1. leht 1-st

E39 530dA mootori probleem

Postitatud: 11.08.2007 13:48 35
Postitas FallenOne
Nimelist siis on huvi,mis autol viga,kui keegi oskaks aidata:
Sõites pöörded kõiguvad ,ning auto nagu jõnksutades liigub, samas ,kui seisad "Parkingu" peal siis pöörded kõiguvad,nagu auto uriseks.
Ise kahtlustan pihusteid...
On kellelgi sellist muret ka ette tulnud või keegi oskaks ka midagi peale pihustite kahtluse alla seada.
(Kütet ainult Statoilis võtnud, igasugu plöga sisse valanud pole) :cry:

Postitatud: 13.08.2007 19:24 55
Postitas madis666
omal oli kord sama mure, mul küll manuaal 530dT. madalatel pööretel mootor rappub suht palju (töötas ebaühtlaselt). jama hakkas siis kui paaak hakkas tühjemaks saama. mõtlesin et põhjas kehvem küte, et võtan statoilist puhtamat kütet paagi täis. mõeldud tehtud, ostsin veel statoilist lisandit ka.kõik sai paaki kallatud, aga ei mingit paranemist. kahtlustasin ka et äkki mõni pihusti nöögib. sõitsin paagi jälle suht tühjaks ja see kord panin vanamehe rekkast väljatõmmatud kütet + 2takti õli+ ameerika lisandit ja asi oli jällegi normis. mootor töötas jälle korralikult.
võta nüüd siis kinni, et on siis statoili küte nii puhas? :roll:

Postitatud: 17.08.2007 01:14 43
Postitas FallenOne
madis666 kirjutas:omal oli kord sama mure, mul küll manuaal 530dT. madalatel pööretel mootor rappub suht palju (töötas ebaühtlaselt). jama hakkas siis kui paaak hakkas tühjemaks saama. mõtlesin et põhjas kehvem küte, et võtan statoilist puhtamat kütet paagi täis. mõeldud tehtud, ostsin veel statoilist lisandit ka.kõik sai paaki kallatud, aga ei mingit paranemist. kahtlustasin ka et äkki mõni pihusti nöögib. sõitsin paagi jälle suht tühjaks ja see kord panin vanamehe rekkast väljatõmmatud kütet + 2takti õli+ ameerika lisandit ja asi oli jällegi normis. mootor töötas jälle korralikult.
võta nüüd siis kinni, et on siis statoili küte nii puhas? :roll:
Kusjuures ,just üleeile soovitati ka sama teha, tankida paak täis ja lisada Valvoline diisellisandit ning 200g 70ltr kohta 2takti õli...pole veel proovinud aga plaanis...
ning pihustite kohapealt öeldi niipalju ,et kui pihustid hakkaks otsasid andma ,siis vaevalt,et ta korralikult käimagi läheks :)
proovin ka lisada 2takti õli ja vaatan mis juhtub :) ...
tänud tagasi side eest.
Tervitades. ;)

Postitatud: 17.08.2007 07:37 33
Postitas jargo
oli endal ka selline probleem et sõites jõnkutas ,sai vahetatud paagi pump,pumba tihendid,kontrollitud pihustid,köik torustik sai uus .aga ikka jönsutas-vigane oli hoopis pumba elektroonikaosa-vahetati ära ja auto nagu uus.enne köikus ka kohapeal aga nüüd mitte.kõik pakkusid välja ,et pump tuksis aga siiski polnud!aga minagi proovisin enne remonti igasuguseid lisandeid lisada -ei aidanud!

Postitatud: 23.08.2007 14:05 50
Postitas FallenOne
jargo kirjutas:oli endal ka selline probleem et sõites jõnkutas ,sai vahetatud paagi pump,pumba tihendid,kontrollitud pihustid,köik torustik sai uus .aga ikka jönsutas-vigane oli hoopis pumba elektroonikaosa-vahetati ära ja auto nagu uus.enne köikus ka kohapeal aga nüüd mitte.kõik pakkusid välja ,et pump tuksis aga siiski polnud!aga minagi proovisin enne remonti igasuguseid lisandeid lisada -ei aidanud!
hmm...kui viia auto elektroonika diagnostikasse,kas seda peaks siis ära näitama kui pumba elektripoolne osa,,,palju umbes oli hind sellel kupatusel ning vahetusel?

Postitatud: 24.08.2007 07:26 31
Postitas jargo
ˇdiagnostika ei pruugi seda viga tuvastada.kui see on üldse selle viga .minu omal diagnostika ei väitnud mitte midagi.aga kuna köik muu oli juba ära proovitud siis lihtsalt sai prooviks peale pandud üks kasutatud elektroonika osa .peale vahetust töötas laitmatult -siiani.maksma läks see 3500 kuna jupp oli kasutatud-garantii pool aastat.minuarust diiselmootori diagnostika ei näita eriti üldse mootori töö vigu! ;)

Postitatud: 24.08.2007 07:29 34
Postitas jargo
pihusteid võib ka lasta kontrollida aga sellest ta jõnksutama küll ei hakka!
mul ka pihustiotsad vist läbi (korralikult gaasi andes suitsupahmakad taga ),aga ei jõnksuta küll mitte üks raas!

Postitatud: 24.08.2007 10:09 54
Postitas FallenOne
leidsin vea, üks vaakumvoolikutest on läbi ning auto saab sealt kütusega koos õhku peale, ime ,et ta veel üldse käima läks ja sõitis !!!
diagnostikasse viin ikka, see peaks näitama pihusti osa :)
kõik pumbad on täitsa korras ning elektroonika kohapealt on arvatavasti ka kõik korras, täna lähen uurin lähemalt palju sellise vooliku hind on...

Nii nagu mulle üks diislispets seletas pihustitest, et kui need hakkavad jamama,siis auto üldse käima ei tohiks minna...
ning sellest,et auto lööb tugeva puhmaka musta pilve tagant välja gaasi vajutades, nimelt sõbrale aitas mootori sisepesu ning auto muutus väledamaks. tal on 525 tds e39 105 kw ... :)

aga tänud, igaks juhuks kontrollim samu detaile ,mis põhjustasid sinul probleeme,ei tahaks ,et endalgi selline jama oleks :)