1. leht 1-st

Hüdrotõukur(id).

Postitatud: 11.04.2007 19:04 45
Postitas joffe
Kliimasüsteemi täitmisel avastasin mootori esiosas õrna plastmassise klõbina, mis ajuti ka ära kaob. Teadjam mees ütles, et hüdrotõukurid ja muigas paljutähendavalt. :? Mis kadalip mind ees ootab ja mis oleks kõige ratsionaalsem lahendus? VIN GC03295.

Postitatud: 11.04.2007 20:54 18
Postitas Ceed
sind ootab ees 24 hüdrotõukuri ost..
~200.- oli vist tükk kasutaja janeku käes....

Postitatud: 11.04.2007 21:06 30
Postitas joffe
Ceed kirjutas:sind ootab ees 24 hüdrotõukuri ost..
~200.- oli vist tükk kasutaja janeku käes....
Kas siis kõik on vaja vahetada, kui klõbiseb ainult üks? :(

Postitatud: 11.04.2007 21:08 28
Postitas Ceed
no kui sul plaanis pole vahetada, siis aitab ka igasugused õli lisandid(paksendajad) näiteks XR1 vms... ;)
No võid ju ükshaaval ka vahetada, aga ma arvan et kui üks läbi siis ega teisedki väga heas korras pole :|

Postitatud: 12.04.2007 08:47 24
Postitas Veljo_V
joffe kirjutas:
Ceed kirjutas:sind ootab ees 24 hüdrotõukuri ost..
~200.- oli vist tükk kasutaja janeku käes....
Kas siis kõik on vaja vahetada, kui klõbiseb ainult üks? :(
Ole hea mees ütle milline see täpselt! Kui vahetad ühe siis tõenäoliselt varsti järgmine ja järgmine nii et vaheta heaga kõik!

Postitatud: 12.04.2007 08:53 20
Postitas joffe
Aga kui kaua selle vahetusega viivitada võib, seda klõbinat poleks keegi kuulnudki, kui poleks töötava mootori juures kapotti avanud?

Postitatud: 12.04.2007 09:00 32
Postitas Veljo_V
Ei noh ega see midagi hullu kohe ei tee aga soovitav oleks ikkagi vahetada, ega sellest kohe mootorr kokku ei jookse lihtsalt hüdrotõukurid ei pea enam õli kinni ja hakkavad sellest klõbisema!

Postitatud: 12.04.2007 11:00 32
Postitas Ceed
mina sõitsin enda omagi mingi pool aastat ja midagi ei juhutnud.. kuigi mul klõbisesid veel nukk ja nookurid ka.. nagu tõsine õmblusmasin oli :D

Postitatud: 12.04.2007 22:24 09
Postitas Viljar
Üldiselt kui hakkavad klõbisema, siis muutub ka klapivahe, kui klapivahe on paigast ära, siis ei tööta enam mootor ilusti, samas hakkab kalppi tahmama, seega varsti hakkab klapp kergelt läbi laskma, kokkuvõtteks ei pea klapp, muutub silindris surve kehvaks ja ongi jama kui palju.

Vat midagi sellist juhtub ;)

Postitatud: 13.04.2007 08:34 43
Postitas priitv8
Ma saan aru, et maks klapitõus halveneb, aga kuidas küll pehme hüdro klappi sulgumast takistab?

Postitatud: 13.04.2007 10:22 04
Postitas markomaan
hee...mul endal umbes sama jama...
aaga mul on plõgin-klõbin mootoris ikka päris hästi kuulda.
külmalt ei ole kuulda, aag sooja mootoriga alla 1300 pöörde klõbiseb päris heasti!
Aaga huvitav on see, et üks autoesinduse kogenud mehaanik ütles, et viga ei olegi neis tõukurites ega nookurites vaid hooopis mingi kolvi käik on vale silindris vms...ja et seee viga kestab seni kuni mootor elab või kuni kolvid ära vahetan...
aaga kolvide vahetusega kaasneb ju ka lihvimine ja rõngad ja tuhat muud jama:S......eet naq odavam wist on klõbinaga sõita:D???

paluks kommentaari..:)

Postitatud: 13.04.2007 11:34 45
Postitas priitv8
Assoo, et siis pakutakse, et Su auto mootor on nn. "loksuva kolviga"?
http://wiki.pff-online.de/index.php/Kolbenkipper
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... adid=61427

Kahjuks ei tea ma, kuidas seda nähtust inglise keeles kutsutakse.

Postitatud: 13.04.2007 11:40 14
Postitas markomaan
priitv8 kirjutas:Assoo, et siis pakutakse, et Su auto mootor on nn. "loksuva kolviga"?
http://wiki.pff-online.de/index.php/Kolbenkipper
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... adid=61427

Kahjuks ei tea ma, kuidas seda nähtust inglise keeles kutsutakse.
prr...hirmuäratavad pildid...
ei tea milleni see viga viia võib???
rõhu kadumine mootorist:S????
ja sis lihtsalt varem või hiljem tuleb kolvid vahetada?