525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Rainer.K » 18.02.2017 22:22 43

teet82 kirjutas:See asi sõltub suuresti mootori pööretest, selles mõttes wastegate tüüpi turboga vast ei saagi seal seda rõhku nii ühtlaseks nagu soovitakse. Aga kas aju kütust kinni ei pane selliste rõhkude juures või on seal juba tuunitud midagi?
Tuunitud on seal kindlasti midagi ja sellest ka see probleem tuleb.
Kütte keerab ta kinni 1,8 bar juures niiet edasi ei saa rõhk tõusta.
Siiski tänu kasutajale Myyr sain hea mõtte mida sai ka proovitud ja nüüd laseb täiesti mõistlikult sõita.
Algusest on miski 300 pööret nüüd kadunud, kuid kuni 4000 pööret püsib rõhk 1,5-1,6 bar kandis ja rohkem pööret pole eriti vaja ka sest kummivilistamist ei harrasta ja maanteel sõita on hea.
Võibolla on see 300 pöörde kadumine isegi hea algusest sest hooratas hakkab kolisema ja sidur libisema.
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2128
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- » 19.02.2017 01:16 37

Super !
Danel-
Huviline
Postitusi: 317
Liitunud: 02.08.2011 01:41 54
Peamine sõiduk: e34
Asukoht: Kuusalu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Danel- » 21.02.2017 18:07 04

Pole küll otseslt probleem aga küsiks targemate käest, et kas 994 pumba alumisele osale istub külge 993 pumbakaas? Elektroonika erinevusest olen teadlik!
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Joonas
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 23.01.2011 20:04 05
Peamine sõiduk: 330D
Asukoht: Rapla

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Joonas » 21.02.2017 18:18 32

Danel- kirjutas:Pole küll otseslt probleem aga küsiks targemate käest, et kas 994 pumba alumisele osale istub külge 993 pumbakaas? Elektroonika erinevusest olen teadlik!
Sobib
Danel-
Huviline
Postitusi: 317
Liitunud: 02.08.2011 01:41 54
Peamine sõiduk: e34
Asukoht: Kuusalu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Danel- » 21.02.2017 18:25 51

Joonas kirjutas:
Danel- kirjutas:Pole küll otseslt probleem aga küsiks targemate käest, et kas 994 pumba alumisele osale istub külge 993 pumbakaas? Elektroonika erinevusest olen teadlik!
Sobib
Tänan!
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Siimr1
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 22.01.2017 21:53 55
Peamine sõiduk: e34
Asukoht: Rapla

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Siimr1 » 21.02.2017 18:44 21

viewtopic.php?f=5&t=265978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Mootor
Huviline
Postitusi: 938
Liitunud: 04.04.2012 19:01 14

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mootor » 07.03.2017 10:05 05

Oskab keegi öelda miks mul tds võtab reaalselt 10-11 sajale.
Autoks siis 725tds 105kw.
Raudselt kellelgi sama probleem esinenud ja ehk teab lahendust.

Ja teinemure paagisisene pump on ise kutu? kui alla 15kütust lasta ei saa muidu sureb ära.
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2128
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- » 07.03.2017 11:52 47

alla 15l - paagipump.
Kütusekuluga seoses, tahmab ka vms?
Tööle läheb külmalt/soojalt ilusti?
Moss
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 12.03.2005 18:25 13
Peamine sõiduk: E34 TDS
Asukoht: Vantaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Moss » 07.03.2017 13:03 40

Rainer.K kirjutas:Kuna seda teemat loevad aegajalt ka tuunimise huvilised praktikud, siis küsimus suurele ringile:
kuidas saab turborõhu stabiilseks?
Nimelt sõites ütleme 5 käiguga 70 km/h on turborõhk 0,4 bar.
Vajutan gaasi põhja, jõuab pööre 1500, turbo spoolib ja rõhk hakkab kiirelt tõusma, olles 2000 pöördega juba 1,3 bar ning 2500 pöördega 1,5 bar.
Kõik oleks normaalne, kui ta jääkski 1,5 bar peale aga ta ei jää ja 3000 pöördega on juba 1,8 bar ja üle 1,5 bar ei taha sest pole vaja mootorit laiali lasta.
Keerates turbo rõhukambri varrast lühemaks püsib rõhk küll kauem kontrolli all olles 4000 pöördega 1,3 bar aga siis ei saa rõhku 1 bar kätte enne 3500 pööret ja ikkagi läheb 5000 pöördega rõhk üle 1,5 bar.
Tegelikult kui see varras wastegate küljest täiesti lahti võtta saab 5000 pöördega samuti 1,5 bar kätte...
Kas siin aitaks ainult väline wastegate?
Oma 3 erineva VNT'ga saadud katsetuste tulemustele tuginedes: Turbo liiga väike. Period
Yle oma (turbo)varju ikka ei hyppa. Ei mäleta, et mulle oleks vastu tulnud kunagi nii laia kaardiga kompressorit, kui sa loodad enda masinal olevat. 1500st pöördest 5000ni tähendab enam kui kolmekordset voolavuse suurenemist. Äkki MBC paigaldus ja wastegate'i portimine natuke leevendaks olukorda aga igaljuhul on sel väiksel turbol higi laubal koguaeg.
Ajust ma ei läheks seda boosti sättima. Vanal TDS'il tähedab see sisuliselt vaid kyttekoguse vähendamist mis omakorda tingib jahedamad väljalaskegaasid ja suuremad vastur6hud.

GT2056 tundus olevat optimaalne suurus minu masina mootorile.
Kasutaja avatar
Mootor
Huviline
Postitusi: 938
Liitunud: 04.04.2012 19:01 14

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mootor » 07.03.2017 13:19 27

-myyr- kirjutas:alla 15l - paagipump.
Kütusekuluga seoses, tahmab ka vms?
Tööle läheb külmalt/soojalt ilusti?
Tööle läheb nii ja naa. Mõlemaga (soojalt külmalt) tahab natuke kauem ketramist.
Ei tahma
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Rainer.K » 07.03.2017 22:38 42

Mootor kirjutas: Tööle läheb nii ja naa. Mõlemaga (soojalt külmalt) tahab natuke kauem ketramist.
Ei tahma
Aga mida näitab kütusekulu näitaja maanteesõidul?
Kui samuti üle 10 liitri siis peaks muret tundma mootori ja ülekannete seisukorra vastu.
Kui aga mingit imeväikest numbrit nagu 4-5 siis on lihtsalt pumbast kütet peale keeratud ja tulemus loogiline sest pritsemomenti hoitakse aju arvates mootorisse jõudva küttekoguse pealt mitte reaalse ja seega on pritsemoment nii hiline, et küte põleb isegi väljalaske ajal ja energia läheb lihtsalt kaotsi, kuid samas ka suitsu ei ole näha.
Kasutaja avatar
Mootor
Huviline
Postitusi: 938
Liitunud: 04.04.2012 19:01 14

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Mootor » 08.03.2017 10:35 24

Kompu näidik näitab samuti 10kanti.
StenV70
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Asukoht: Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas StenV70 » 08.03.2017 10:51 30

Pidurid peal ei ole?
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2128
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- » 10.04.2017 17:18 31

Normaalne peavalu *****
Tegemist e39 525tdsiga


Kütuse etteandmist piirab

max on 17.2mg/stroke.
Vahepeal viskab korraks 30mg kanti ka, siis liigub nii nagu peaks.
vahetatud juhtpihusti ja kaas, tulid sõitva masina pealt

Kellelgi aimu?

Tunnusmärkideks siis kakub sõites, korra nagu läheb ja siis ei lähe, nagu **** on/off nupp *****
Risto25
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08.03.2015 12:09 29

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Risto25 » 10.04.2017 20:23 26

2.5TD 85kw mootor ja M21 vabalthingava pump, vähe järsemalt gaasi andes käib nagu bensukas piirajas ehk siis kütet jääb väheks?
Küsimus on, kuidas rõhuga rikastamine tööle panna, kuhu mis ühendada tuleks?
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Rainer.K » 11.04.2017 19:41 09

Risto25 kirjutas:2.5TD 85kw mootor ja M21 vabalthingava pump, vähe järsemalt gaasi andes käib nagu bensukas piirajas ehk siis kütet jääb väheks?
Küsimus on, kuidas rõhuga rikastamine tööle panna, kuhu mis ühendada tuleks?
Membraani peale on vaja sisselaskest voolik ühendada.
Päris nii lihtne see muidugi pole, sest sisselaskekollektor on praktiliselt vastu membraanikambri kaant ja sinna on vaja tekitada mingi uus lahendus vooliku ühendamiseks.
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1476
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas TELK » 11.04.2017 20:04 05

-myyr- kirjutas:Normaalne peavalu *****
Tegemist e39 525tdsiga


Kütuse etteandmist piirab

max on 17.2mg/stroke.
Vahepeal viskab korraks 30mg kanti ka, siis liigub nii nagu peaks.
vahetatud juhtpihusti ja kaas, tulid sõitva masina pealt

Kellelgi aimu?

Tunnusmärkideks siis kakub sõites, korra nagu läheb ja siis ei lähe, nagu **** on/off nupp *****
Pumpakaant peale lüües ka muutusteta we?
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2128
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- » 11.04.2017 20:37 30

Igatepidi muutusteta.
Isegi
Kasutaja avatar
Buumer 316i
Huviline
Postitusi: 384
Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Buumer 316i » 12.04.2017 23:11 40

-myyr- kirjutas:Igatepidi muutusteta.
Isegi
Siis äkki ikka pumba kaas kutu,see elektroonika paneb villa.
Bmw
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2128
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- » 12.04.2017 23:30 36

Kahjuks mitte.
Tuli töötava masina pealt :)
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1476
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas TELK » 18.04.2017 13:13 40

Proovi teist aju. Ise jebisin ka kunagi ühega. Vigaseks osutuks aju.
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2128
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas -myyr- » 18.04.2017 19:11 41

TELK kirjutas:Proovi teist aju. Ise jebisin ka kunagi ühega. Vigaseks osutuks aju.

Endal käis ka mõte läbi, pean korra vaatama :)
Tänud!
Kasutaja avatar
botzor
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Telefon: 57411411
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor » 21.04.2017 18:54 55

Mure jätkuvalt. e34 993 pumbaga. 105kw. Edasi ei lähe, eelmine aasta jõudis 225/45 17" rehviga isegi kaapsu teha, teisega kiirendades näiteks ringteelt välja, sai ka 245/40 18" rehviga loppelt külje ette. enam ei jõua, absull ei liigu,(215/45 17"), vahetasin map anduri ära, läks vist isegi veel hullemaks, umbes 3.5k pealt tundub, et nagu vaikselt läheb. Madalalt kiirendades on must jutt järgi ja ajus on mingisugune poola kirjadega kiip, proovisin ka originaal ajuga, ja persedüno järgi vahet ei tee. Kütusekogus 4mg/str, süüde 1-2 kraadi autocomi järgi. Ideid? Turbo originaal kõik, wg ka küljes ja peaks toimima. mingi 1 bar on vist rõhku lagi, hiina kella järgi.
jumpsik
Huviline
Postitusi: 416
Liitunud: 09.10.2007 02:47 59

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas jumpsik » 28.04.2017 00:20 29

Mul küss et kuna mingid spetsialistid on eelnevalt kõrgsurve pumpa peale lüües "tuuninud" ja asja normaalselt pekki keeranud siis äkki oskab siin keegi seda uuesti algasendisse paika tagasi koputada või teab äkki mõnda remondi kohta kus seda kellade ja asjadega uuesti teha saaks, soovitatavalt tallinn või selle lähiümbruses
Life is to fast to drive that slow.
Kasutaja avatar
botzor
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Telefon: 57411411
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor » 04.05.2017 20:22 50

botzor kirjutas:Mure jätkuvalt. e34 993 pumbaga. 105kw. Edasi ei lähe, eelmine aasta jõudis 225/45 17" rehviga isegi kaapsu teha, teisega kiirendades näiteks ringteelt välja, sai ka 245/40 18" rehviga loppelt külje ette. enam ei jõua, absull ei liigu,(215/45 17"), vahetasin map anduri ära, läks vist isegi veel hullemaks, umbes 3.5k pealt tundub, et nagu vaikselt läheb. Madalalt kiirendades on must jutt järgi ja ajus on mingisugune poola kirjadega kiip, proovisin ka originaal ajuga, ja persedüno järgi vahet ei tee. Kütusekogus 4mg/str, süüde 1-2 kraadi autocomi järgi. Ideid? Turbo originaal kõik, wg ka küljes ja peaks toimima. mingi 1 bar on vist rõhku lagi, hiina kella järgi.
heh, asi lahenes. Kahtlustasin ikkagi map'i, võrdlesin ka paarimehe 325tds'iga(pin 3 ja mass peab olema 1.8v), ja kõik tundus okei, väiksed erinevused olid, kuid siiski peaks töötama. Siis kogemata nägin et üks sl kollektori mutikas puudunud ja natuke paistis sealt pumba alt, võtsin mageneti kätte ja urgitsesin selle välja sealt, samal ajal nägin et map anduri voolik oli jahutus lõdviku vahel kuidagi halvasti ja volt sees, nimodi et õhk pm läbi ei käi.. :mrgreen: uuesti otsa ja nüüd hea, chip ja MBC ka peal(1.4 bar kella järgi sätitud), väga nitselt liigub nüüd. :)
Moss
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 12.03.2005 18:25 13
Peamine sõiduk: E34 TDS
Asukoht: Vantaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Moss » 04.05.2017 22:01 04

jumpsik kirjutas:Mul küss et kuna mingid spetsialistid on eelnevalt kõrgsurve pumpa peale lüües "tuuninud" ja asja normaalselt pekki keeranud siis äkki oskab siin keegi seda uuesti algasendisse paika tagasi koputada või teab äkki mõnda remondi kohta kus seda kellade ja asjadega uuesti teha saaks, soovitatavalt tallinn või selle lähiümbruses
Kaant peale koputanud?
Selle saad ise paika. Kui mitte 100% ideaalseks, siis peaaegu ideaalseks saab kuulmise järgi.

Nipp on lihtne. Tuleb vajutada gaasi ja siis kuulata, kuidas pöörded alla kukuvad.
Kui on kaanest liiga lahjaks kolgitud, kukuvad pöörded allapoole tyhikäigu pöördeid ja siis t6usevad natuke ylespoole.
Kui on liiga rikkale regullitud, ei taha pöörded gaasi lahti lastes sujuvalt alla langeda vaid jäävad korraks sinna kuskile 1100...1300 vahele hoidma.
Mina viimanekord ei kasutanud isegi mitte haamrit vaid regullisin kaane asendit poltide pingutamise järjekorda muutes. Radikapoolseid polte esimesena pingutades läheb segu rikkamaks, salongipoolseid polte esimesena pingutades läheb segu lahjemaks. Päris l6pus avad-pingutad polte 45 kraadi kaupa (juuksekarva poolitamine).
Anna siis teada, kuidas läks :)
Kasutaja avatar
botzor
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Telefon: 57411411
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor » 21.05.2017 21:26 02

993 pumbaga tds.. hetkel oleks saada väga hea pump 994 koos ajuga, e36 (93a)pealt. Ega juhtmestik erinev ei ole ju? Mõlemad ilma immota.
Kasutaja avatar
botzor
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Telefon: 57411411
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor » 22.05.2017 20:16 43

Viskasin pumba kaaned ringi ja ajud ka. Käivitub, aga ei tunnista pedaali ja võtab throttle potensiometer fault(intermittent). Käis ka kuidagi huvitavalt, proovisin kütusekogust paika lüüa, aga selle kaanega ei saand mingil põhjusel.. Korra mõtlesin et äkki ei läinud pumba poteka ots dosaatorisse, aga ei usu, siis poleks sellist viga sisse võtnud ja poleks kaane liigutamisega(edasi-tagasi) küttekogus muutnud. Seega mina jään arvamusele, et 994 pump ja aju ei ole vahetatavad 993ega. Järgmine etapp on vahetada koos juhtmestikuga, kuid ega seal mingeid erinevuseid ei tule?
Hetkel panin jälle 993ega.. lonkab nagu tuvi ****.. :evil:
Moss
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 12.03.2005 18:25 13
Peamine sõiduk: E34 TDS
Asukoht: Vantaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Moss » 23.05.2017 00:39 11

Ei imestaks kui juhtmestik ka erinev... või siis gaasipedaalis miskit. Ise panin 92a TDSi aju 94a TD masina peale ning sellega jäi püsikiirushoidja vait. Samuti ei meeldinud 300kpa MAP anduri signaal, kuigi tuli selle sama 92a auto pealt. Müstika
Kasutaja avatar
botzor
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Telefon: 57411411
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas botzor » 25.05.2017 16:38 21

Erineb vist jah, aga kas kellelgi oleks mõlema auto elektri skeeme või pilti juhtmete järjekorrast? Nimelt tolle musta kasti sees kollektori all peaks juhtmed ka kas teisiti jooksma siis, või on aju juurest teisiti? Krt närvidele käib se pöörete kõikumine juba..
Vasta