1. leht 1-st

mis juhtus käigukastiga...automaat?

Postitatud: 13.05.2007 22:12 27
Postitas tynka
sõitsin vähe järsemast mäest üles, pöörded läksid kõrgeks ja käigud kadusid ära. tagurpidi käik on ainus mis töötab :cry: gaasi lisades hakkas hammasratta tuli ka põlema. milles võib asi olla? autoks E34 525 tds-93 a.

Postitatud: 13.05.2007 22:40 09
Postitas kapa
kast prses või õli vähe ?

Postitatud: 13.05.2007 22:53 55
Postitas tynka
sai õli juurde lisatud. see ei aita...
siis õli ja filter vahetatud. ei olnud eriti must. aga ikka sama lugu. ainus käik, mis toimib on R. teisega ja D-ga astub imevaikselt edasi. aga seda tüüpilist jõnksu ei tee :cry:

Postitatud: 13.05.2007 23:03 52
Postitas kapa
sidurid prsesses pakun.ühesõnaga kastiremont ja tehakse täpselt kindlaks mis seal sees läbi on .

Postitatud: 13.05.2007 23:09 18
Postitas elm
Kas otsingust vaatasid, teemasid päris palju nende kastide kohta, äkki leiad kasulikke vihjeid. Aga ega üldiselt jah foorumis sellist keerulist riistapuud, nagu automaatkast, ei remondi.

Postitatud: 14.05.2007 08:43 44
Postitas Rain
nüüd saan ka mina oma sõna automaatkäigukastide juures sekka öelda. Nimelt kui käigud ära kaovad ja näiteks tagurpidi käik on olemas siis viitab see tõepoolest esmalt õli vähesusele kuna automaatkastil on siduri asemel selle koha peal hüdrotrafo, mis töötab tänu õli survele kastis. Tagurpidi käiguga on sealjuures mingi teine teema. Selle käiguga pidid tekkima kastis mingisugused teised momendid hüdrotrafos. Jutt keeruline ja ei hakka siinkohal seletama pikemalt. Seepärast soovitatakse ka näiteks kellegi teise auto kasvõi mudast väljatõmbamisel just tagurpidi käiku kasutada. Hõdrotrafo funktsioonid:
• Toimib sidurina (võimaldades mootorit ja jõuülekannet üksteisest ajutiselt lahutada ja sujuvalt kohalt võtta);
• Toimib muutuva ülekandearvuga ülekandena siirderežiimil (kiirendamisel), mis võimaldab suurendada mootori poolt veoratastele ülekantavat pöördemomenti;
• Toimib mootori hoorattana tänu suurele inertsmassile;
• Käitab käigukasti õlipumpa.
Seega võib sinu kasti remont ka suht lihtsaks kujuneda. See hüdrotrafo vahetus ei ole sugugi keerulisem kui siduri vahetus. Loodan, et jutt oli abiks.

Postitatud: 14.05.2007 10:39 21
Postitas tynka
tänan vastuste eest :)
aga nüüd selline rumal küsimus, et mis ma edasi pean tegema?
kuhu tartus kõige mõttekam pöörduda? ja kas ligi 50 km teda nööri otsas vedada võib? töötava mootoriga ja N-i peal?
selle masinaga sain alla nädala kokkupuutes olla, ei tea, mida teha?
palun aidake...! :roll:

Postitatud: 14.05.2007 11:22 19
Postitas Ragnar
osta uus kast siit ja asi korras. need A5S310z'id ei maksa ka eriti midagi.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38729

transrem'is eelmine suvi olid 6nädalat järjekorrad ja remondi rahagi
oleks võinud minna pea samapalju või rohkem kui "uue" kasti raha.

Postitatud: 14.05.2007 12:04 17
Postitas Rain
jah töötava mootoriga võib vedada "N" asendis, mittetöötava mootoriga ei ole soovitatav kuigi osad tootjad lubavad nagu näiteks Toyota, kes soovitab kasutada kiirust kuni 30km/h ja seda ka kuni 80 km kauguste puhul.

Postitatud: 14.05.2007 16:16 43
Postitas tynka
transremi kohta palju erinevaid arvamusi.
oskab keegi öelda täpsemalt selle kastani tänava koha(FAK) kohta? ei leia kusagilt tlf. numbrit ei täpset asukohta.

Postitatud: 22.04.2008 12:58 07
Postitas Herra
Transrem: 56218170 Aimar, 56263086 Tõnis. Tipp topp koht mu meelest, käisin oma E34 seal hirmutati ära 17K jutuga, tegelikkuses maksin vaid 3,5K kuna ainult elektroonika viga oli kastil ja UM sellest jagu ei saanud, nemad soovitasid 50K eest osta uus käimar :!: Järjekorrad on Transremis väga pikad niiet sellega tasub arvestada.

Postitatud: 09.05.2008 11:28 04
Postitas aasakas
diislijoodik kirjutas: Ega seal Tartus peale transremi vist kedagi muud nendega ei jandi.
Mina küll sinna ei läheks kui just surmahäda pole.....

Postitatud: 09.05.2008 20:03 37
Postitas olkapolka
Lugupeetud "Diislijoodik".Sinu eelnevate,kui ka nende postituste põhjal olen teinud järelduse,et oled igati usaldusväärne mees diagnoosimaks ja vajadusel ka remontimaks automaat käigukaste.Väga tahaks teada ,et kus sa tegutsed ja kuidas sinuga ühendust võtta?Võimalik,et suudan sinu abiga ennetada oma auto hingusele minekut.Mõni aadres,firma nimi, tel.number oleks abiks.

Postitatud: 09.05.2008 20:04 52
Postitas olkapolka
Lugupeetud "Diislijoodik".Sinu eelnevate,kui ka nende postituste põhjal olen teinud järelduse,et oled igati usaldusväärne mees diagnoosimaks ja vajadusel ka remontimaks automaat käigukaste.Väga tahaks teada ,et kus sa tegutsed ja kuidas sinuga ühendust võtta?Võimalik,et suudan sinu abiga ennetada oma auto hingusele minekut.Mõni aadres,firma nimi, tel.number oleks abiks.

Postitatud: 09.05.2008 20:15 12
Postitas Ragnar
diislijoodik kirjutas:kuid mõistlik oleks kardaan maha võtta ja siis juba pukseerida käiguvalits P-asendis ja mootor tühikäigul töötamas.
kui gardaan lahti võetud siis mis tähtsust omab käigukangi asend või
veel enam miks peab mootor töötama :?

Postitatud: 09.05.2008 20:23 16
Postitas Alari.
Ragnar kirjutas:
diislijoodik kirjutas:kuid mõistlik oleks kardaan maha võtta ja siis juba pukseerida käiguvalits P-asendis ja mootor tühikäigul töötamas.
kui gardaan lahti võetud siis mis tähtsust omab käigukangi asend või
veel enam miks peab mootor töötama :?
Asendi ütles ta vb lihtsalt harjumusest!ja käiva mootoriga on sul palju lihtsam roolikeerata,pidurid on paremad jnejnejnejnejne!

Postitatud: 09.05.2008 20:31 32
Postitas Ragnar
õige küll jah. mootori töötades on muidugi asend P või N ka ikka vajalik.
samas kui niipalju vaeva näed, et gardaan lahti ühendada siis oleks parem
ettevaatuse mõttes kastil üldse mitte käia lasta.

Postitatud: 09.05.2008 20:57 44
Postitas joffe
Kõige lihtsam (vist mitte kõige odavam) on tellida puksiir, mis sinu auto võtab tagasillaga enda kanda.

Postitatud: 12.05.2008 13:39 16
Postitas mihkel1404
kui õli on kastis liiga palju, st üle normi kas siis tuleb see kuskilt välja lasta või tuleb ta iseenesest? ei puuduta küll käesolevat teemat kui ei hakand eraldi teemat ka tegema ;)

Postitatud: 12.05.2008 13:57 47
Postitas aise
ise ei tule kohe mitte kuidagi ta sealt välja

Postitatud: 12.05.2008 18:13 25
Postitas Seigo
Odavam manuaaliks ümber teha pole w?

Postitatud: 12.05.2008 20:30 35
Postitas vaikeboa
Üleliigne õli tuleks kindlasti välja lasta.Olenevalt kastist on olemas mitmeid võimalusi millest on juttu olnud ka siin foorumites.Üks neist näiteks siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54424