525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

No pööretega on jah nii, et vahest hakkab heast peast gaasi juurde andma, aga kui sidur alla vajutada, siis tuuritab mingi 3000ni mõned korrad ja siis sureb välja. Sellisel juhul läheb alati võtmest käima. Minul selle 4-nda silindri anduri lahtiühendamine soojale käivitusele igatahes ei mõjunud.

Äkki keegi oskab öelda, kuidas paagipumba kätte saab? Ise oskasin küttetaseme anduri ära võtta, aga pump veel kuskil allpool? On ta mingite kruvide või klõpsudega seal sees kinni? Ega sinna midagi enam sisse ei näe, kui käsi augus juba. Arvan või loodan, et minul viga selles peitub, sest bensukaga oli mul sama jama, et soojalt käima ei läinud, aga külmalt läks, kui paagisisene pump otsi hakkas andma ja mu diisel sureb 20L paagis iga kord välja ka.
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Paagisisene pump on üsna hästi kätte saadav, kakud pagasniku põjhapolstri maha ja seal on pisike luugike, mis kinnitatud poldikestega, keerad kaane maha ja siis ongi pump näha, juhtmed ja vollad lahti ja asi tahe ;) puhastad ära ja masin liigub jälle nagu loom :)
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

Goodyear kirjutas:Paagisisene pump on üsna hästi kätte saadav, kakud pagasniku põjhapolstri maha ja seal on pisike luugike, mis kinnitatud poldikestega, keerad kaane maha ja siis ongi pump näha, juhtmed ja vollad lahti ja asi tahe ;) puhastad ära ja masin liigub jälle nagu loom :)

mismoodi sa seda paagisisest pumpa puhastad ?
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Point lihtne, kakud pulkadeks (niipalju kui pärast mõistus lubab kokku tagasi panna) ja loputad pensuga läbi..reeglina tuleb sealt usinasti mingi ködi välja ;)
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

No kui need luugid ja asjad ära võtan, siis saan ainult küttetaseme anduri kätte...seal kuskil allpool on pump ja lihtsalt tõmmates ta välja küll ei taha tulla.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Postitus Postitas ooDDoo »

Mul siis probleem sellinne et tahaks pumpa panna paika aga ei tea mille järgi panna. äkki kellelgi on mingit informatsiooni selle kohta. Ja mainin siis veelkord et vaja keerata paika pump mitte pumba kaas.. tänud neile ette kes viitsivad probleemi süveneda.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

ooDDoo kirjutas:Mul siis probleem sellinne et tahaks pumpa panna paika aga ei tea mille järgi panna. äkki kellelgi on mingit informatsiooni selle kohta. Ja mainin siis veelkord et vaja keerata paika pump mitte pumba kaas.. tänud neile ette kes viitsivad probleemi süveneda.
Vii auto spetsialisti kätte, pump keeratakse paika ja asi vask.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Postitus Postitas ooDDoo »

No mingid märgid peaks ju olemas olema. ja nagu ütlesin enne et KES VIITSIVAD ASJA SÜVENEDA... Paluks siis mitte selliseid postitusi jälle et vii auto remonti....aitähh!!!
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ei ole seal mingeid märke! Pump keeratakse paika plunseri tõusu mõõtmise teel ja kui sul kodus vastavaid tööriistu ei ole, siis ei saa sa ka pumpa täpselt paika. Ikkagi tuleb auto viia remondimehe juurde.
525 TDS´a EXECUTIVE
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Postitus Postitas ooDDoo »

Aga kas läpaka ja juhtmega saab seda mõõta?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Postitus Postitas ooDDoo »

Probleem lahendatud. keerasin pumpa mootori suhtes natuke hilisemaks ja nagu võluväel pöörded ca 700 rpm - enne kõikus ca900-1200

mul siis seekord joppas et ei läind töökotta
hoidsin kokku kena papi! :idea:
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
jannot
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09.12.2007 09:04 37

Postitus Postitas jannot »

Mul ka selline jama, et auto tahab soojalt pikemat käiamist saada. Külmalt käivitub ok. Oskab keegi nõu anda, kuskohas saaks Tartus sellele probleemile lahenduse va UM-is. Masinaks 525d, 2003a.
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

kuidas TDS'il tühikäiku reguleeritakse?elektrooniliselt või annab kuskilt pumbast ka peale timmida.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

soldat kirjutas:kuidas TDS'il tühikäiku reguleeritakse?elektrooniliselt või annab kuskilt pumbast ka peale timmida.
Elektrooniliselt pumba pea mehaanilise liigutamisega :lol:
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

minu teada saab tühikäiku mingi diagnostikaseadmega ka reguleerida,aga kas pumba pea liigutamine mitte küttesegu reguleeri?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Mingil määral saab, kui liigutada pead külgepidi, aga see on jube pusimine, et käima jääks normaalselt.
525 TDS´a EXECUTIVE
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Eespool kuskil kirjutasin, mis trikke mu 525td tegi (tuurid kõikusid, soojalt ei käivitu jms tüüpvead). Igatahes, jäi mul siis umbes 1,5 kuuks seisma. Vahepeal oli aku tühjaks saanud, võtsin siis ükspäev aku maha, panin ööseks laadima ja hommikul proovisin käima. Ja ma ei tea, mis värk on, aga töötab väga kenasti...tuurid ei uju enam (no kõrvaga on natuke kuulda, et päris ühtlane ei ole, aga tahhokas seisab ühel kohal), soojalt käivitub ja üldse nagu korras auto :lol:
On see siis pumba viga ikkagi või on mingi elektrikala,sest auto oli vahepeal ju ilma vooluta?
vuchmann
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 26.07.2006 17:26 47
Asukoht: Elva

Postitus Postitas vuchmann »

Mul siis selline mure.Mõtlesin,et etteande pump läib.Võtsin paagist välja ja hoopis sõel oli umbes.Panin uue sõela.Hommikul kui mootor veel külm oli.Panin süüte sisse töötas ilusti.Nüüd kui mootor soe ja süüte sissekeeramisel pump ei tööta.Igaks juhuks lasin otse voolu peale,siis töötas.Mis reguleerib selle pumba tööd üldse?Kas mootori temperatuur mõjutab?Ja sooviks teada etteande pumba relee ja kaitsme täpset asukohta.
Tänan.
Audi kasutatud varuosasid müün 56311608
Üks E34 525TDS Touring ka juppidena müüa
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Sama siin, kui küünalt tahab siis pump suriseb, soojalt aga hakkab alles starteriga kütust tulema. Sai ka vaadata sõbra tds-i ja sellel sama moodi, sooja mootoriga tuleb kütus starterit andes. Ju siis peabki nii olema.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Nii peabki olema! ;)
525 TDS´a EXECUTIVE
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Kas teil TDS-i meestel on kõigil 1000rpm kandis jõud 0 lähedane?
endal 2 masinat olnud samade sümptomitega ja ühega millega sai proovisõitu teha oli ka sama lugu... suhteliselt tülikas sõita ikka nii :|
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

mis käiguga? 1. läheb küll, 2. pole enam nii tore, 3 on jah seal 1000p/min suht jõuetu, 4. käiguga sõidad nagu räppar. 5 pole proovida tahtnud

terv
erich
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

Ma olen ise ka selle peale mõelnud.Oma vana corollaga võin küll vaikselt koha pealt ära minna.Aga TDS'ile anna ikka oma 1500 pööret,muidu võib välja surra.Ma muidugi sain oma tds'i ananassi käest ka... :)
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Ma mõtlen kohapealt minna, seda muidugi et 4-ga ei jaksa :D
jah nagu soldat mainis, et peab 1500 ikka ära andma, kui käib kohapeal 800 vms pööret ja fooris roheline süttib, lased siduri ja annad gaasi korraga siis võid kindel olla et sureb kohe välja, enne peab gaasi ikka andma ca1500-2000 ja siis alles võid sidurit lasta :( (no see suhteline ka et kas tahad kiirendamisega minema või vaikselt aga rasvaselt öeldes peab nii palju pöördeid andma, et ei oleks väljasuremis ohtu)

imelik et 524TD oli 1000rpm peal kõige võimsam, see ei tahtnud kohe kuidagi välja surra...

kuidas teistel selle asjaga on? automaadi mehed ei saa siin kahjuks sõna võtta...
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Mulle on sihuke arusaam tekkinud et TDS ongi sihuke parasjagu kapriisene loom kohaltminekul. 1 variant on vaikselt meelitades, teine krapsakalt kohapealt minema. Sihukest harju keskmist minekut on väga raske viisakalt teostada. Kõik kes minu autoga sõitnud on on alati hädas. Ise pole kah pea kolme aastaga suutnud sihukest keskmist kohalt minekut selgeks saada.

Samas mingi 1500 pööret pole ikka olnud vaja anda vaikselt minnes, heal juhul 800 max. Kuskil on mul ka dynosheet TDS'i kohta mida hetkel üles ei leia, selle pealt mälu järgi ütlen et ega siis ei peagi veel minek lõbus olema.
Ma arvan et otsi keegi TDS'i omanik kes on oma kohaltminekuga rahul ja las proovib sinu autoga. Siis olenevalt sellest mis emotsioonid tekivad teab kas hakata mingit viga otsima või ei

terv
erich
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

Jah ma ütlesingi, et suhteline see kui palju pöördeid vaja anda :)
800-ga saab ka vabalt vaikselt kohalt ära aga kiirendamisest on asi kaugel...
Ainult TD-d on olnud head 1000rpm peal, pole ühegi TDS-iga sõitnud mis oleks eeskujulik 1000 juures :( kas see siis tõesti nende eripärasus?

peaks autoplatsidele sõitma minema :D kuigi kahtlustan, et neil sama teema...

Rohkem pole ühtegi manuaal TDS-i meest kes kommenteeriks oma mätta ostast?
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

soldat kirjutas:lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.
Minu praegune teeb samamoodi :(

Jällegi pean tõdema, et TD nii ei teinud...
vuchmann
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 26.07.2006 17:26 47
Asukoht: Elva

Postitus Postitas vuchmann »

soldat kirjutas:lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.
Mul ka sama lugu ja kohalt minnes,kui gaasi ikka ei anna,sureb pidevalt välja.
Audi kasutatud varuosasid müün 56311608
Üks E34 525TDS Touring ka juppidena müüa
pents
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 27.03.2008 18:15 33
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas pents »

mõtlesin just küsida, et kas 2,5 TDS ongi madalamate pööretega sõites uimane, aga see kõigil vist nii siis?
jõudsin juba turbot kahtlustama hakata..alles 2000 pöörde juures nagu võtaks õige veo taha.
madalate käikudega (1 ja 2) pole probleemi
Vasta