1. leht 2-st

E34 525 tds 1995, mootor viliseb kiirendades

Postitatud: 02.07.2007 18:48 02
Postitas leho57
kui pedaal põhja vajutada siis kiirendades kõrgetel pööretel hakkab kostuma mootorist vilinat. ei tea millest see olla võib?

Postitatud: 02.07.2007 19:58 49
Postitas elm
Kui rihmad ei vilista, siis järelikult turbo.

Postitatud: 02.07.2007 20:43 39
Postitas Veljo_V
elm kirjutas:Kui rihmad ei vilista, siis järelikult turbo.
Ole hea ütle mulle kuidas saab lai rihm vilistada,(kui rullik on korras) kondi rihm võib viliseda, aga arvan et turbo!

Postitatud: 02.07.2007 21:46 40
Postitas toivoku
tagatn sinist kah kiirendades viskab?

Postitatud: 02.07.2007 23:07 59
Postitas veider
Mina pakuks ka fööni ;)

Postitatud: 02.07.2007 23:11 51
Postitas leho57
pisut viskab jah, pigem valget.
samas kohapeal seisan P või N'ga siis ei vilise kui pöörded pea piirajasse lasen. sõidu ajal hakkab natuke enne 3000 vilisema. aga seda ainult kiirendades. madalate pööretega suurel kiirusel ei vilise.

samas kui ma nüüd mõtlema hakkan siis äkki ma ei kuule seda kui ma maanteel sajaga sõidan. tuule vuhin ja rehvimüra jne võivad selle vilina summutada kuna hääl vilin ikkagi suht vaikne.

igatahes olen päris kindel, et asi tuleb kapoti alt mitte kulunud klotsidest või **** teab kust veermikult :P

nii, et kui turbo viliseb siis järelikult on läbiminekuäärel jah?

Postitatud: 03.07.2007 06:17 53
Postitas Maiks
Mul näiteks tagumine paun seest tühi ja seepärast viliseb.

Postitatud: 03.07.2007 15:11 21
Postitas leho57
ee paun?

Postitatud: 03.07.2007 16:43 04
Postitas Maiks
No sumbutaja pütt. Sai teda arstida ja enam villa sisse ei pannud ning peale seda hakkas vile kostma.

Postitatud: 03.07.2007 20:16 39
Postitas janekman
vaata kas sisselaskekolektoril mõra sees pole

Postitatud: 03.07.2007 21:15 28
Postitas leho57
uurin järgi, muide täna nimme testisi ja ei viska sinist/valget tagant, lihtsalt viliseb

Postitatud: 04.07.2007 10:15 55
Postitas Danil523
mul ka vilsieb ca 3000rmp juures (e39 525tds) ja mulle öeldi et turbo teeb siis kui tal kõige suuremad pöörded on ...

Postitatud: 04.07.2007 10:41 02
Postitas Viljar
Poisid-poisid, jutt käib ju turboga mootorist, loomulikult hakkab ta ca 2500 pöörde juures vilisema (turbo saab ju hoo sisse), see on üldiselt täitsa normaalne.

Postitatud: 04.07.2007 19:02 24
Postitas dan666
arvan et need peaksid p6dema kelle turbo ei vilise

Postitatud: 05.07.2007 08:58 02
Postitas leho57
aga kui ma park käiguga kohapeal pöördeid lasen, siis turbo ei võta vuuki taha? sest kohapeal ta ei vilise.

viliseb

Postitatud: 05.07.2007 09:11 50
Postitas Angel_L
kohapeal tuuritades viliseb ikka ka lihtsalt niisama tuuritades on seda vile raskem kuulda. Oma autol tegin kapoti lahti ja alles siis kuulsin vilinat.

Postitatud: 05.07.2007 09:22 44
Postitas leho57
eiei see on raudne värk, kohapeal ei vilise. sõites viliseb. kas kohapeal tuuritades töötab mootor põhimõtselt samamoodi kui sõites?
vabandust võhikliku küsimuse pärast

Postitatud: 05.07.2007 18:54 51
Postitas Maiks
Kohapeal ei ole mootoril seda koormust mis on tal siis kui vedu taga.

Postitatud: 05.07.2007 20:10 42
Postitas wunderbaum
Mu masin vilistab ka,ja ei ole turbo...mul peaks vist survelaager vm läbi olema :roll: ?

Postitatud: 05.07.2007 23:04 55
Postitas dan666
wunderbaum kirjutas:mul peaks vist survelaager vm läbi olema :roll: ?
kui survelaager pees siis hoopis hullemat häält teeb. mul mossel oli kui siduri alla vajutasid siis terve mosse rappus :lol:

Postitatud: 06.07.2007 01:23 59
Postitas wunderbaum
Mina ei tea,vilistab igaljuhul nii,nagu 5 turbot oleks vahel :D

Postitatud: 06.07.2007 13:22 12
Postitas leho57
Maiks kirjutas:Kohapeal ei ole mootoril seda koormust mis on tal siis kui vedu taga.
et seega siis on loogiline, et kohapeal tuuritades ei vilise ja sõites viliseb?

Postitatud: 08.07.2007 22:17 06
Postitas Maiks
Mul veokal kohapeal vajutades turbo kell ei iitsatagi mitte, aga kui koorem peal ja vedu taga siis juba teine lugu ;) .

Postitatud: 16.07.2007 09:27 34
Postitas leho57
nu igatahes ei jõudnud ma kontrollima minna kellegi asjatundja juurde ning oli tarvis sõita hoopis lõuna-eestisse. seal tuli ette üks pisut rohkem kiirendamine ning ühtäkki avastasin, et ei ole enam vilinat - ei ole enam jõudu :D vist sai siis ikkagi otsa see turbo. kütusekulu kohe hulga suurem, jõud puudub (0-100km/h mingi 30+ sek).
homme kontrolli, eks siis näeb kas asi täitsa õhtal või mõni pisiviga.

Postitatud: 16.07.2007 16:10 12
Postitas Veljo_V
kui sul turbo läks vaata ega sul suitsu taga ei ole ja ega mootorist õli kuskile ei kao!

Postitatud: 16.07.2007 16:54 58
Postitas leho57
see just ongi imelik, et ei viska valget, õli ka nagu kuhugi ei kao. lihtsalt jõud täielikult kadunud. olen ka kuulnud kui turbo õhtul siis peaks hakkama tossama aga ei ta tossa kusagist otsast

Postitatud: 16.07.2007 17:23 08
Postitas tanel25
Mul selle turboga nii et kui soojal mootoril lasta natuke(u.15 min) seista siis uuesti sõitma minnes, turbo mühiseb nagu kapotiall oleks V12(selline tõelise mehe hääl :D ). Kestab ainult lühikest aega 500 m sõitu ja siis poisikese hääl tagasi. :D

Postitatud: 17.07.2007 01:02 34
Postitas erikred
leho57 kirjutas:see just ongi imelik, et ei viska valget, õli ka nagu kuhugi ei kao. lihtsalt jõud täielikult kadunud. olen ka kuulnud kui turbo õhtul siis peaks hakkama tossama aga ei ta tossa kusagist otsast
äkki hoopis voolik sisselaske kollektori ja rõhuanduri vahel otsad andud?
Kallim variant muidugi et et rõhuandur otsad andnud.

terv
erich

Postitatud: 17.07.2007 01:04 00
Postitas erikred
tanel25 kirjutas:Mul selle turboga nii et kui soojal mootoril lasta natuke(u.15 min) seista siis uuesti sõitma minnes, turbo mühiseb nagu kapotiall oleks V12(selline tõelise mehe hääl :D ). Kestab ainult lühikest aega 500 m sõitu ja siis poisikese hääl tagasi. :D
see mis seal mühiseb on ventilaator,

terv
erich

Postitatud: 17.07.2007 09:30 38
Postitas leho57
nujah, mure siis seekord lahendatud.

nimelt oli viga kõigest voolikus. jõud tuli tagasi, vile kadus :)

tänud valdekule!

Teema võib lukku panna