K: e34 touring kahtlane kriuksumine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K: e34 touring kahtlane kriuksumine

Postitus Postitas Leho »

hakkab vaikselt juba närvidele käima.
sai kõigepealt tagaiste välja visatud - ikka kriuksus
siis varuratas välja visatud - ikka kriuksus
siis ka kõik mu mis vähegi lahtine oli sai välja visatud taga osas - ikka kriuksus

edit : kriuksumine tuleb auto tagaosast ja on salongi tugevasti kuulda.
Amordid iseenesest on korralikud all.

Mõte liigub amordi tugilaagri suunas aga äkki oskab keegi oma kogemusi või nõuandeid jagada ?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Kas ka tagaistujad kuulevad seda enda tagant? Kui ei, siis võib olla tegu katuseluugiga nagu mina enda omal kindlaks tegin taga istuva tütre abil. Liigutasin sõidu ajal luugi tagumist osa lahtipoole ja voilaa! vaikus majas. Praeguseks veel kindlaks tegemata, mis kuramus seal seda häält teeb, aga küll kunagi selleni ka jõuan! ;)
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

joffe kirjutas:Kas ka tagaistujad kuulevad seda enda tagant? Kui ei, siis võib olla tegu katuseluugiga nagu mina enda omal kindlaks tegin taga istuva tütre abil. Liigutasin sõidu ajal luugi tagumist osa lahtipoole ja voilaa! vaikus majas. Praeguseks veel kindlaks tegemata, mis kuramus seal seda häält teeb, aga küll kunagi selleni ka jõuan! ;)
seda terves autos kuulda. Aga lähen proovin järgi. Lasen luugi ette ja vaatan mis tulemust annab...!!!

edit: katuseluuk teeb minimaalset kriginat. See on ikka lärmakam ja tundub et tagantpoolt. Aku see pole sest selle kinnitused kontrollisin ka üle.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

Mul põhjustas kriginat kõrvalistuja poolne tagumine amordi tugilaager.
Bmw E46 330D
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kontrolli tagumis amordipatjasid ja korraga vaata ka, et vedrul oleks kõik keerud terved...
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Valdek kirjutas:kontrolli tagumis amordipatjasid ja korraga vaata ka, et vedrul oleks kõik keerud terved...

vedrud olid terved ja amordipadjad läksid vahetus. Huvitav on see et Amordipadjad mis tellisin olid palju väiksema keskavaga. Seega sai kiiruga otsitud puurpink ja keskava suuremaks puuritud. Kas tõesti on Self-leveling suspension laiema toruga. Amordid igastahes olid kuivad :)
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

losto kirjutas:
Valdek kirjutas:kontrolli tagumis amordipatjasid ja korraga vaata ka, et vedrul oleks kõik keerud terved...

vedrud olid terved ja amordipadjad läksid vahetus. Huvitav on see et Amordipadjad mis tellisin olid palju väiksema keskavaga. Seega sai kiiruga otsitud puurpink ja keskava suuremaks puuritud. Kas tõesti on Self-leveling suspension laiema toruga. Amordid igastahes olid kuivad :)
nivoo- ja tavaamortidel on erinevad amordipadjad, vedrud, tolmukatted, vedrualuskummid ja läbilöögipuksid...

kriuksust said lahti?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Valdek kirjutas:
losto kirjutas:
Valdek kirjutas:kontrolli tagumis amordipatjasid ja korraga vaata ka, et vedrul oleks kõik keerud terved...

vedrud olid terved ja amordipadjad läksid vahetus. Huvitav on see et Amordipadjad mis tellisin olid palju väiksema keskavaga. Seega sai kiiruga otsitud puurpink ja keskava suuremaks puuritud. Kas tõesti on Self-leveling suspension laiema toruga. Amordid igastahes olid kuivad :)
nivoo- ja tavaamortidel on erinevad amordipadjad, vedrud, tolmukatted, vedrualuskummid ja läbilöögipuksid...

kriuksust said lahti?
sain küll. Ühe tagumise padja kesmine metall hülss oli kummi küljest lahi ja see oligi süüdlane. loksus seal. Katuseluuk naigseb nüüd ainult kui auklikul teel veereda.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Vasta