E39: Kas vanos kinni? Mis teha? 2.8 mootor.
E39: Kas vanos kinni? Mis teha? 2.8 mootor.
On tunne, et madalate põõretega enam hästi ei vea. Mõõdasõidud juba kiirustel on head.
Kas viga võib olla võimaliku vanose mittetöötamises? Kuidas kontrollida ja kes peale UM-i seda teeb?
Tunne madalate põõretega on nagu mõne vana suvalise "tuning" mootoriga, millel nukk hilisemaks sätitud... kesmised põõrded on head, hoopealt rabab juba üsna hästi. Päris lõpp tundub (või lihtsalt ...tundub...) ka juba tuimavõitu. Olen enne mitmete erinevate BMW-dega sõitnud, ja sellist imelikku asja pole tundnud.
Kas viga võib olla võimaliku vanose mittetöötamises? Kuidas kontrollida ja kes peale UM-i seda teeb?
Tunne madalate põõretega on nagu mõne vana suvalise "tuning" mootoriga, millel nukk hilisemaks sätitud... kesmised põõrded on head, hoopealt rabab juba üsna hästi. Päris lõpp tundub (või lihtsalt ...tundub...) ka juba tuimavõitu. Olen enne mitmete erinevate BMW-dega sõitnud, ja sellist imelikku asja pole tundnud.
E39 528I fjordgrau met.
Võimalik küll, ma pole seda teemat eriti uurinud. Vahel on natuke tuska tegev asi, et enne starti (tsipa kiirem kui kespärane liiklus), tahab natuke kergelt tuuri.
Eks seda "tunnet" võib olla rikkunud mu teine auto (üle 2x võimsam), aga ma olen sellega nii mannetult vähe sõitnud, et see vaevalt segab arusaamist.
Nõ. "keskmine" spekter põõretevahemikus, on hea. Algus tiba nõrk, tuim. Lõpp ka tsipa tuim. Aga see võib ka tunduda, seega võin tühja puhuda.
Tundub, et ka kiirendus 0-100 on tuimem, kui võiks olla. Kui juba 100 sees, lõikab hästi, ühe tegelase 3.0 pösö sai korduvalt ja mitte stardis, vaid juba hoopealt.
Ma tahaks lihtsalt suht veenduda, et kõik ok.
Benakulu on normaalne, ei midagi hullu ja ootuspärane.
Eks seda "tunnet" võib olla rikkunud mu teine auto (üle 2x võimsam), aga ma olen sellega nii mannetult vähe sõitnud, et see vaevalt segab arusaamist.
Nõ. "keskmine" spekter põõretevahemikus, on hea. Algus tiba nõrk, tuim. Lõpp ka tsipa tuim. Aga see võib ka tunduda, seega võin tühja puhuda.
Tundub, et ka kiirendus 0-100 on tuimem, kui võiks olla. Kui juba 100 sees, lõikab hästi, ühe tegelase 3.0 pösö sai korduvalt ja mitte stardis, vaid juba hoopealt.
Ma tahaks lihtsalt suht veenduda, et kõik ok.
Benakulu on normaalne, ei midagi hullu ja ootuspärane.
E39 528I fjordgrau met.
See on hea küsimus! Õhu- ja salongiomad vahetasin nii 1000km tagasi,aga benafilter, see on tõesti unaruses!
Kuigi on elementaarne, et pealevõtt kütuse puhul peab olema min maximaalne, mis tehasest, siis... see on vahetamata ja panen kohe kirja. Minu hoolimatus.
Aga suurte põõretega justkui jõudu on, ka mootor ei esita vastuväiteid, ainult ise tunnen, et asi kisub tuimaks. Liiga tuimaks...
Aitäh märkuse eest! Aga veel ehk arvamusi?
Kuigi on elementaarne, et pealevõtt kütuse puhul peab olema min maximaalne, mis tehasest, siis... see on vahetamata ja panen kohe kirja. Minu hoolimatus.
Aga suurte põõretega justkui jõudu on, ka mootor ei esita vastuväiteid, ainult ise tunnen, et asi kisub tuimaks. Liiga tuimaks...
Aitäh märkuse eest! Aga veel ehk arvamusi?
E39 528I fjordgrau met.
Kui juhtub lugu, et Vanosed on üritanud viilida, kasa keegi on sellist remontin teinud, ehk: umbäärast remondisummat oskab keegi arvata?aise kirjutas:kõigepealt diagnostika, kui viga sees pole siis vaheta ka benafilter. kui vanos katki siis on olemas remondikomplektid, kui katki on solenoid (kui sul on topeltvanos siis on neid 2) siis neid saab ka eraldi vahetada.
Kuigi oman mitmeid autosid, ning on läbi käinud kuskilt lööklause: ära osta/pea autot, mida ei jõua pidada, oleks siiski teada. Korra mõtlesin - kaalusin ka mootorivahetust ja konversiooni, aga teadmine ei tee halba.
E39 528I fjordgrau met.
Jah, peaks olema küll topeltvanosega.
Kuna on tegemist nõ. igapäevaautoga, ei raatsi päris totaalseid summasid välja käia, aga tunnistan, et odavad ja nihver-nurgatagused, jäävad ära.
Raha kulutamisel lähtun hetkel prioriteetidest, aga mis vaja remontida, see saagu tehtud ja ikka normaalselt. Kui kunagi müün autot, kuidas ma suudaksin ausa näoga ostjale otsa vaadata, et kõik mega ja toimib?
Jah, osad tööd teen UM-is. Aga mõnedki tööd võib, saab teha ka ise/asjatundja poolt.
Tähtis on, et vajalikud tööd on tehtud asjalikult ja kvaliteetselt.
Kuna on tegemist nõ. igapäevaautoga, ei raatsi päris totaalseid summasid välja käia, aga tunnistan, et odavad ja nihver-nurgatagused, jäävad ära.
Raha kulutamisel lähtun hetkel prioriteetidest, aga mis vaja remontida, see saagu tehtud ja ikka normaalselt. Kui kunagi müün autot, kuidas ma suudaksin ausa näoga ostjale otsa vaadata, et kõik mega ja toimib?
Jah, osad tööd teen UM-is. Aga mõnedki tööd võib, saab teha ka ise/asjatundja poolt.
Tähtis on, et vajalikud tööd on tehtud asjalikult ja kvaliteetselt.
E39 528I fjordgrau met.
Minule müüdi nõ. alles saksast, Ca 146K läbisõitu, ise arvan, oletan, et nii 240K kindlasti. Roolilatt oli veermikukontrollis UM-is peaaegu: öeldi VÄGA hea (uus?), õli ei võta mootor tõesti sugugi, 10K km, ja ei mingit virvendust ka vardal... ütleme et 80:20 et 20% kiiret sõitu.
Keritud on niikuinii. Aga mootor tihe. Tagasild peale rehvide vahetust ka ei "ulu". Ehk dramatiseerisin võibolla üle. Endised ulgusid nagu umbluu lihula muistendis.
On ju teada, et hea mootor jookseb kaua, kui on head hooldust saanud. Kaasaantud raamatuid ma ei usu. Eriti...
Aga vanos, jah, võibolla küll. Asi on hiilivalt süvenenud. Kuigi loputaks kiirendusega isegi natuke suuremat konnapasteeti, tunnen, et olukord pole nii, kui ostes (äkki isegi ostes oli juba natuke hapu?).
Keritud on niikuinii. Aga mootor tihe. Tagasild peale rehvide vahetust ka ei "ulu". Ehk dramatiseerisin võibolla üle. Endised ulgusid nagu umbluu lihula muistendis.
On ju teada, et hea mootor jookseb kaua, kui on head hooldust saanud. Kaasaantud raamatuid ma ei usu. Eriti...
Aga vanos, jah, võibolla küll. Asi on hiilivalt süvenenud. Kuigi loputaks kiirendusega isegi natuke suuremat konnapasteeti, tunnen, et olukord pole nii, kui ostes (äkki isegi ostes oli juba natuke hapu?).
E39 528I fjordgrau met.
Kui ma ei eksi, siis sellest oli meil juba siin juttu, aga kordamine pidi tarkuse ema olema.
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-1.html
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-1.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!