1. leht 1-st

E34 M30 88a. viskab tagant musta

Postitatud: 29.06.2007 21:12 31
Postitas Andres86
selline lugu siis, et käisin linna peal ja sõitsin täiesti rahulikult, jõudsin koju ja vahetult enne auto seisma jätmist lõhkes üks jah. vedeliku lõdvik, sai siis see vahetatud ja nüüd kui testisin, et kas äkki lööb surve jah.ved süsteemi, siis virutas tagant ikka musta kohe....survet siis sisse ei löönd õnneks....:s
muidugi on mootori hääl ka kuidagi imelik, kartsin, et äkki on diisel, et niimoodi imelikult klõbinaga jõriseb.... samas jõudu on küll, muidugi ega eriti ei tea, milline sellel minek olemagi peaks, paar nädalat tagasi sain selle saani:/

Postitatud: 30.06.2007 00:02 13
Postitas leho57
diislil selline klõbin muidugi peakski olema ju. ma ei tea kui tugev ta sul on aga jah.

mul viskab kõvasti kiirendades pisut valget :D kas nii peabki või mis

Postitatud: 30.06.2007 00:12 04
Postitas TiitR
Te kaks räägite siin ju erinevatest mootoritest, üks diislist, teine bensukast :D

Postitatud: 30.06.2007 00:18 08
Postitas leho57
"kartsin, et äkki on diisel, et niimoodi imelikult klõbinaga jõriseb"

ei jaga lahti noh :D

kell ka palju juba, ärge pange siis tähele :D

Postitatud: 30.06.2007 10:38 40
Postitas gert83
Aasta ütleb kõik...vana mootor,sul arvatavasti klapiklõbin-tahavad ehk klapid reguleerimist.tahmamine arvatavasti tuleb sellest et mootor kulunud,tühjalt pikalt käinud.lühikesi otsi sõidetud.tee mõni pikem maantee sõit v lase "torud puhtaks".kui ikka tühjalt tahmad siis viga arvatavasti kulunud mootoris

Postitatud: 30.06.2007 20:00 55
Postitas Roland325
Kui musta tuleb, pole hullu :D vähemalt kütusepuudust gaas põhjas ei ole, pigem rohkem kui vaja aga kui sinist lööb, siis on juba jama. Sinine on õli suits(tähendab, et mootor võtab õli) aga kui musta lööb on lihtsalt põlemata bensiin.(võib olla näiteks põhjustatud õhulugejast, pritsungist vm sisselaske süsteemist)

Postitatud: 01.07.2007 14:56 52
Postitas Andres86
mhmhh, nuusutasin ka tagant, sumpast viskab bensukat, vb küünlad siis....aga noh, eks vaatan.... ja selline lugu ka, et mootori temperatuuriga mingi kala. nimelt alguses tõuseb temp normaalselt poole peale(kus ta olema peabki), kuid siis hakkab vaikselt edasi ronima, läheb üle poole veits, püsib seal ka mingi 10km ja siis paneb edasi punase poole:(

Postitatud: 01.07.2007 15:01 41
Postitas Andres86
ja kui keegi aru ei saanud, siis see seier seisab algul ilusti poole peal, siis alles mingi aja (5km umbes)pärst läheb jälle nõks edasi, jälle seisab ja siis paneb täie rauaga punase poole:) loodan, et oli selge jutt :roll:

Postitatud: 01.07.2007 18:20 59
Postitas Danil523
Andres86 kirjutas:ja kui keegi aru ei saanud, siis see seier seisab algul ilusti poole peal, siis alles mingi aja (5km umbes)pärst läheb jälle nõks edasi, jälle seisab ja siis paneb täie rauaga punase poole:) loodan, et oli selge jutt :roll:
see on juba teine lugu--- tähendab et mootor ei jahuta end ära ja hakkab keema-- ja sellest on palju kirjutatud kuidas M30 mootorid kipuvad keema minema... ühe minu 730i M30 probleem on ka pikalt siin lahti kirjeldatud...

Postitatud: 02.07.2007 01:28 55
Postitas gert83
Andres86 kirjutas:ja kui keegi aru ei saanud, siis see seier seisab algul ilusti poole peal, siis alles mingi aja (5km umbes)pärst läheb jälle nõks edasi, jälle seisab ja siis paneb täie rauaga punase poole:) loodan, et oli selge jutt :roll:
Arvatavasti term sidur,mul oli sama kala just, sai uus vendi sidur ostetud ja mure lahenes :) samas võib olla ka veepump...

Postitatud: 02.07.2007 13:18 38
Postitas Tiit525
Kui see kuumenemine tekkis koos suitsemisega, siis peaks viga ikka mootorist seest otsima, termosidur tahma küll ei tekita ja normaalsel sõidul termosiduri pärast kuumaks ka ei tohiks minna, vaid kohapeal töötades või linnaliikluses.