e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
asimargus
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 29.05.2005 23:51 43
Asukoht: Viimsi - Püünsi

Postitus Postitas asimargus »

Mul oli ka see sama pump läbi. Vahetasin ära UM'i hinnaga ja asi korras.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630

www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

vaatasin seda teemat, tundub et samad sümtomid mis enda autolgi. Tekkis siis küsimus et kas 525tds 98a on sama süsteem (kui 530d) ja kus õhulugeja asub.
Veel kas touringul on see etteandepump paremal või vasakul tagaistme all. (seal kaks lahtikeeravat ava)
Kasutaja avatar
asimargus
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 29.05.2005 23:51 43
Asukoht: Viimsi - Püünsi

Postitus Postitas asimargus »

RealOEM.com abiks. Aga 530d'l on kaks etteandepumpa - 1 paagis ja teine juhi jalgade juures põhja all.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630

www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
Kasutaja avatar
Rist0
Huviline
Postitusi: 1091
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn,Keila

Postitus Postitas Rist0 »

mul aga selline probleem et võtab kuskilt õhku vahele,paagis alla veerandi kütet,tee peal sureb välja.seisma jäädes läheb uuesti käima.paak täis pannes pole üldse probleemi... milles võib selle viga olla?
mel777
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 26.07.2007 10:17 59

Re:

Postitus Postitas mel777 »

Mulk kirjutas:vea koodid lugeda ja asi selge.
Tere

Mul 525d 2002 ja sarnased sümptomid. Hullult pidi käiama ja vahepeal ei läinud üldse käima. Pärast kütusefiltri vahetust paar-kolm päeva läks väga kenasti käima nii külmalt kui soojalt. Siis hakkas sama jama jälle pihta - külmalt väga-väga raskelt käivitada ning soojalt peab ka üsna pikalt (4-5 sek) käiama.
Carsoft andis veakoodiks 1260 - Delivery pump control system.
Paagisisene pump tundus väga hästi töötavat, seega jääb vist üle ainult seesama etteandepump. Kas seda üldse remontida saab või peab asendama? Või on asi hoopis mingis relees - kui jah, siis milline ja kuskohas see on ?

Ahjaa ... see andur, mis on kütusefiltri peal (millest eespool juttu oli) on kütuse veesisalduse andur.
Kasutaja avatar
Rist0
Huviline
Postitusi: 1091
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn,Keila

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas Rist0 »

Mul sõbral olid samad sümptomid,diagnostis ka öeldi et ettande pump äkki,aga tegelt oli ühes pihustis viga,lasi kütte tagasi.tal samamoodi oli külmalt suht võimatu käivitus ja soojalt ka väga pikk käivitus,pihusti remont maksis 1000.-,ja pool tundi ootamist.
mel777
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 26.07.2007 10:17 59

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas mel777 »

nii .. Patriku juures tuli lisaks sellele 1260 errorile veel välja, et pritsungi rõhuga on käivitamisel midagi korrast ära. Mootori töötamisel rõhk normaalne. Võibki olla, et pihusti(te) viga.
Täna saab täpsemalt teada, mis viga oli.

.. ja oligi viga 6. silindri pihustis, mis lasi läbi :shock: pihusti on mõnustalt kirve hinnaga ka, juhuu ..
Kasutaja avatar
Rist0
Huviline
Postitusi: 1091
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn,Keila

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas Rist0 »

No aga lase korda teha,karla auto parandab väga edukalt neid :roll:
mel777
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 26.07.2007 10:17 59

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas mel777 »

rustisan kirjutas:No aga lase korda teha,karla auto parandab väga edukalt neid :roll:
juba korras aga endiselt annab Carsoft sellised vead nagu: 1250 Relay delivery pump
3505 Glow system ... uurin.
Kasutaja avatar
jann0
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 31.07.2004 16:29 14
Asukoht: tartu

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas jann0 »

Endal 530d 142kw ,nimelt kui paagis kütte tase hakkabl 15l juurde jõudma, sureb auto välja ja ennem käima ei lähe kui kütet juurde valada. Jebima peaks siis kas paagisisene pump või juhi istme all olev pump. Äkki oskab keegi öelda, kuidas seda kindlaks teha,kas diagnost näitab vea ära. Ise panin tähele ,et kui küte hakkab 15l ligi minema hakkab juhi istme all olev pump maru kõva häält tegema,mida täis paagiga pole kuulda. Äkki oskab keegi midagi tarka öelda,oleks tänulik.
Kasutaja avatar
jann0
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 31.07.2004 16:29 14
Asukoht: tartu

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas jann0 »

seda ma kahtlustasin,olen lugenud siin jah ,aga maru palju muid arvamusi ka. Tänud.
diislijoodik kirjutas:Vaheta see paagipump ära siis, neid teemasid siin lademes.
kekuleku
Huviline
Postitusi: 232
Liitunud: 23.08.2003 15:10 23
Peamine sõiduk: Bmw M5
Asukoht: Tartu

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas kekuleku »

jann0 kirjutas:Endal 530d 142kw ,nimelt kui paagis kütte tase hakkabl 15l juurde jõudma, sureb auto välja ja ennem käima ei lähe kui kütet juurde valada. Jebima peaks siis kas paagisisene pump või juhi istme all olev pump. Äkki oskab keegi öelda, kuidas seda kindlaks teha,kas diagnost näitab vea ära. Ise panin tähele ,et kui küte hakkab 15l ligi minema hakkab juhi istme all olev pump maru kõva häält tegema,mida täis paagiga pole kuulda. Äkki oskab keegi midagi tarka öelda,oleks tänulik.
Enda omal oli nii, et hommikul käivitasin oli suits taga ja lonkas.Üks päev sõitsin ja auto suri lampi välja kompus kiri Fuel injecton failur vms.Pidin tee peal istme välja võtma ja pumba juurde koputama ning sõit võis jätkuda.Paagi pump jäi kinni.Vahetasin ära 1200 oli hind ja hommikused lonkamised ka kadunud.
Kasutaja avatar
jann0
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 31.07.2004 16:29 14
Asukoht: tartu

Re: e39 530d 99a. kone ei lähe lõpuni pöördesse

Postitus Postitas jann0 »

a mul ütles ka fuel inject system, teab keegi ölda kas 2.5 d on samasugune pump?
kekuleku kirjutas:
jann0 kirjutas:Endal 530d 142kw ,nimelt kui paagis kütte tase hakkabl 15l juurde jõudma, sureb auto välja ja ennem käima ei lähe kui kütet juurde valada. Jebima peaks siis kas paagisisene pump või juhi istme all olev pump. Äkki oskab keegi öelda, kuidas seda kindlaks teha,kas diagnost näitab vea ära. Ise panin tähele ,et kui küte hakkab 15l ligi minema hakkab juhi istme all olev pump maru kõva häält tegema,mida täis paagiga pole kuulda. Äkki oskab keegi midagi tarka öelda,oleks tänulik.
Enda omal oli nii, et hommikul käivitasin oli suits taga ja lonkas.Üks päev sõitsin ja auto suri lampi välja kompus kiri Fuel injecton failur vms.Pidin tee peal istme välja võtma ja pumba juurde koputama ning sõit võis jätkuda.Paagi pump jäi kinni.Vahetasin ära 1200 oli hind ja hommikused lonkamised ka kadunud.
Vasta