E39 525D, jõudu pole ja ajab valget suitsu tagant
E39 525D, jõudu pole ja ajab valget suitsu tagant
Tere,
autoks on E39 525D, 2001 aasta lõpp. Juhtus eile selline asi, et sõidu ajal kadus autol jõud järsku ära, võtsin siis hoo maha ning seejärel lõi summutist suure pahmaka valget suitsu välja. Keerasin süüte välja, lasin natuke aega seista. Mõtlesin, et ehk on midagi ülekuumenenud, kuna sõit toimus Leedus kiirteel, keskmiselt 150km/h.
Peale poolt tundi seismist on käivitades sama lugu, tühikäigul pöörded väga ebühtlased ning masin jõnksutab, kui gaasia anda, lööb jälle suitsu välja ning pöörded tõusevad väga vaevaliselt.
Jahutusvedeliku tase oli normis ning õli puhas.
Masin on korraliselt UM hooldatud, alati isegi enne ettenähtud service aega ning viimane hooldus oli umbes 1000km tagasi.
Kuna Leedus on täna vaba päev, siis tuleb ainult homseni oodata, kuid samas oleks hea teada, mis võiks olla variandid?
Sõber siin arvas, et kõik sümptomid viitavad turbole...
Tänud,
Rait
autoks on E39 525D, 2001 aasta lõpp. Juhtus eile selline asi, et sõidu ajal kadus autol jõud järsku ära, võtsin siis hoo maha ning seejärel lõi summutist suure pahmaka valget suitsu välja. Keerasin süüte välja, lasin natuke aega seista. Mõtlesin, et ehk on midagi ülekuumenenud, kuna sõit toimus Leedus kiirteel, keskmiselt 150km/h.
Peale poolt tundi seismist on käivitades sama lugu, tühikäigul pöörded väga ebühtlased ning masin jõnksutab, kui gaasia anda, lööb jälle suitsu välja ning pöörded tõusevad väga vaevaliselt.
Jahutusvedeliku tase oli normis ning õli puhas.
Masin on korraliselt UM hooldatud, alati isegi enne ettenähtud service aega ning viimane hooldus oli umbes 1000km tagasi.
Kuna Leedus on täna vaba päev, siis tuleb ainult homseni oodata, kuid samas oleks hea teada, mis võiks olla variandid?
Sõber siin arvas, et kõik sümptomid viitavad turbole...
Tänud,
Rait
BMW 525D E39 2001
Mingit kõrinat tegi küll. Samas, kas turbo probleemiga tühikäigul peaks masin jõnksutama?Mirko1 kirjutas:Kui minu autol turbo laiali lendas olid täpselt samad sümptomid. Ega mootori juurest kolinat või muud vöörast heli kuulda ei ole?
Läbisõit viitab samas ka turbole, peaaegu 140000km.
BMW 525D E39 2001
Nojah, sinna pane veel uus õli, filter ja töö ka otsa - saadki mingi 11K kokku. Oma arust kah odav mitte pole.mortx kirjutas:Kehvem variant oleks kõver mootoriplokk.
Pakuti varianti, et pannakse remonditud turbo, selle hinnaks öeldi umbes 8K EEKi. Uue hind ligi 2K EURi. Odav see kindlasti ei ole, kuid siiski odavam kui uus mootor.
Kõverat plokki polegi enne kuulnud, ilmselt väga levinud viga ikkagi pole...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Tänud info eest! Auto korras ning sõidab ilusti. Turbo tehti korda ning kogu asi läks koos õlide, filtrite ja tööga maksma 1880LTL (~8500EEK). Garantii on pool aastat ilma läbisõidupiiranguta.
Ainuke asi, et katalüsaator(id?) võeti ära, kuna olid teised õlist läbiimbunud. Kas pikemas perspektiivis oleks mõttekas uus/uued panna või kannatab ka ilma sõita?
Ainuke asi, et katalüsaator(id?) võeti ära, kuna olid teised õlist läbiimbunud. Kas pikemas perspektiivis oleks mõttekas uus/uued panna või kannatab ka ilma sõita?
BMW 525D E39 2001