525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Heiki_L
Huviline
Postitusi: 897
Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Harjumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Heiki_L »

arnis kirjutas:
Heiki_L kirjutas:525tsda 97a
aku laetud auto seisis 10p. läks käima.
Peale seda sai sõidetud ja järgmine hommik enam käima ei tõmmanud. Vedas vaevaliselt mootorit ringi kuni akus enam voolu polnud. Kas 88ah aku tõesti lahja meie kliima jaoks? Kas kusagil võib olla vooluleke?
88Ah aku ei ole lahja KUI see oleks tõesti 88Ah. Pärast 2a õigesti kasutamist on 20% läinud, halval kasutamisel ( et auto käima ei lähe, aku tühi) võib mahtuvus kaduda ühe ööpäevaga 10% no problem. Tühi aku rikneb väga kiiresti. Temperatuur mõjub ka, -20 puhul on pool akust ära külmutatud.
Aga kui 10p seisis ja käivitas. Pärast sõitu (oletame, et akut laeti sõidu ajal, akutuli ei põlenud) auto väljalülitatud ja pärast ei käivitanud, tundub et on ikkagi tarbija taga, näiteks jamav kliimasiil või mingi muu suvaline leke.

Geneka harjad vahetatud alla poole aasta tagasi. Laadimine üle ca 14.4. aku kustus jah kui suured külmad tulid. Eks pean siis ´aku välja vahetama. '

Aga kas see on normaalne kui peale sõitu auto seisma jätta ja kui sajab lund vms siis on esiaknal keskel puhuri laigud. On olnud ka klaasipesu düüsi ümbert ära sulanud. Need ei tohiks töötada ilma süüteta ju?
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Kasutaja avatar
RK1.0
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 17.10.2008 21:45 35
Peamine sõiduk: iS
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas RK1.0 »

Kui tassist tee joodud saab, siis kas tass on hetkega külm kohe?
Mario M
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 05.07.2012 14:16 36

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mario M »

Mario M kirjutas:Tervist!

Oman bmw 525tdsi e39 ning auto tagasilda reguleerivad õhkpadjad. Probleem siis järgnev, kuna ratas oli pidevalt koopale lähemal kui teisel poolel siis otsustasin padja ära vahetada, selle vahetusest midagi kasu aga polnud. Auto on ikka sama madalal kui enne, kas viga võib olla kompressoris?

Tänud ette!
:arrow: Mainin ka selle ära et lekkeid kuskil ei tundunud olevat kuid ometigi on üks pool madalam kui teine.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

No kui vedrud on terved, on sama pikkusega/keerdudega, siis vast on midagi paigast ikka selle õhuga.
Kui sa Keila/Tallinna lähedal oled võid proovida midagi lugeda, andurite andmeid võrrelda, proovida kompressori tööd, endal on ka olemas, seega on kohe võrdluseks kõrval midagi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
-br0-
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 01.12.2006 22:10 55
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -br0- »

Tervist,kas keegi oskab sellise kysimusega aidata ,et kust ma tdsi pumba tihendeid osta saaks v nende mõõtusid vms ,loogiliselt peaks diislikeskusest need tihendid saama kui mõõdud ja asjad olemas?
Kasutaja avatar
-br0-
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 01.12.2006 22:10 55
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -br0- »

ja palju neid tihendeid seal yldse on ?
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

-br0- kirjutas:Tervist,kas keegi oskab sellise kysimusega aidata ,et kust ma tdsi pumba tihendeid osta saaks v nende mõõtusid vms ,loogiliselt peaks diislikeskusest need tihendid saama kui mõõdud ja asjad olemas?
stikkest saab kõike ja eraldi ka kui vaja ;)
Kasutaja avatar
-br0-
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 01.12.2006 22:10 55
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -br0- »

see ´´stikkest´´ ytleb mulle vähe,äkki saaks mingi lingi v keegi äkki viitsiks ise need mõõdud siia kirj,ma ei kujuta ette pole ennem kunagi sellise asjaga tegelend :)
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

-br0- kirjutas:see ´´stikkest´´ ytleb mulle vähe,äkki saaks mingi lingi v keegi äkki viitsiks ise need mõõdud siia kirj,ma ei kujuta ette pole ennem kunagi sellise asjaga tegelend :)
aga palun: http://www.diisel.ee/?page=tooted" onclick="window.open(this.href);return false;
Mario M
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 05.07.2012 14:16 36

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mario M »

arnis kirjutas:No kui vedrud on terved, on sama pikkusega/keerdudega, siis vast on midagi paigast ikka selle õhuga.
Kui sa Keila/Tallinna lähedal oled võid proovida midagi lugeda, andurite andmeid võrrelda, proovida kompressori tööd, endal on ka olemas, seega on kohe võrdluseks kõrval midagi.
Eile sai proovitud anduri vahetust millest kokkuvõttes abi polnud. Kas seal torustiku vahel on ka mingisugune ventiiliblokk mis nö õhku patjade vahel jagab või kust viga järgmiseks otsida. Kompressor töötab ilusti vahest kui autosse istuda on ka kuulda kuidas kompressor korra tööle läheb nii et selles viga ei tohiks ju ometigi olla?
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Kaupo_K »

Kui sa viitsiks natuke otsida siis leiaks palju teemasid kus kompressori ümber graanulid niiskust või isegi vett täis. Vaja lahti võtta see elu seal ja kõik ära kuivatada.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Jap. Niiskus ja lõpuks vesi teevad ka lollusi. Kui auto saaks sooja kohta või panna mingi soojapuhur pagassi ja vaikselt kuivatama hakata, siis võibolla midagi aitab, aga lahti võtmine on see õige meetod.
Mina kasutan kevadel ja sügisel kui õues plussid, autos paljureklaamitud õhukuivatajat :D
Mingi imevahend ei ole, aga aitab ikka, kui just miinus pole, vesi jääs ja ka kuivati jääs, võivad ka padjad.

Tahtsin öelda, et Keila Tallin võin lugeda, mitte võid lugeda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
MrMikuMike
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
Peamine sõiduk: BMW 330CD
Asukoht: Tõrva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MrMikuMike »

Tervist!
Autoks 525tds 95a.
Lugu selline ,et
1.kümalt käivitades vahest lubab kuid 7 seki järel auto käib.(Küünlad korras).
2.soojalt üldse mitte isegi ei luba.(ainult tõmmates).
3.olen liigutanud jaoturpead (kas jaoturpead tohib ise nii liigutada või selleks peab stendima ? kuidas üldse seda pead paika saada?).
4.küttetorus mullid puuduvad.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

See mida sina liigutad on pumba elektrooniline pea ja see ei mõjuta soojalt käivitamist. Jaoturpea on see koht, kust tulevad välha kyttetorud ja seal sees on sul plunser ära kulunud. Teha pole midagi, kas teha kallis remont v6i otsida kuskilt teine pump.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
-br0-
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 01.12.2006 22:10 55
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -br0- »

ei saa nüüd ise ka täpselt aru mis asi on jaoturpea ja pumbapea,kas need on yks ja samad asjad v erinevad? äkki keegi kui viitsib selgitab seda asja v2he,ise tean seda kui pumbapeal see plnunser 2ra kulub siis ei k2ivitu enam soojalt hästi jne ,kui pump ise on korras ja pea on läbi ,kas siis pumbapea vahetusest ei piisa? või ma panen ise midagi puusse praegu.. :roll:
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas killer666 »

Jaoturpea on see koht kust torud välja tulevad. See põhjustab soojalt mitte käivitumist.

Elektrooniline osa on see peal mida saad liigutada ja mille nahka minnes pöörded kõikuma hakkavad jne.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
-br0-
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 01.12.2006 22:10 55
Peamine sõiduk: BMW 530d

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -br0- »

okei selge,tänud!
Mario M
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 05.07.2012 14:16 36

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mario M »

Mario M kirjutas:
arnis kirjutas:No kui vedrud on terved, on sama pikkusega/keerdudega, siis vast on midagi paigast ikka selle õhuga.
Kui sa Keila/Tallinna lähedal oled võid proovida midagi lugeda, andurite andmeid võrrelda, proovida kompressori tööd, endal on ka olemas, seega on kohe võrdluseks kõrval midagi.
Eile sai proovitud anduri vahetust millest kokkuvõttes abi polnud. Kas seal torustiku vahel on ka mingisugune ventiiliblokk mis nö õhku patjade vahel jagab või kust viga järgmiseks otsida. Kompressor töötab ilusti vahest kui autosse istuda on ka kuulda kuidas kompressor korra tööle läheb nii et selles viga ei tohiks ju ometigi olla?
Nonii asjaga nüüd nii kaugel et veateate tuli kustus armatuuris ära selle põhjustajaks oli siis parempoolse anduri juhtmed mis olid katki. Andurid vahetasin ära ja kompressori graanulid kuivatasin samuti ahjus ära, olid ikka väga märjad. Kuid siiski anomaalia jätkub, mulle tundub, et tagumine ots on ikka ühele poole kuidagi kaldu. kellelgi mingeid mõtteid?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Kas on raske võtta joonlaud kätte ja tasasel pinnal ära mõõta?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Mario M
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 05.07.2012 14:16 36

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mario M »

arnis kirjutas:Kas on raske võtta joonlaud kätte ja tasasel pinnal ära mõõta?
Probleem ongi ju selles et üks pool on madalam kui teine, mida ma enam mõõdan? Ja ma ei saa aru miks peavad kõik siin foorumis kohe nähvama kui üks inimene küsib mõne lihtsa küsimuse, on siis nii raske vastata viisakalt?
Mihkel15
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 27.08.2012 22:16 46
Peamine sõiduk: BMW 525TDS

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mihkel15 »

Autoks siis 525TDSA 1994aasta
Probleem siis selline et kui kõvemini pidurdan ja uuesti gaasi annan siis ei ole käiku sees ja läheb natuke aega enne kui sisse läheb ja nii on ka kohapeal kui käigu sisse panen läheb mingi 2 sekki siis läheb käik sisse.
On vigane kast ise või midagi muud ?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

mulle tundub, et tagumine ots on ikka ühele poole kuidagi kaldu.
Siit loeb konkreetselt välja, et pole kindlat fakti, kas on viltu või mitte.
Kui pole kindel, kas on probleem, pole vaja otsida sellele lahendust. Kui on konkreetselt
mõõdetud, et ikkagi on, siis on aeg leida lahendus. Kui tuluke ei põle, siis süsteem töötab.
Edasi on vaja reaalselt see ära kalibreerida ja seda saab teha ainult ühtmoodi.

Mihkel15 kirjutas:Autoks siis 525TDSA 1994aasta
Probleem siis selline et kui kõvemini pidurdan ja uuesti gaasi annan siis ei ole käiku sees ja läheb natuke aega enne kui sisse läheb ja nii on ka kohapeal kui käigu sisse panen läheb mingi 2 sekki siis läheb käik sisse.
On vigane kast ise või midagi muud ?
Vast ikka probleem käigukastiga. Kui pidurdamine tundub olema põhjuseks, siis vast ta ka on.
Esmamulje selline, et õlivannis õli paneb plehku ja pump tõmbab õhku sisse. Kui aga käiku üritatakse
sidurdada õhuka, siis erilist survet koheselt ei saa. Kui uus õli käes, siis käik tõmbab kinni.
Vast on probleem siis õlitasemega.
Kui käigukastil pole 150 000 km jooksul õli vahetatud, siis nüüd oleks paras aeg.
Samas kuna auto väärtus on kõvasti kukkunud, siis vaevalt see investeering ära tasub. Tuleks leppida
ainult õli lisamisega. Liitrist õigest õlist võiks piisav olla.
See võib olla ka mingi teine probleem kastiga, kuid õlitase on vast odavaim lahendus.
Huvitav, kas kallaku peal saaks asjast sotti, nina all.. Proovi, kui saab, siis kindlasti taseme probleem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Mario M
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 05.07.2012 14:16 36

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mario M »

Kuidas seda kalibreerimist tehakse, ehk valgustate? ;)
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas arnis »

Eks ikka arvutiga ja diagnostikakaabliga.

Ma olen neid numbreid jälginud ja süsteemi testinud ka. Pole veel regullinud kuna pole
vajadust olnud. Kui süsteem tasasel pinnal erinevust näitab tuleks viga mujalt otsida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
MrMikuMike
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
Peamine sõiduk: BMW 330CD
Asukoht: Tõrva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas MrMikuMike »

killer666 kirjutas:Jaoturpea on see koht kust torud välja tulevad. See põhjustab soojalt mitte käivitumist.

Elektrooniline osa on see peal mida saad liigutada ja mille nahka minnes pöörded kõikuma hakkavad jne.

Noonii teine pump peal ja asi toimib käib nagu kell olen rahul :D :D :lol:
Kasutaja avatar
Cert
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 07.10.2012 14:36 22

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Cert »

ilmselt tegin valesti et teema tegin ja kohe siia ei kirjutanud. aga mure järgmine:
Mure selline, et mul kadusid ära võtmed 94 nov 525 TD 85kw`il. alles on ainult metall pulk võti.
Selline küsimus, et kui ma ilma immota(ews vist) 525TDS aju monteerin, kas siis saan auto tööle?
Ja kuidas võib mõjuda 525td aju asemel 525tds aju install ilma coolerit lisamata ja selle väiksema turboga?
Tänud ette
edit: vin koodi 7 viimast kui abi on siis gg58839(alguses sai vin valesti)
Viimati muutis Cert, 12.02.2013 20:01 35, muudetud 1 kord kokku.
Oli alles auto...
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Kas sul mitte 993 lõpuga pump ei ole peal seal?Kui on,siis peaks see veel ilma immota olema.Aga muidu ajudel juhtmepuu ja pistikud erinevad olenevalt,mis nr-ga pump on.
530d
Kasutaja avatar
Cert
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 07.10.2012 14:36 22

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Cert »

mul selline lisa seal S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Electronic immobilizer
Mul sai alguses vin ka valesti(gg58839 on õige). Pumba koodi kahjuks ei tea ja asja jama külg see et auto mul Soomes ja ise Eestis. Mõtlesin varustada ennast Soome minnes kõige vajalikuga ja nii et ei peaks omama põhjalike auto elektri teadmisi. Nüüd selgus nii palju et UM vin koodi järgi võtme tellimine koos immokiviga 35€ . Homme tellin ära selle. Usun et see kõige odavam variant.
Oli alles auto...
Mario M
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 05.07.2012 14:16 36

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mario M »

Tervist jälle kõigile! Õhkvedrustuse anomaaliad jätkuvad...tavaliselt on olnud nii et kui padjad tühjaks lasen ja pärast korra aku juhtme maha võtan siis puhub ilusti padjad täis, nüüd aga teeb kompressor lihtsalt korra klõps ja ei midagi muud. Klõps tuleb kolmest (moodulist?) kuhu külge jooksevad kompressori õhu voolikud ja 3 pistikut. Proovisin ka teist sama koodiga releed kuid tuhkagi, teeb täpselt sama asja. Kaitsmed on ka kõik korras ja lisaks vaatasin ja puhastasin ühendused üle. Kui keegi teab mind kuidagi aidata siis palun kiiret vastust!! :|
Kasutaja avatar
DigitalCold
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas DigitalCold »

Kas keegi oskab öelda et kui armatuuris pihusti tuluke põleb, et millele see viitab?ehk mis andur või asi peab vigane olema et see põlema hakkab?
auto on e34 2.5tds
siit teemast otsisin, kuid ei leidnud.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Vasta