklapp, selle juurde pääsemine on natuke jama, kui kollektor peal. Teine võimalus on tappa starterit ja käiata mootorit lühikeste intervallidega, kuniks kütet tulema hakkab.

Starteri olen peaaegu juba ära tapnud, aga kütet ei tule ikka peale. Ei tahaks uskuda, et õhk sees on.Olen selle jamaga jännanud juba nädala ja selle ajaga oleks see õhk sealt ammu juba vehkat teinud :D
Suretusklapile tuleb vool peala, aga seda ei tea kas klapp ise ka töökorras on.On seda võimalik kuidagi kontrollida ka?

Ise küsin ise vastan :D
Suretusklapi kontrollisin ära- korras ja töötab.
Pumbakaanest andsin rohkem kütet peale, aga ei muutunud midagi.Ikka ainult tilgutab pihusti torust.
Võtsin korraks ka pumba kaane maha, et äkki seal midagi näha, aga ei näinud ma seal muud midagi kui, et pump on korralikult kütet täis,AGA MIKS PIHUSTITESSE KÜTE EI JÕUA. :evil:
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas skiev »

kas sul ei jõua küte pihustiteni või mootorisse
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andreo »

skiev kirjutas:kas sul ei jõua küte pihustiteni või mootorisse
Pihustiteni ei jõua, kõrgsurevpump on ka kütet täis, aga sealt edasi enam ei lähe.
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas skiev »

kui küte pumpa jõuab aga sealt edasi ei läha ja klappkorras on siis võta pump maha ja tõmba pea maha tõenäoliselt sealt midagi puru. kas pump ikka ringi käib?
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas sander k »

Spetsidele midagi nuputamiseks.
Viga siis selles, et hääles mingi perioodiline kõlks. Süütenurga muutmine ei aita samuti kütte koguse muutmine. Praegu küte ja süütenurk paigas. Samuti supast peksab natuke. Mootor aasta alguses tehtud. Pumbal panin teise jaoturpea, pihusteid olne proovinud vahetada. Miski ei aita. Nukkvõll keeratud 2 kraadi nagu manual ette näeb üle 20k sõitnud keti puhul. Üks sümptom veel, et kui mootori temp on kuskil veerandi peal siis hääl on nõrk ja sumpast tuleb õhku normaalselt. Jama hakkab siis kui mootor soe. Siis hakkab vahest väristama ja sumpasse lööma. Muidu minek on norm ja küttekulu ka sinna 8-9 kanti. Külmaga läheb hästi käima. Oma mõistus enam peale ei hakka.

Panen kaks videot kah.
Mootori hääl:
http://www.youtube.com/watch?v=BaATzji4eCQ
Hääl sumpast. Korra panin käe ette, siis saab paremini aru mis ta teeb.
http://www.youtube.com/watch?v=6iaPEdJTh0A
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Maiks »

Minul vana mootor kõlksus samamoodi ja viga kadus kui panin teise mootori. Kolvid olid suht lobedalt hülsis ja kõlks oli koguaeg viienda silindri juures. Pole viitsinud veel vanast plokist kolbe välja võtta, aga karta on, et kolb puruks. Sai ka mässatud pumbaga, pihusteid ringi tõstetud, nukka reguleeritud ja ka tõukureid vahetatud, aga ei miskit.
Ei väida, et sul sama asi, aga mul oli sarnane tiks sees mootoril.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas sander k »

Asi ongi selles, et sai mootor vahetatud ja peale pandud tihe mootor. Vana mootor tiksus sama moodi aga tollel olid kompressioonid 14 ümber ja kolvid loksusid. See mis praegust peal on surved 26 ümber. Ja kui mootor külm siis peaks just rohkem laksuma kui kuuma mootoriga. Mul just see, et veerand tempiga on hääl peaaegu et normaalne. Kuuma mootoriga jama. Kui täpsemalt kuulata, siis hääl on kõige teravam 3nda ja 4nda silindri juures.
Kõik nagu viitab ikkagi vigasele kõrgsurvepumbale. Täpsemalt tundub vigane olevat süütenurga reguleerimise mehhanism. Kui pumba lahti võtsin siis seal see on surveplaadi all ühed rullikud võllidega. Need võllid olid korpuse sisse söönud parajad vaod. Nüüd tundub, et kiilus lõplikult kinni, kuna süütenurga regull solenoidi pistikut lahti ühendades ei juhtu midagi. Muidu peaks hääl teravamaks minema.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
yokohama
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 17.09.2009 00:04 39
Asukoht: Harjumaa/Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yokohama »

Selline küsimus, et kuhu läheb vaakumikolmikust (kollektori all) viimane voolik ta läheb kuhugi salongi poole aga kuhu?
Nimelt mul ühel tdsil on too otsik ära murdunud voolikuga aga auto töötab iseenesest ilusti.
BMW E34 525TDS 1995
Kasutaja avatar
allar1
Huviline
Postitusi: 248
Liitunud: 17.01.2009 18:57 01
Asukoht: jõgevamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas allar1 »

sander k kirjutas:. Nukkvõll keeratud 2 kraadi nagu manual ette näeb üle 20k sõitnud keti puhul.
Kust kohast seda nukkvõlli keeratakse?
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Vasta