peale vedru vahetust ikka lääpas rattad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

peale vedru vahetust ikka lääpas rattad

Postitus Postitas Rain »

autoks siis -91. a. 524 td, kuna vasak tagumine ratas hoidis ennast lääpas siis otsustasin ära vahetada kõigepealt vedru. Kõik käis suht. valutult aga kui alla tagasi lasin tungraua pealt ja natu edasi sõitsin siis selgus, et mingisugust vahet ei ole. Ikka on samamoodi lääpas. Mis koterman seal siis on? Kas tõesti need 8 kujulised kondid mõjutavad seda nagu siin foorumis ikka juttu on olnud?
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

sillapuksid on võtmesõna ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

aga kuidas saavad need suured sillatalapuksid mõjutada rataste kallet? Kas tõesti on see võimalik? Samas mine sa tea.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

e34 veermiku remont (mitte tuuning jupiidega ) ei tohiks küll väga kulukas olla.eriti vaadates tagumist osa.Ehk kõik pulgad vahetusse ja küll siis hea saab ;)
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

ega vist muu ei aita jah
vahetan kõik ära siis on rahu majas mõneks ajaks
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja kõikide pukside vahetus ei pruugi veel probleemi lahendada, võib olla juhus, et on õõts ise lääpa vajunud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Kui tihti seda õõtsa lääbastumist esineb ja kuidas seda ära tunda.
Vahetad kõik puksid ära ja kui ei aita siis õõtsa??
Huvitav kas see võib olla tavaliselt touringute probleem sest sellega kiputaks rohkem raskeid asju vedama

terv
erich
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

no aga siis kui see õõts peaks ära vajunud olema siis peaks ju rattale kalle sisse jääma ka siis kui auto tungrauaga ülesse tõsta. Ka seepärast välistan õõtsa, et autot alla lastes tungi pealt jäi ratas nagu enam-vähem õigesse asendisse, kui aga sõitsin edasi siis vajus oma esialgsesse asendisse aga kõvera õõtsa puhul peaks kohe alla lastes vale kalde all olema. Minu loogika räägib mulle sellist juttu.
Vasta