525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bruntsik
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 03.07.2014 13:55 25
Peamine sõiduk: Bmw 525TD

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Bruntsik »

Tere,
Auto siis 525TD ja külmalt käima ei lähe. Tõmbad käima siis käib. Annad pöördeid siis käib veidike ilusti ja siis hakkab puterdama. Juhtpihusti plastiku vahelt nägin kui auto käis mullitas. Kas võib olla, et juthpihusti tõttu kaob surve tunnikesega ksp-st ja ei lähe käima. Kui käiad siis kui seisniud veits käib nagu tühjalt, ei plärtsu ka. Tagasivoolu klapp vahel ja töötab.
Kasutaja avatar
WhoIsTheMaster
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
Telefon: 53917831
Asukoht: Keila/Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas WhoIsTheMaster »

Bruntsik kirjutas:Tere,
Auto siis 525TD ja külmalt käima ei lähe. Tõmbad käima siis käib. Annad pöördeid siis käib veidike ilusti ja siis hakkab puterdama. Juhtpihusti plastiku vahelt nägin kui auto käis mullitas. Kas võib olla, et juthpihusti tõttu kaob surve tunnikesega ksp-st ja ei lähe käima. Kui käiad siis kui seisniud veits käib nagu tühjalt, ei plärtsu ka. Tagasivoolu klapp vahel ja töötab.
Ma võiks sulle pakkuda juhtpihusti remonti, aga ma ei tea kuskaugel sa asud.
Süda on BMW.
Kasutaja avatar
325AT
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 18.12.2008 17:20 05

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas 325AT »

Probleem selline: 95a e34 tdsa-lt votsin mootori koos juhtmestiku ja ajuga (immoga), 994 pump. Panin selle kupatuse 94a tdsale millel eelnevalt olnud 993 pump ja ilma immota.
Hetkel komplekt toimima ei hakka kuna aju immoga, immo ülejäänud detaile paigaldada ei saanud kuna uuel autol pole sellist valmidust.
Küsimus siis selline, et kui vahetada moto juhtmestik 993 vastu ja panna 993 immota aju kas siis 994 pump hakkab selle ajuga toimima? Hetkel pihustitesse kütet ei tule.
Proovisin ka 6 erinevat aju mis istusid 994 pistiku otsa aga ainult 2 neist võimaldasid hetkelist kütte pihustamist silindrisse. 994 immoga aju mul 295 lõpuga.
süsteem
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 12.02.2012 21:12 52

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas süsteem »

.
Viimati muutis süsteem, 29.11.2015 21:24 48, muudetud 1 kord kokku.
aarec
Huviline
Postitusi: 1171
Liitunud: 16.04.2006 22:01 55
Asukoht: jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas aarec »

140kw on juba päris hästi tahetud, originaal turboga sa seda vaevalt saavutad.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

sidur, teine turbo, suurem plunser...odavalt see ei tule...ja 140 kw on ehk siis nipanapa käes
´17 4Drive
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

mul peaks umb 140kw kanti olema ja ütleme nii see pole odav lõbu olnd ;)
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

140 kw pealt ta odavaks ei jää ka...vaadates mis difrid-kardaanid-poolassid-mootoripadjad teevad :P
´17 4Drive
süsteem
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 12.02.2012 21:12 52

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas süsteem »

.
Viimati muutis süsteem, 29.11.2015 21:25 35, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

Riivo kirjutas:140 kw pealt ta odavaks ei jää ka...vaadates mis difrid-kardaanid-poolassid-mootoripadjad teevad :P
:lol: :lol: jap täpselt nii, tean täiesti omast käest seda kahjuks. ega need kw ei lõhu neid vaid see vääne rohkem murrab neid asju
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

süsteem kirjutas:All on LSD, jämedamad poolteljed. Kardaan originaal.
Mis jõud umbes oleks kättesaadavad u 500-700 euri eest? Ärme sidurit sinna hulka arvesta, seda peab igaljuhul uut otsima hakkama.
Siiski jäi küsimus, et kas see TD 85kw meh. pumbaga või elektroonilisega?
Nii. Originaal sidur ei kannata kohe mitte. Mis mul läks.
Aaam 3.0 korv sport sidur 400 eur we Blokikaane kap rem ja ülemise osa tugevamaks tegemine 800 eur, plus 3.0 Turbo 250 eur. 100 chip ja oma 500 euro eest väiksemat pudi padi. ja samapalju läheb veel asja timmi saamisega, et masin hakkaks nii liikuma nagu peaks.
Ja kusjuures mul ei ole kordagi pooltelge pooleks murdnud vaid kummi alt liigesed ära lõhkund.
Kuda sul td, siis arvesta uus aju, uus turbo, intercooler ja elekt pumbaga on ikkagi. ja midagi oli veel vaja et saada td tdsiks ei mäleta täpselt
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas h.m.m »

"kergelt" üle paisutatud numbrid. Kuidas plokikaane tugevdamine peaks välja nägema ? :D
süsteem kirjutas:Tere. Selline küsimus siis, et kas E34 2.5TD 85kw on meh. pumbaga või elektroonilise pumbaga?
Mis on esimesed asjad mida peaks tegema, et see TD kiiremaks saada? Korralik cooler, väljalase, veidi rõhku, veidi kütust? On veel miskit?
Tahaks kuskil 140kw leida sellest mootorist kuid sooviks kulud võimalikult madalal hoida kuna tegemist talvepilliga. Ehk keegi viitsib lähemalt kirjutada sellest.
Su autol on elektrooniline pump, kw tõusu annaks meh pump, 2.4td turbo ja m57 korv, need jupid saaksid ehk heal juhul 240euro eest kätte. Ja siis vaja sul veel kedagi teadmistega, kes need külge aretaks ja paika seadistaks.
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

ads285 kirjutas:
süsteem kirjutas:All on LSD, jämedamad poolteljed. Kardaan originaal.
Mis jõud umbes oleks kättesaadavad u 500-700 euri eest? Ärme sidurit sinna hulka arvesta, seda peab igaljuhul uut otsima hakkama.
Siiski jäi küsimus, et kas see TD 85kw meh. pumbaga või elektroonilisega?
Nii. Originaal sidur ei kannata kohe mitte. Mis mul läks.
Aaam 3.0 korv sport sidur 400 eur we Blokikaane kap rem ja ülemise osa tugevamaks tegemine 800 eur, plus 3.0 Turbo 250 eur. 100 chip ja oma 500 euro eest väiksemat pudi padi. ja samapalju läheb veel asja timmi saamisega, et masin hakkaks nii liikuma nagu peaks.
Ja kusjuures mul ei ole kordagi pooltelge pooleks murdnud vaid kummi alt liigesed ära lõhkund.
Kuda sul td, siis arvesta uus aju, uus turbo, intercooler ja elekt pumbaga on ikkagi. ja midagi oli veel vaja et saada td tdsiks ei mäleta täpselt
tule nüüd maapeale tagasi, mis sport sidur sul seal sees on ? tavaline tdsi ketas kus pidurimeistri katted peal ( 50euri, + 3.0 korv ka umbes 50 euri.. ) ma eluseees ei usu Su seda 140 kw juttu ennem kui mu silmad pole düno graafikut näinud.. küsid kindlasti miks? sest mul oli pmst Stock tds ( e36, meh pump ja 3.0 cooler ees. muud mitte midagi, Vaevalt see mingi ulme nr kokku annab) võitsid mind esitiiva jagu ainult. ei läinud Sa kahjuks S*ttagi eest ära. ;)

Td-tdsiks saamiseks peaks piisaama cooleri lisamisest ja aju vahetamisest 105kw oma vastu.. ( parandage kui eksin)
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

Hahaa Janis kas tuled keerad kasti maha ja vaatad üle?? Tead nii kindlalt mis mul seal on? Ei siis ole kuss. Ja nailja teed mul video kus sa ilusti auto jagu pähe said, ja vaatame siin ka nüüd autode kaaluvahet. Ja tol ajal ei liikund mul peast ega persest, turbo räigelt overboostis, plus sul meh pump millega saad jõudu rohkem kui pole elekt pumbale korraliku softi kirjutatud, vabalt võime uuesti panna ;). 140 kanti arvestan selle järgi, et sõbral on 141kw touring bens ja jääb autojagu maha. Pluss uuem rover sportiga mil 142kw hoopealt joonet teind ja tollelt ronisin ka eest ära. Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
Aga koht ka kus vaielda,
Td-l on ka väiksem turbo kui tdsil.
Kasutaja avatar
h.m.m
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 22.09.2013 17:31 49

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas h.m.m »

Bitch please, jaga düno graafikut ja kui seal 140 kirjas, siis annan sulle küll ämbritäis respekti

Minuteada on td turbo kõvasti suurema tootlikusega kui tdsi oma, näeb suurem välja ka juba ju...

:D
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

h.m.m kirjutas:Bitch please, jaga düno graafikut ja kui seal 140 kirjas, siis annan sulle küll ämbritäis respekti

Minuteada on td turbo kõvasti suurema tootlikusega kui tdsi oma, näeb suurem välja ka juba ju...

:D
Ei näe vajadust düno ronida niipea veel, vb siis kui kõik häälde aetud. Pane nüüd td ja tdsi turbo kõrvuti. Vaata tiivikuid sees mitte kesta, ja mu teada ka kest on pisem
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- »

Enda andmetel..

525td turbo sama mis 525tds'il.. ainuke erinevus on cooler.

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
Nahad te vaidlete
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

-myyr- kirjutas:Enda andmetel..

525td turbo sama mis 525tds'il.. ainuke erinevus on cooler.

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
Nahad te vaidlete
Draamat vaja ju :D. Hmm mul sobral oli td ja tegime tdsiks. Tal oli küll pisem turbo kui tdsil ja see puhus maks 1.1bar
Kasutaja avatar
Iepa
Huviline
Postitusi: 1471
Liitunud: 07.03.2012 19:31 44
Peamine sõiduk: x5 160kw & tds
Asukoht: võrumaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Iepa »

Arvan et jutt käib ikka e28 524 td turbost, mis on tunduvalt suurem kui 525td ja 525tds turbo :lol:
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

Mhm olen pand 2.4 tdsi omale. Say hello do huge turbolag :D
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

-myyr- kirjutas:Enda andmetel..

525td turbo sama mis 525tds'il.. ainuke erinevus on cooler.

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
Nahad te vaidlete
M51 TD ja TDSil on tehaseseades ainult 3 (kolm) erinevust:
1)Erinev turbo (td-l aint mnnikarva jagu väiksem, nõksa varem spoolib)
2)puudub cooler, mootori õlijahutusradikas sellel kohal
3)erinev ajusoft

Rohkem mitte midagi

524 ja 525 turbosid muidugi on nagu mnni ja pöialt võrrelda....
ads285 kirjutas: Draamat vaja ju :D. Hmm mul sobral oli td ja tegime tdsiks. Tal oli küll pisem turbo kui tdsil ja see puhus maks 1.1bar
sis jätsite upgrademata...mul puhus sama turbo 1,5 pastajanno...muidugi, tänu sellele et Talise soovituste järgi sai sinna klapp Omega pealt pandud mis on kangem kui tdsil isegi :)
´17 4Drive
Z0ne
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
Peamine sõiduk: E46 "M3D"
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Z0ne »

-myyr- kirjutas:Enda andmetel..

524td turbo on suurem. Nii tiivikute kui ka kuum- külmkoja poolest.
e28 oli ainuke 2.4TD mis sai "suure" garrett'i turbo, e30 324TD, e36 325TDS ning e34 2.4TD kasutavad Mitsubishi TD04-11B turbot, mida pandi ka mingiaeg e34 525TD'le.
e34 525TDS kasutas vahepeal Garrett'it(TB251 kui ei eksi), ning vahepeal Mitsubishi TD04-13T.

ads285 kirjutas:Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
See oli ikka kõvasti rohkem kui auto jagu.. :roll:
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas JanisH »

Z0ne kirjutas:
ads285 kirjutas:Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
See oli ikka kõvasti rohkem kui auto jagu.. :roll:
:lol: :lol:
Kasutaja avatar
ads285
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 02.07.2012 23:09 20
Peamine sõiduk: BMW E34 M57D30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas ads285 »

Z0ne kirjutas:
-myyr- kirjutas:Enda andmetel..
ads285 kirjutas:Ja siis sõbra 200kw subaru ei ronind rohkem eest ära kui auto jagu.
See oli ikka kõvasti rohkem kui auto jagu.. :roll:
Meenuta uuesti ;)
aarec
Huviline
Postitusi: 1171
Liitunud: 16.04.2006 22:01 55
Asukoht: jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas aarec »

Mind on ajanud ka muigama see jutt, et oletatakse ulmed kw ja siis kuidas kellelgi ,mis käiguga rehvi põletab jne, küll mõõdetakse 0-100 ime aegu ja tehakse teistele autodele pika puuga ära :) . Ma arvan et ehitage rahulikult oma autosi ja kui tahate oma tulemust näidata käige dynos, siis pole kellelgi vastu rääkimisi.
Edu tegemistes.
süsteem
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 12.02.2012 21:12 52

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas süsteem »

Tere. Autoks E34 525td 85kw manuaal. Mure siis selline, et auto ei käivitu. Tõmmates läheb ilusti. Starteriga käivitades kütus mootorini ei jõua. Paagis olev pump ka häält ei tee. See mitte käivitumine tuleb sellest pumbast? Miks ta tõmmates käima läheb?
Sõites on veel selline asi, et madala pöörde pealt jõnksutab. Filtrist tulevast voolikust on näha õhumulle kui kütust on vähe. Käivitub muidu normaalselt aga peale pikemat seismist tahab kuskil 15-20sek käiamist. Tagasivoolul on klapp vahel. Muul juhul ei ole vahet kas käivitad soojalt või külmalt, läheb samamoodi. Pikk käivitus just peale pikemat seismist kui u 12h.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Riivo »

Tagasivoolul klapp vahel? kus see klapp asetseb?pihustite ülevoolu voolikud ei ole märjad?
´17 4Drive
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Pandicted »

Tere

Mis võib põhjustada seda, et käivitamisel mootor mõni hetk kogub ennast ~250 pöörde juures ning siis alles läheb käima. Üks hommik, kui külma oli miinus 1-2, siis ei tahtud üldse käima minna (sama moodi "podises").

Tegin ka video: https://www.youtube.com/watch?v=mHoOqRBB6LQ

Sama efekt tekib ka sooja mootoriga käivitades.

Eelsüüteküünlad uued, kütusefilter uus.
Kasutaja avatar
dripnoticN
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 06.09.2012 23:49 34
Peamine sõiduk: E65 730d
Asukoht: Pärnu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas dripnoticN »

Kas on võimalik panna FL xenon lähituled PFL tule sisse? Luup nagu ümber tõsta vms?
525tds (e34); 525i 141kW Touring (e34); 525tds (e39);320i(E91); 525i(e60); 730d(e65).
tanel92
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 10.06.2013 18:11 31
Peamine sõiduk: e34

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas tanel92 »

Selline probleem, et e34 92a akent ülesse lastes kuulsin mingit plõksu ja enam ei töötanud ei el aknatõstukid ees ega ka kesklukk. Oskab keegi öelda, et milles probleem. Foorumitest lugedes sain aru, et mingi 80A kaitse kuskil aku juures. Vb on kellelgi sama asi esinenud ja teab lahendust. :D
Vasta