Probleem siis järgmine,et kui autoga sõita või kohapeal pöörded kõrgemad,probleemi pole aga tühikäigul või kui sõitmast tulles auto seisma jätta hakkab paisupaagi ülevoolust jahutusvedelikku välja ajama.UM-is pandi uus kork aga mure ikka sama,kuigi jah natuke vähem kaob nüüd.Oskab keegi midagi öelda?
Tänud ette.
E39 530d /99 jahutusvedelik jookseb ülevoolust?
mul täpselt sama mure, oleks hea kui keegi teaks lahendust!
mulle öeldi et võib paisupaagi mingine voolik olla, mis alatihti puruneb või umbe läheb. pidi maksma kusagil 600.-
Ettevaatust! kui tosooli tase liiga madalale jookseb ja õigel ajal ei pane, siis tõmbab jahutussüsteemi õhu vahele, ning mootor läheb keema!
mul juhtus nii! lahendus, kuidas korda saab:
Tuleb tosool valada ääreni täis(termostaadipoolne õhutusnippel peab lahti keeratud olema) siis kas voolikut vajutada vms. et õhk välja saaks. peale tuleb valada ikka korralikult. niikaua kuni enam õhku ei tule, ainult vedelikku. siis võib auto käima panna, ning uuesti sama asja teostada sooja mootoriga. kui siis ka enam ei tule, keerata see nippel kinni ning paisupaagi oma lahti. seal tuleb lasta lihtsalt mootoril käia lahtise nipliga ja muidugi kontrolli, et tase ikka ei langeks. külma mootoriga pärast protsessi teostust kontrollida tosooli taset ja kui vaja siis valada juurde.
kui mootor läheb ikka kuumaks, siis järelikult on termostaadi klapp kinni kiilunud, lõdvikus suuremat sorti auk või plokikaanetihendile(kui õieti mäletan) prao sisse löönud.
mulle öeldi et võib paisupaagi mingine voolik olla, mis alatihti puruneb või umbe läheb. pidi maksma kusagil 600.-
Ettevaatust! kui tosooli tase liiga madalale jookseb ja õigel ajal ei pane, siis tõmbab jahutussüsteemi õhu vahele, ning mootor läheb keema!
mul juhtus nii! lahendus, kuidas korda saab:
Tuleb tosool valada ääreni täis(termostaadipoolne õhutusnippel peab lahti keeratud olema) siis kas voolikut vajutada vms. et õhk välja saaks. peale tuleb valada ikka korralikult. niikaua kuni enam õhku ei tule, ainult vedelikku. siis võib auto käima panna, ning uuesti sama asja teostada sooja mootoriga. kui siis ka enam ei tule, keerata see nippel kinni ning paisupaagi oma lahti. seal tuleb lasta lihtsalt mootoril käia lahtise nipliga ja muidugi kontrolli, et tase ikka ei langeks. külma mootoriga pärast protsessi teostust kontrollida tosooli taset ja kui vaja siis valada juurde.
kui mootor läheb ikka kuumaks, siis järelikult on termostaadi klapp kinni kiilunud, lõdvikus suuremat sorti auk või plokikaanetihendile(kui õieti mäletan) prao sisse löönud.
Mul ei aja klambri vahelt,vaid ülevoolu voolikust,kust loogika järgi peaks üleliigne vedelik välja tulema.Aga kas muidu selline asi ei või olla tingitud õhust jahutussüsteemis?Et vaja lihtsalt ära õhutada ja asi korras?uunp kirjutas:mul ajas ka klambri vahelt tosooli välja, kuid pärast jahutuse korda tegemist enam ei aja. vast et sul sama asi.
BMW 530 d