525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev » 03.04.2010 11:08 48

tegu on TD mitte TDS-ga
Ja suitsul on selline lõhn nigu vanadel kamazidel (selline poolpõlemata diisli hais)
Kas võib olla et küttepump paigast läinud ja süüde niid liiga hiline näiteks?
Mootori hääl iseenesest muutund pole ja minumeelest kiirendus ka eriti hullem pole kui enne...
kloox
Huviline
Postitusi: 991
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: s80d5awd
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox » 03.04.2010 15:34 56

Vaheta pumba elektroonika ära,saab parem. ;)
530d
Robska
Huviline
Postitusi: 740
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Robska » 04.04.2010 15:41 50

Mul üks küsimus, ei hakka sellepärast uut teemat tegema
Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas yllar21 » 04.04.2010 18:11 11

Robskar kirjutas:Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
autoosad.ee lehelt tellisin originaalid, 14.- tk
Võid vaadata ka acar.ee lehelt, võib-olla seal veel odavamad.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev » 04.04.2010 23:14 14

kloox kirjutas:Vaheta pumba elektroonika ära,saab parem. ;)
Pumakaant mõtled?
Mis seal niimoodi nässu sai siis minna et nüüd kohe nii suitsema ajas?
KAs või olla tegu kytuse temp. anduriga? See tundus suht must, ühelt küljelt natuke puhastasin aga kõik puhtaks ei aaanud... Kaas oa praegu muide 524 pumba oma. Töötas kuskl 150km ilusti.
Kasutaja avatar
Heiki_L
Huviline
Postitusi: 897
Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Harjumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Heiki_L » 05.04.2010 00:41 40

rynno300 kirjutas:Autoks 525tds e39

Soojalt tahab auto ikka väga pikk käiiamist ~10s.- pole ise näinud et mõni nii kaua käivituks. Isegi siis käivitub kaua kui mootors seisata ja kohe uuesti käivitada ~5s. Kui käib siis ühtlaselt. Käima läheb ka kuidagi imelikult, mitte ei viska pöörded kohe ülesse vaid lähekis nagu sujuvalt.
Kapoti all, küttevoolikus on näha päris suurt õhumulli, kuid pump tundus kuiv olevat ja diisli haisu ka ei tundnud. Sõites oli ka kuidagi uimane, enne kuni turbot taga ei olnud ei reageerinud gaasipedaal üldse nii nagu võiks. Külmalt pidid väidetavalt normaalselt käivituma. Pumpa olevat proovitud remontida/vahetatud vms.
Kuna soov seda osta, siis sellepärast ongi nii umbmäärane jutt. Kas tõesti pump nii kulunud, või võib tegu olla ka millegi muuga? Tavaliselt isegi kui pump väga kulunud, siis koheselt peale mootori seiskamist peaks ikka enam-vähem normaalselt käivituma?
Süütenurk? (aitab vist diagnostika)
Mullid - Leke kütusefiltri ja paagi vahel või siis paagipump mis oli minul läbi ja olid samamoodi mullid süsteemis. Peale paagipumba vahetust kõik ok.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
kloox
Huviline
Postitusi: 991
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: s80d5awd
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox » 05.04.2010 08:22 57

Ma ei tea,pole lahanud,aga 2 masinal on elektroonika vahetusest piisanud,et ilusti käima jääks ja ei tahmaks enam.
530d
Kasutaja avatar
Linx
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 19.02.2007 09:24 19
Peamine sõiduk: Mitsubishi Galant
Asukoht: Jõgevamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Linx » 05.04.2010 22:55 00

525tdsA ei käivitu. Võtit keerates teeb imelikku urisevat häält: http://www.upload.ee/files/511646/tds.wmv.html
Millalgi oli nii, et kui lihtsalt süüde sees, siis klõpsus nii kaua kui välja keerasin, samuti vilkus pihusti lamp. Starterit ringi ei vea. Proovisin ka 2 jämedat klemmi ühendada, tulemuseks ainult mõni väike säde. Kas starter maha võtta ja remonti viia või on enne veel midagi kontrollida?
Kas starter tuleb ülevalt niisama välja või peab kollektori ära võtma?
Kasutaja avatar
EdvinS
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 08.02.2008 12:25 24
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas EdvinS » 07.04.2010 22:09 30

Linx kirjutas:525tdsA ei käivitu. Võtit keerates teeb imelikku urisevat häält: http://www.upload.ee/files/511646/tds.wmv.html
Millalgi oli nii, et kui lihtsalt süüde sees, siis klõpsus nii kaua kui välja keerasin, samuti vilkus pihusti lamp. Starterit ringi ei vea. Proovisin ka 2 jämedat klemmi ühendada, tulemuseks ainult mõni väike säde. Kas starter maha võtta ja remonti viia või on enne veel midagi kontrollida?
Kas starter tuleb ülevalt niisama välja või peab kollektori ära võtma?
Sellist heli peaks tegema töölepingu lõpetanud pendiks ja starter tuleb ülevalt ilusti välja kui võtta kollektori salongipoolne ''jalg'' küljest.
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev » 08.04.2010 11:55 11

kloox kirjutas:Ma ei tea,pole lahanud,aga 2 masinal on elektroonika vahetusest piisanud,et ilusti käima jääks ja ei tahmaks enam.
viga ilmselt ikkagi turbos oli.
no ei viitisi enam asjaga tegeleda ja auto läheb vigase mootoriga müüki :(
Viimati muutis martinjev, 10.04.2010 10:03 27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Linx
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 19.02.2007 09:24 19
Peamine sõiduk: Mitsubishi Galant
Asukoht: Jõgevamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Linx » 08.04.2010 16:00 14

EdvinS, mida selle "jala" all mõtled? See metalljunn, mis õlifiltri kopsiku kõrval poltidega kinni on?
E: Nojah, midagi muud see olla ei saagi. Aitäh.
Kasutaja avatar
rainerboy
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 17.10.2008 16:04 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rainerboy » 26.04.2010 21:49 15

Mure:
Autol tehtud suuremat sorti mootori remont, seoses sellega vahetatud plokikaanetihend, kaan tehtud( survestatud, lihvitud, klapid jne)
Kõrgsurvepump ka remonditud. UUed eelsüüteküünlad, pihustid. turbo vahetatud
Probleem nüüd selline, kas viga saab olla süütes, et kett hambajagu vale vms?
Auto läheb käima aga käib väga kõvasti nagu oleksid pihustid kinni või midagi taolist hääl.
KUi pump äkki pool tiiru vale kas masin käima läheks?
Jõudu pole üldse.
autoks 325td 85kw

andke abi.

56758500
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev » 27.04.2010 09:56 25

Mul hakkas ka alguse ilgelt lagisema. Ma ise kartsin et krt nagu kepsu kolin sees. Pärast tuli välja et olin kahe silindri kütuse torud omavahel ära vahetanud. Aga lagisema hakkas siis ka kui pumbal see süütenurga reguleerimise pistik lahti oli.
Kasutaja avatar
rainerboy
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 17.10.2008 16:04 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rainerboy » 27.04.2010 12:51 00

Kütuse torud ringi vahetanud? Kas painutasid neid?
Nad ju oma kujuga ja suht ei anna ilma painutamata valesti panna.
Huvitav äkki pumba külge minev pritsenurga pistikust ei tule voolugi?
Aga enne vaaan süütemärgid üle ja siis juba edasi.
Robska
Huviline
Postitusi: 740
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Robska » 27.04.2010 13:00 25

Robska kirjutas:Mul üks küsimus, ei hakka sellepärast uut teemat tegema
Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... r_head/#03

Nr 3 on ju õige asi ? Siin ka miskised mõõdud ( 38,55MM(+0,4) ) aga iseasi, kas neist piisab. Kui varuosa kood UM sisse lüüa, siis ei näita hetkel midag =/ . Teab keegi ,kas neist piisab,et SKF-st kätte saada need tihendid? :D
Kasutaja avatar
rainerboy
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 17.10.2008 16:04 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rainerboy » 27.04.2010 20:34 55

On kellelgi skeemi vms, et vaadata täpselt kuidas 2.5td märgid jooksevad, nii pumbal kui nukil jne. juhtnööre ja nipet näpet head nõu võiks anda.
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev » 27.04.2010 21:20 44

rainerboy kirjutas:Kütuse torud ringi vahetanud? Kas painutasid neid?
Nad ju oma kujuga ja suht ei anna ilma painutamata valesti panna.
Huvitav äkki pumba külge minev pritsenurga pistikust ei tule voolugi?
Aga enne vaaan süütemärgid üle ja siis juba edasi.
Ei painutanud torusid. omateada panin ka täpselt nii paika et midagi painutama ei peaks ja kõik klapiks aga ikkagi oli kaks kõrvuti olevat vahetusse läinud.
Kui mootor käib ja pritsenurga pistiku lahti võtad siis minulomal hääl muutus drastiliselt kandilisemaks
Kasutaja avatar
rainerboy
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 17.10.2008 16:04 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rainerboy » 29.04.2010 07:13 36

MAsinal märgid nüüdseks paigas, aga ei ole veel hääli kuulnud.
Nimelt oli nukvõll pool tiiru vale ja väntvõll ja kõrgsurvepump ühe hamba võrra mööda.
Klapid pole pähe jooksnud, ei tea küll kuidas- ju siis ei jooksegi.
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas TD » 29.04.2010 21:10 48

Kus pakutakse sellist teenust 524 kõrgsurvepumba paika panemis ning pritse koguse paika panemist? Väljaspool Tallinnat. Mõni koht kus tehaks asja usaldusväärselt. Ehk kellelgi on kogemusi.
Kasutaja avatar
rainerboy
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 17.10.2008 16:04 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rainerboy » 29.04.2010 21:29 33

Oskab keegi öelda, kus asub bmw325td 85kw 1992a eelsüüteküünalde relee.
Nimelt autol ei jõua vool küünalde peale.
Armatuuris põleb tuli sooja mootoriga samuti umbes ca 4-5 sekundit.
Kasutaja avatar
Linx
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 19.02.2007 09:24 19
Peamine sõiduk: Mitsubishi Galant
Asukoht: Jõgevamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Linx » 01.05.2010 19:43 50

Sai starter ära vahetatud. Töötas ka, aga aku sai tühjaks (autot käima ei saanud). Laadisin siis aku täis, nüüd süüte sissekeeramisel hakkab kostma klõpsumist mootorist ja tagaistme alt karbist. Armatuuris vilgub pihusti lamp. Mis värk on?

E: Proovisin uuesti. Suure akuga ei tee enam midagi, väikse akuga jälle sama hääl, mis enne starteri vahetust.
Viimati muutis Linx, 02.05.2010 17:43 20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rainerboy
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 17.10.2008 16:04 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rainerboy » 02.05.2010 07:36 51

Leidsin relee üles, vahetasin ära ja vool tuli ilusti küünaldele peale, aga ei käivitunud ikka.
Võtsin küünlad maha ja 6-st 5 oli läbi ja nii läbi kohe, et otsast oli kõigil tükk ära murdunud.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas andre731 » 02.05.2010 12:30 00

rainerboy kirjutas:Leidsin relee üles, vahetasin ära ja vool tuli ilusti küünaldele peale, aga ei käivitunud ikka.
Võtsin küünlad maha ja 6-st 5 oli läbi ja nii läbi kohe, et otsast oli kõigil tükk ära murdunud.
Relee on uued küünlad maha põletanud. Uute küünaldega ka relee vahetusse
Viimati muutis andre731, 02.05.2010 13:25 41, muudetud 1 kord kokku.
533 274 38 Andres
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Sass524 » 02.05.2010 13:17 21

küsimus siis selline , autoks on bmw e34 524td , kuidas saada aru kas nukkvõll on paigas ja väntvõll pumbaga ka paigas ,Mismoodi panna seda täpselt paika?
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas vaikeboa » 02.05.2010 15:04 12

Sass524 kirjutas:küsimus siis selline , autoks on bmw e34 524td , kuidas saada aru kas nukkvõll on paigas ja väntvõll pumbaga ka paigas ,Mismoodi panna seda täpselt paika?
Nukal paned esimese silindri nukad V kujuliselt üles. Nendest ees pool nelinurk plaat mis peab jääma ülemise-alumise küljega paralleelselt kaanega. Vända fikseerid poldiga starteri alt hoorattasse ja pumba ka polt rihmaratta peenemasse auku ja pumbakorpusesse.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Sass524
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 11.04.2010 11:07 05
Asukoht: Haarjumaa,Saue

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Sass524 » 02.05.2010 15:53 41

autoks on bmw e 34 524td mehhaanilise pumbaga.Selline küsimus ,kas keegi on neid pumpasid lahti võtnud,ja kui suur oht on võrreldes 525tdsi pumbaga lahti võtmisega , kas pumba pea ja see plunser on sama nag 525tds-l , 2 vedru ja paar seibi. Kas kellelgi ei leidu mingit skeemi pumba seest mis seal see on et lahti vütmisel pärast ka kokku tagasi saaks.
Kasutaja avatar
carl005
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 16.11.2009 23:47 01
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas carl005 » 04.05.2010 20:25 10

Äkki keegi oskab aidata sihukese probleemiga,Autoks on 525tdsa 93a ja probleem on käigukastiga,nimelt sõites toimib asi nii et vaikselt kui sõidad siis vahetab kuidagi kuni 3-da käiguni ära käigud ja edasi ei midagi..tagurpidi käik toimub ka ilusasti aga kui kaasi põhja vajutada siis lihtsalt viskab pöörded lakke ja vedu nagu taha ei teki :? ...pakutud on ka sadu variante kas avariiresiiml ja mingid nn sidurikettad läbi ,kas see võib reaalne olla või äkki proovida lihtsalt uut õli ja õli filtrit kasti`? ..pea otsas nii laiali ei ole varem kokku puutunud ja ei oska nagu mitte kui kusgilt otsast alustada :oops:
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas martinjev » 05.05.2010 12:07 37

vala prooviks vähe õli juurde. Kui paremaks läheb on viga teada. Vahetama pole küll mõtet hakata esimese asjana...
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1720
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Danil523 » 05.05.2010 20:59 51

Veljed - rehvid, rõhud: Samad :?: abs töötab?
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas vaikeboa » 09.05.2010 11:44 10

carl005 kirjutas:Äkki keegi oskab aidata sihukese probleemiga,Autoks on 525tdsa 93a ja probleem on käigukastiga,nimelt sõites toimib asi nii et vaikselt kui sõidad siis vahetab kuidagi kuni 3-da käiguni ära käigud ja edasi ei midagi..tagurpidi käik toimub ka ilusasti aga kui kaasi põhja vajutada siis lihtsalt viskab pöörded lakke ja vedu nagu taha ei teki :? ...pakutud on ka sadu variante kas avariiresiiml ja mingid nn sidurikettad läbi ,kas see võib reaalne olla või äkki proovida lihtsalt uut õli ja õli filtrit kasti`? ..pea otsas nii laiali ei ole varem kokku puutunud ja ei oska nagu mitte kui kusgilt otsast alustada :oops:
Kontrolli õlitaset kastis, kui tase ok siis kast maha ja remonti.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Vasta