mis juhtus käigukastiga...automaat?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tynka
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11.05.2007 17:04 57
Asukoht: kagu-eesti

mis juhtus käigukastiga...automaat?

Postitus Postitas tynka »

sõitsin vähe järsemast mäest üles, pöörded läksid kõrgeks ja käigud kadusid ära. tagurpidi käik on ainus mis töötab :cry: gaasi lisades hakkas hammasratta tuli ka põlema. milles võib asi olla? autoks E34 525 tds-93 a.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

kast prses või õli vähe ?
tynka
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11.05.2007 17:04 57
Asukoht: kagu-eesti

Postitus Postitas tynka »

sai õli juurde lisatud. see ei aita...
siis õli ja filter vahetatud. ei olnud eriti must. aga ikka sama lugu. ainus käik, mis toimib on R. teisega ja D-ga astub imevaikselt edasi. aga seda tüüpilist jõnksu ei tee :cry:
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

sidurid prsesses pakun.ühesõnaga kastiremont ja tehakse täpselt kindlaks mis seal sees läbi on .
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Kas otsingust vaatasid, teemasid päris palju nende kastide kohta, äkki leiad kasulikke vihjeid. Aga ega üldiselt jah foorumis sellist keerulist riistapuud, nagu automaatkast, ei remondi.
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

nüüd saan ka mina oma sõna automaatkäigukastide juures sekka öelda. Nimelt kui käigud ära kaovad ja näiteks tagurpidi käik on olemas siis viitab see tõepoolest esmalt õli vähesusele kuna automaatkastil on siduri asemel selle koha peal hüdrotrafo, mis töötab tänu õli survele kastis. Tagurpidi käiguga on sealjuures mingi teine teema. Selle käiguga pidid tekkima kastis mingisugused teised momendid hüdrotrafos. Jutt keeruline ja ei hakka siinkohal seletama pikemalt. Seepärast soovitatakse ka näiteks kellegi teise auto kasvõi mudast väljatõmbamisel just tagurpidi käiku kasutada. Hõdrotrafo funktsioonid:
• Toimib sidurina (võimaldades mootorit ja jõuülekannet üksteisest ajutiselt lahutada ja sujuvalt kohalt võtta);
• Toimib muutuva ülekandearvuga ülekandena siirderežiimil (kiirendamisel), mis võimaldab suurendada mootori poolt veoratastele ülekantavat pöördemomenti;
• Toimib mootori hoorattana tänu suurele inertsmassile;
• Käitab käigukasti õlipumpa.
Seega võib sinu kasti remont ka suht lihtsaks kujuneda. See hüdrotrafo vahetus ei ole sugugi keerulisem kui siduri vahetus. Loodan, et jutt oli abiks.
tynka
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11.05.2007 17:04 57
Asukoht: kagu-eesti

Postitus Postitas tynka »

tänan vastuste eest :)
aga nüüd selline rumal küsimus, et mis ma edasi pean tegema?
kuhu tartus kõige mõttekam pöörduda? ja kas ligi 50 km teda nööri otsas vedada võib? töötava mootoriga ja N-i peal?
selle masinaga sain alla nädala kokkupuutes olla, ei tea, mida teha?
palun aidake...! :roll:
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

osta uus kast siit ja asi korras. need A5S310z'id ei maksa ka eriti midagi.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38729

transrem'is eelmine suvi olid 6nädalat järjekorrad ja remondi rahagi
oleks võinud minna pea samapalju või rohkem kui "uue" kasti raha.
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

jah töötava mootoriga võib vedada "N" asendis, mittetöötava mootoriga ei ole soovitatav kuigi osad tootjad lubavad nagu näiteks Toyota, kes soovitab kasutada kiirust kuni 30km/h ja seda ka kuni 80 km kauguste puhul.
tynka
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11.05.2007 17:04 57
Asukoht: kagu-eesti

Postitus Postitas tynka »

transremi kohta palju erinevaid arvamusi.
oskab keegi öelda täpsemalt selle kastani tänava koha(FAK) kohta? ei leia kusagilt tlf. numbrit ei täpset asukohta.
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

Transrem: 56218170 Aimar, 56263086 Tõnis. Tipp topp koht mu meelest, käisin oma E34 seal hirmutati ära 17K jutuga, tegelikkuses maksin vaid 3,5K kuna ainult elektroonika viga oli kastil ja UM sellest jagu ei saanud, nemad soovitasid 50K eest osta uus käimar :!: Järjekorrad on Transremis väga pikad niiet sellega tasub arvestada.
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas aasakas »

diislijoodik kirjutas: Ega seal Tartus peale transremi vist kedagi muud nendega ei jandi.
Mina küll sinna ei läheks kui just surmahäda pole.....
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
olkapolka
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 04.03.2008 18:13 50
Asukoht: Valga.

Postitus Postitas olkapolka »

Lugupeetud "Diislijoodik".Sinu eelnevate,kui ka nende postituste põhjal olen teinud järelduse,et oled igati usaldusväärne mees diagnoosimaks ja vajadusel ka remontimaks automaat käigukaste.Väga tahaks teada ,et kus sa tegutsed ja kuidas sinuga ühendust võtta?Võimalik,et suudan sinu abiga ennetada oma auto hingusele minekut.Mõni aadres,firma nimi, tel.number oleks abiks.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Kasutaja avatar
olkapolka
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 04.03.2008 18:13 50
Asukoht: Valga.

Postitus Postitas olkapolka »

Lugupeetud "Diislijoodik".Sinu eelnevate,kui ka nende postituste põhjal olen teinud järelduse,et oled igati usaldusväärne mees diagnoosimaks ja vajadusel ka remontimaks automaat käigukaste.Väga tahaks teada ,et kus sa tegutsed ja kuidas sinuga ühendust võtta?Võimalik,et suudan sinu abiga ennetada oma auto hingusele minekut.Mõni aadres,firma nimi, tel.number oleks abiks.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

diislijoodik kirjutas:kuid mõistlik oleks kardaan maha võtta ja siis juba pukseerida käiguvalits P-asendis ja mootor tühikäigul töötamas.
kui gardaan lahti võetud siis mis tähtsust omab käigukangi asend või
veel enam miks peab mootor töötama :?
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Ragnar kirjutas:
diislijoodik kirjutas:kuid mõistlik oleks kardaan maha võtta ja siis juba pukseerida käiguvalits P-asendis ja mootor tühikäigul töötamas.
kui gardaan lahti võetud siis mis tähtsust omab käigukangi asend või
veel enam miks peab mootor töötama :?
Asendi ütles ta vb lihtsalt harjumusest!ja käiva mootoriga on sul palju lihtsam roolikeerata,pidurid on paremad jnejnejnejnejne!
Viimati muutis Alari., 09.05.2008 20:33 58, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

õige küll jah. mootori töötades on muidugi asend P või N ka ikka vajalik.
samas kui niipalju vaeva näed, et gardaan lahti ühendada siis oleks parem
ettevaatuse mõttes kastil üldse mitte käia lasta.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Kõige lihtsam (vist mitte kõige odavam) on tellida puksiir, mis sinu auto võtab tagasillaga enda kanda.
Kasutaja avatar
mihkel1404
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02.04.2008 20:20 09
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas mihkel1404 »

kui õli on kastis liiga palju, st üle normi kas siis tuleb see kuskilt välja lasta või tuleb ta iseenesest? ei puuduta küll käesolevat teemat kui ei hakand eraldi teemat ka tegema ;)
buumer
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ise ei tule kohe mitte kuidagi ta sealt välja
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

Odavam manuaaliks ümber teha pole w?
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Üleliigne õli tuleks kindlasti välja lasta.Olenevalt kastist on olemas mitmeid võimalusi millest on juttu olnud ka siin foorumites.Üks neist näiteks siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54424
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Vasta