BMW 525tds (1998) palun asjatundjate abi.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
lassik
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 26.04.2007 15:01 03

BMW 525tds (1998) palun asjatundjate abi.

Postitus Postitas lassik »

Tere,

Autoks 525tds, mis võiks järgneva probleemi põhjuseks olla?
Auto käivitub igast asendist (külmalt ja soojalt) ülihästi - sisuliselt poole pöörde pealt.
Kui auto soojaks sõita, siis hakkab mingist asendist mootor vibreerima ja kui korraks gaasi anda, siis kaob jälle ära. Algul ei jaganud ma ise ka asja ära, et miks ta siiski vibrama hakkab. Nüüd olen selle asja ära jaganud.

Hakkame siis uuesti sellest pihta, et auto on täiesti soojaks sõidetud.
Ütleme nii, et kui tühikäigul töötab auto a-la 650 pöördel, kui hästi natuke gaasi anda...näiteks kuni 750 pööret, siis hakkab mootor vibrama ja kui veel natuke anda...umbes 850, siis kaob vibra jälle ära.

OK sellega selgub, et kuskil 750 pöörde peal vibrab, aga mis võib olla järgneva asja põhjuseks.

Kui sõidan autoga ringi ja ütleme, et sõidu ajal on pöörded 2000 peal ja siis võtan käigu välja, et veereda tühikäigul edasi. Nagu ma algul mainisin, siis peaksid need tühikäigu pöörded langema 650 peale, kuid paraku see millegipärast alati nii ei ole. Selline tunne, et miskit kiilub tal soojalt vahest kinni ja pöörded peatuvad just sellel 750 peal ja mootor hakkabki vibrama, annan korra gaasi ja pöörded landevad taas normaalasendisse 650 peale.

Mis võoks selle põhjuseks olla, et pöörded ei lange korraga 650 peale vaid kiilub kuskil üleval pool kinnija jääb 750 peale? Samas vahest langevad pöörded küll õigele kõrgusele, kuid kui pidurdad...või siis mõne aja pärast kui oled tühikäigul veerenud tõstab pöörded ise normaalsest pisut üles poole...ehk siis ~750

tänud
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Tüüpiline tds, arvatavsti pumba elektroonika jumpsib ja selle vastu aitab ainult pumba vahetus, Palmoralis kap.remonditud pump 14400 pluss vahetus!
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Okei, ma pole just mingi superspets aga siiski pakuksin omalt poolt välja kasuta korra või paar STP diisli küstuselisandit. Igal juhul kahju see ei too. Kahjuks meie küttel see kvaliteet on nagu on. Vaigud ja parafiin sadestuvad a kleepuvad sarnaselt pihustitele ka pumba plunzritele. Kuna 525tds-l on pump elektroonilise juhtimisega siis suhteliselt tundlik. Ladestunud vaigud ei lase pumbal kütuse etteande hulka piisavalt kergelt muuta ja elektroonika tõlgendab seda kui vajadust pöördeid muuta rohkem. Samuti on üheks ilminguks kõrgematelt pööretelt järsult tühikäigule minnes, vahelt lausa pöörete langemine 400-500-le.
Katseta ja anna teada kas aitas!

Andres
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kas auto on manuaal või automaat käigukastiga?
lassik
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 26.04.2007 15:01 03

Postitus Postitas lassik »

Auto on manual kastiga.

Olen ka seda kütuselisandit proovinud. Praegu pani terve liitri 2 taktilise õli...ehk õlitab lahti midagi.

Kusjuures mis mul endale meenus.
Kui auto saksast tuli, siis ta selliseid trikke ei teinud, sest seal oli saksa diisel sees. Nagu ma siin ühest tanklaketist paagi täis lasin hakkas mõne aja pärast jama pihta. Tanklaks oli selline tanklakett mis algab tähtedega Stat....:)
Siis käisin korra maal (kui paak tühjaks sai) valasin venemaalt toodud kütust paagi täis ja kodu selle paagi sõitmise jooksul ei olnud kordagi sellist jama terve paagi sõitmise jooksul.
Kui paak taas tühjaks sai ja jälle sellest tanklast tankisin, hakkas jama jälle pihta.
Äkki peaks proovima mingi muu tanklaketi diislit.

Oskab äkki keegi öelda millisest võiks proovida. Kas väävlivaba või tavalist? Venemaa kütus peaks tavaline vist olema.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Tanklaks oli selline tanklakett mis algab tähtedega Stat....
Kusjuures on olnud ka selle tanklaketiga probleeme, minul isiklikult! :evil:
Kütuse kvaliteedi suhtes!
Vasta