1. leht 1-st

E34 525i 1989 mootorist õhu välja saamine

Postitatud: 06.08.2007 19:56 10
Postitas rehv
Selline jama on, et mootorist ei tule õhk välja. Kui mootorist on õhk väljas siis ei taha sinna torudesse tosooli võtta kus teeb sooja salongi. Kuidas peab seal käituma või on midagi mootoril viga...

Postitatud: 06.08.2007 20:01 07
Postitas Aaro
Eks probleem rohkem õhutamises kui mootoris.

Otsingut kasutades tuleb päris palju huvitavat välja näiteks see link mitmete teiste kõrval: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Muidugi võib ka viga olla selles, et soojendusmootori klapid kinni jäänud. Aga sellestki foorumis kribatud, head tuhlamist otsi nupuga.... :D

Postitatud: 06.08.2007 21:04 33
Postitas MairoG
Proovi nii, vala vedelik maksimumi, käivita mootor, pöörded umbes 4500-5000 mõneks sekundiks. Lase gaas lahti ja vala vedelik jälle maksimumi ja jälle 4500-5000. Tee seda nii kaua ja nii mitu korda järjest kuni enam juurde valama ei pea. Mul piisanud alati ühest kuni kahest korrast.

Ja kindlasti keera ka salongi soojendus kuuma peale. Jälgi ka seda, et keema ei aja vahepeal ;)

Ning kui M20 mootor peal, siis igaks juhuks veendu enne pöördesse ajamist, et nukkvõll kulund ei oleks liigselt, kuna lööb nookurid pooleks
Mina niiviisi alati saanud välja, tee proovi ja anna meile siis teada ka :cool:

Postitatud: 09.09.2007 20:48 59
Postitas Marko
Kas maksimumini korgi ääreni täis või selle kesmise kriipsuni kus vist mingi cold kirjutadud, ja kust tal see üleliigne tosool välja ajab kui oled paagi ääreni täis ajanud e34 525 141kw 91a. :)

Postitatud: 10.09.2007 08:40 19
Postitas svenman
Enda e34-l ei saanud muud moodi õhku välja, kui valasin voolikust otse mootori ploki täis, siis salongi radika voolikust salongi radika täis. Siis termostaadi pealt õhutus polt lahti ja pööret mõneks ajaks. Peale seda hakkas uuesti ringlema. Kogu tegevuse peale kulus lig 2,5 tundi, nii et kannatust.

Postitatud: 12.09.2007 18:31 57
Postitas InguPingu
Õhk läheb ülese. Ma ajasin auto ninaga mäkke ja nii sain õhust lahti.

Postitatud: 12.09.2007 21:11 59
Postitas pikk66
Radikat täites tuleb sinine õhutus kork radika peal lahti keerata, nii on palju lihtsam :) Aga soojendus radikast ei saanud ka muidu õhku kätte kui lasin magnetklappide juurest yhe lõdviku lahti.

Postitatud: 12.09.2007 21:24 30
Postitas Marko
kriips2 kirjutas:Kas maksimumini korgi ääreni täis või selle kesmise kriipsuni kus vist mingi cold kirjutadud, ja kust tal see üleliigne tosool välja ajab kui oled paagi ääreni täis ajanud e34 525 141kw 91a. :)
:roll:

Postitatud: 12.09.2007 22:37 01
Postitas AARE540
COLD/KALT tähistab seda piiri, kusmaal peab külma mootori ja jahutusvedeliku korral tase olema.

Postitatud: 13.09.2007 19:48 22
Postitas Marko
AARE530 kirjutas:COLD/KALT tähistab seda piiri, kusmaal peab külma mootori ja jahutusvedeliku korral tase olema.
Tänud, seda teada vaja oligi :D

Postitatud: 24.12.2007 00:23 49
Postitas guits000
tere, kes see on normaalne kui sooja mootoriga kork maha keerates hakkab jauhutusvedelik üle ääre jooksma? kuigi külmalt on tase ilusti selle kalt jooneni või isegi alla selle...

Postitatud: 24.12.2007 01:12 13
Postitas AARE540
Üle ääre ta küll joosta ei tohiks, ta küll vist natuke tõuseb, kuid üle ei tohiks ta küll joosta. Eriti imelik on see, kui sa ütled, et külma motoga on jahutusvedelik alla märgi.
Kui töötava mootoriga lahti keerad, mis ta siis teeb? Mullitab ka? Ajab üle ääre?

Postitatud: 24.12.2007 19:05 01
Postitas guits000
ajab üle ääre korralikult ikka.... paisupaak jookseb tühjaks! Ise kahtlustan et plokikaanes võib äkki mõra sees olla et niiviisi alt ülesse pressib... õhutanud olen korduvalt, ei aita... on see reaalne et mõra või võib asi millegis muus olla? muidu üks veider asi on veel see et kui hommikul ca 10 min käia lasen, siis sees sooja puhuma ei hakka aga mootori temp on normis, nii kui gaasi puudutan hakkab seest sooja tulema, ei tea kas siin seos aga.... veepump käis juba maas, see oli ok ! termostaat ei tohiks sellist asja teha minu meelest! aa seda ka et tegu siis 525 TD-ga.

Postitatud: 25.12.2007 10:53 49
Postitas guits000
Kus see õhutusventiil täpsemalt asub? ma ei suutnud leida seda... Ja diislijoodik, keegi ei ole tosoolist jahunudki, jutt käib siiski jahutusvedelikust, nii et ära väga kõvasti kirsaga viska!
http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1459/

Postitatud: 25.12.2007 13:39 32
Postitas Mr.Spurway.Cooke
osadel. näiteks minul on seal radiaatori küljes jahutusvedeliku sissevalamise koha kõrval pisike mutikas

Postitatud: 25.12.2007 18:27 28
Postitas guits000
Ma ei hakanud lihtsalt uut teemat tegema sest mure suhteliselt teemakohane, nagu ma oma eelnevas postis kirjutasin tegu siis 525 TD-ga ehk siis m51... sry, rehv kirjutas tõesti... aga see selleks, ehk keegi oskab mu probleemile lahendust pakkuda?

Postitatud: 07.01.2008 11:52 09
Postitas Silver_S
Nii nüüd olen ka järjega õhutamise juures. mootor m20b25

peale mootori remonti sai jahutussysteem täidetud ja õhutatud niikaua kuni õhutusavast tuli ainult jahutusvedelikku.
Temp seier millegi pärast üle sinise ei tõusnud- võimalik et andur vigane, selle yritan selgeks teha. (kumb andur seierile infi saadab?)

Kohapeal töötades puhub ka salongi sooja nagu sõitma hakkan nii tuleb kylma.
Proovisin veel mitu korda õhutada, aga õhku ei tulnud.
Hakkan sõitma, jälle sama pull.

Termostaat ja veepump on uued.

Mõistus otsas.

Kas asi ikka õhutamises või on uus termostaat vigane?
Äkki keegi maadelnud samasuguse probleemiga.

Postitatud: 07.01.2008 14:21 07
Postitas Silver_S
Veepump tundus visuaalselt Okei, ratta mõõtmete vahe originaaliga oli marginaalne.

Mootori koostasin korralikult, kulumaterjal läks ikka kõik uus, pea poldid kaasa arvatud. Kõik nad läksid õiges järjekorras õige momendi ja kraadiga kinni. Seega seal ma välistaks vea.

Ise kahtlustan ikka termostaati.
äkki jäi siiski tihend kehvasti

Lihtsalt ei viicinud enam too päev uuesti antifriisi välja lasta, niigi terve nädalvahetus oli magus maitse suus. Aga eks järg nv proovin siis jälle.

Postitatud: 07.01.2008 14:30 36
Postitas pulkvedis
Mul küll 520 aga ise olen 6hutanud nii et algul valad t2is paagi,paned k2ima ja keerad 6hutuspunni lahti ja lased k2ia kuni hakkab sealt vedelikku v2lja ajama. Siis v6tad soojaradika torud lahti ja valad sealt ka t2is. Olen 6hutanud 5-6 korda ja alati korda saanud. Varuge kannatust,sest see on omajagu nu.. ettev6tmine.

Postitatud: 09.01.2008 21:37 56
Postitas vana524
guits000 kirjutas:tere, kes see on normaalne kui sooja mootoriga kork maha keerates hakkab jauhutusvedelik üle ääre jooksma? kuigi külmalt on tase ilusti selle kalt jooneni või isegi alla selle...

mul oli sama jama, kaan oli kõver. sellise surve võttis sisse, et lõi ikka mitu liitrit j.vedelikku välja. nüüd kaan lihvitud, auto korras ja rahakott 10 kilo kergem.

Postitatud: 15.01.2008 14:58 46
Postitas Silver_S
Nädalvahetus seljataga, sai asja tiba lahatud.
Termostaadi võtsin lahti, tundus igati okei olevat.

Proovisin veel õhutada, õhku ei tulnud.

Järgmisena viskasin vooliku otsad, mis soendusradikasse lähevad ringi.
Nüüd testisin ja sõiduajal tuli ilusti sooja.

Tundus küll kahtlane mulle see lahendus, ei tohiks ju vahet olla mis pidi see jahutusvedelik seal salongiradikast läbi käib, aga tundub et on.

autoks e30 325.