E39 veojõukontrollist

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

E39 veojõukontrollist

Postitus Postitas KristjanS »

Otsingut kasutades leidsin vaid sellised mured, et ei tööta ASC. Mul jällegi vastupidine mure, et töötab ja liiga aktiivselt.
Nimelt vahetasin veljed M-paketi velgede vastu ja ostsin uued rehvid. Kõik kena ja tore aga ASC-veojõukontroll paneb peale seda hullult näkku. Täna maanteel tahtsin möödasõitu teha ja vajutasin pedaali põhja. Kohe kukkus ASC tuli vilkuma ja kiirendust ei olnud...ehmatasin ära ja vajutasin pedaali lõpuni (kick-down ?) ja täpselt sama, ei võtnud käiku alla ega pöördeid ei lasknud üle 3000...vaikselt kogus hoogu nagu teeks 1,2 nissaniga möödasõitu :mad: Hea, et hetkel keegi vastu ei tulnud... Jumala ohtlik asi see ASC. Mis värk ??
Ennem oli ikka nii, et kurvis rohkem vajutades ei lasknud ratast ringi vaid hoidis mõnusalt autot, et libisemisse ei läheks. Nüüd siis vapsee nii kui vajutan siis kohe hakkab vilkuma :? Lülitasin välja selle, aga siis jällegi tuli armatuuris põleb ja häirib.
Igatahes selline süsteem streikima hakates võib elu maksma minna
:roll:
Viimati muutis KristjanS, 15.08.2007 13:20 33, muudetud 1 kord kokku.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kas kõik rattad on ikka õiges mõõdus? Ning kas mõni ABS andur näiteks ei võinud viga saada, kui rattaid vahetasid?
530d
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Oh krt küll. Nu tõesti paneb vanduma. Ei osanud selle pealegi tulla...nimelt siis jah, ette läksid 235/45/17 ja taha 245/40/17 vahe diameetris 15,5mm. Jumala tutikad rehvid :(
Nüüd siis tuleb kas sõita mitu hooaega ilma ASC'ta või vahetada ühesugusteks. Velje laius on 8" nii ees kui taga ja 255/40 sinna peale ei ole mõttekas pressida, et jääks esimestega ühe diameetriga (peaaegu).
Variant on veel, et vahetan kellegiga esimesed või tagumised ühte mõõtu.
245 mahub ette ikka kenasti jah ?

Teema võib lukku panna ja koondasin väikse jutu siia teemasse.
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

aga minul on all samade mõõtudega rehvid ning kõik toimib suurepäraselt........seega arvan et asi ei saa selles olle ju...vist minu meelest siin kunagi oli juttu et vahe peab olema vähem kui 3% siis ei tohiks mõjutada :?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

15,5mm on juba oluline vahe. 1,55cm :) Ja mul igatahes jamab :?
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

no jah suur vahe on küll...kuid isegi originaalis on all selliste mõõtudega rehvid.....uksepiidal vähemalt küll nii kirjas.....ja mul on hetkel all ning jama ei ole....aga proovi kitsamaid....kui kaob siis see jama siis on sellest...ptui-ptui-ptui siis et minul töötab :D
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Paar päeva tagasi olidki kitsamad ja ühe suurused ja siis toimis kõik.

245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.

Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras ;)
Eriti hea oleks mõõt 235/45/17 ja 265/40/17 = diameetri vahe 0,5mm :) Aga BMW ametlikult nii ette ei näe. :roll:
Viimati muutis KristjanS, 15.08.2007 21:09 19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

e38-l olid mul all taga 255/45/17 ja ees 235/45/17 ja veojõu kontroll ei teinud teist nägu kah mitte. Alguses olid 245/45/18 terve ring sama lugu ka siis.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

KristjanS kirjutas:Paar päeva tagasi olidki kitsamad ja ühe suurused ja siis toimis kõik.

245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.

Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras ;)
minul on kõik rehvid 245/40R18 ja kõik toimib suurepäraselt. kui ma nüüd taha paneksin 265/35R18 siis oleks arvatavasti sama seis mis sinul.
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

losto kirjutas:e38-l olid mul all taga 255/45/17 ja ees 235/45/17 ja veojõu kontroll ei teinud teist nägu kah mitte. Alguses olid 245/45/18 terve ring sama lugu ka siis.
Nu polegi ju probleemi :D 255/45/17 on profiililt kõrgem kui 235/45/17, seega käivad tagumised rattad aeglasemalt kui esimesed. Veojõukontroll aga arvutab kiirust esimeste ratasete kiiruse järgi. Aga kui tagumised käivad kiiremini kui esimesed siis ongi ASC peast loll ja arvab, et ratas muudkui kepsutab taga :P
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

KristjanS kirjutas:
losto kirjutas:e38-l olid mul all taga 255/45/17 ja ees 235/45/17 ja veojõu kontroll ei teinud teist nägu kah mitte. Alguses olid 245/45/18 terve ring sama lugu ka siis.
Nu polegi ju probleemi :D 255/45/17 on profiililt kõrgem kui 235/45/17, seega käivad tagumised rattad aeglasemalt kui esimesed. Veojõukontroll aga arvutab kiirust esimeste ratasete kiiruse järgi. Aga kui tagumised käivad kiiremini kui esimesed siis ongi ASC peast loll ja arvab, et ratas muudkui kepsutab taga :P
seega on sul tagarattad väiksemad kui esimesed.
Sain ise ka nüüd targemaks sellel teemal.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas siim .j »

seoses selle veojõukontrolliga, mul on küsimus ,kas mul see järelikult ei tööta, kui libedaga ratast ringilastes mingit sellist jõuetust või võimsuse kadumist küll tunda pole, tuli armatuuris plingib nagu nugis, aga ei midagi muud :?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Selliste M-paketi velgedega, nagu mul (Styling 66) on ees 8Jx17 ja taga 9Jx17, ning rehvid 235/45/17 ja 255/40/17. Mul selle kombinatsiooniga küll probleeme ei ole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

aise kirjutas:
KristjanS kirjutas:Paar päeva tagasi olidki kitsamad ja ühe suurused ja siis toimis kõik.

245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.

Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras ;)
minul on kõik rehvid 245/40R18 ja kõik toimib suurepäraselt. kui ma nüüd taha paneksin 265/35R18 siis oleks arvatavasti sama seis mis sinul.
Sai eelmisel (E39) siis 18" peale mindud ja ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18) ja taha 265/35/18 ja veokontroll segi ei läinud...iseenesest olid need mõõdud kirjas ka juhipoolsel uksepiidal.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

245/40R18 ei ole kuskil kirjas, mina panin nad arvutuslikult võttes aluseks tehase soovitatud 225/55R16.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

siim .j kirjutas:seoses selle veojõukontrolliga, mul on küsimus ,kas mul see järelikult ei tööta, kui libedaga ratast ringilastes mingit sellist jõuetust või võimsuse kadumist küll tunda pole, tuli armatuuris plingib nagu nugis, aga ei midagi muud :?
Tunda ei olegi ju - veojõukontrolli point on ju anda maksimaalset veojõudu ratastele mitte ainult mootorit kägistada :) Libisev ratas veab ju kehvemini kui pidav ratas - veojõukontroll üritabki seda pidamist maksimaalselt tagada ehk siis libedaga peaks veojõukontrolliga sõites auto paremini edasi liikuma kuigi pole poolt nii lõbus kui ilma veojõukontrollita :)
Indrek
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Libedaga , jääpeal siis, minuoma hakkas küll pooma.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Tarmo kirjutas:Libedaga , jääpeal siis, minuoma hakkas küll pooma.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Hakkabki pooma ... see on parema pidamise saavutamiseks. Kui ikka jõudu liiga palju on ja pidamist liiga vähe siis kägistab jah veidi mootorit. See libiseva ratta pidurdamine ja mootori kägistamine tagab enamasti siiski parema haakumise kui lihtsalt tühja kaapivad rattad.
Külglibisemisega kurve muidugi niimoodi ei võta :)
Indrek
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

priitv8 kirjutas:Selliste M-paketi velgedega, nagu mul (Styling 66) on ees 8Jx17 ja taga 9Jx17, ning rehvid 235/45/17 ja 255/40/17. Mul selle kombinatsiooniga küll probleeme ei ole.
Sellised mõõdud ongi ideaal mõõdud. Diameetri vahe 7,5mm ja tehase poolt ka soovitatud. Paistab, et üle cm kisub ASC lolliks.
TiitR kirjutas:Sai eelmisel (E39) siis 18" peale mindud ja ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18) ja taha 265/35/18 ja veokontroll segi ei läinud...iseenesest olid need mõõdud kirjas ka juhipoolsel uksepiidal.
Diameetri vahe 10,5mm, ju siis piiri peal :roll:
Kas 245 ees oli normaalne sõita?
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Indrek_M kirjutas:
Tarmo kirjutas:Libedaga , jääpeal siis, minuoma hakkas küll pooma.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Hakkabki pooma ... see on parema pidamise saavutamiseks. Kui ikka jõudu liiga palju on ja pidamist liiga vähe siis kägistab jah veidi mootorit. See libiseva ratta pidurdamine ja mootori kägistamine tagab enamasti siiski parema haakumise kui lihtsalt tühja kaapivad rattad.
Külglibisemisega kurve muidugi niimoodi ei võta :)
Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

aise kirjutas:245/40R18 ei ole kuskil kirjas, mina panin nad arvutuslikult võttes aluseks tehase soovitatud 225/55R16.
Seletasin ju: "ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18)" :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

TiitR kirjutas:
aise kirjutas:245/40R18 ei ole kuskil kirjas, mina panin nad arvutuslikult võttes aluseks tehase soovitatud 225/55R16.
Seletasin ju: "ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18)" :cool:
jaja :D su jutt tundus nagu oleks see sildil olnud.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

aise kirjutas:
TiitR kirjutas:
aise kirjutas:245/40R18 ei ole kuskil kirjas, mina panin nad arvutuslikult võttes aluseks tehase soovitatud 225/55R16.
Seletasin ju: "ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18)" :cool:
jaja :D su jutt tundus nagu oleks see sildil olnud.
ok :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

KristjanS kirjutas:
priitv8 kirjutas:Selliste M-paketi velgedega, nagu mul (Styling 66) on ees 8Jx17 ja taga 9Jx17, ning rehvid 235/45/17 ja 255/40/17. Mul selle kombinatsiooniga küll probleeme ei ole.
Sellised mõõdud ongi ideaal mõõdud. Diameetri vahe 7,5mm ja tehase poolt ka soovitatud. Paistab, et üle cm kisub ASC lolliks.
TiitR kirjutas:Sai eelmisel (E39) siis 18" peale mindud ja ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18) ja taha 265/35/18 ja veokontroll segi ei läinud...iseenesest olid need mõõdud kirjas ka juhipoolsel uksepiidal.
Diameetri vahe 10,5mm, ju siis piiri peal :roll:
Kas 245 ees oli normaalne sõita?
Sain sellise rehvikomplektiga sõita vaid kuu - poolteist, kui auto tungival soovil ära osteti ja juhtus see mai kuus, ning sel hetkel veojõukontr. küll segast ei pannud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Anti kirjutas:Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.
Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.
ErkiS
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 28.12.2004 22:50 10

Postitus Postitas ErkiS »

Veojõukontrolli trossilt saab õhuklapi kinnitõmbamist maha (või peale) keerata, kui liiga agaralt sõitmist segab (või vastupidi).
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ErkiS kirjutas:Veojõukontrolli trossilt saab õhuklapi kinnitõmbamist maha (või peale) keerata, kui liiga agaralt sõitmist segab (või vastupidi).
Kui on trossi, mida keerata. Minu omal nt. enam ei ole (EML) ja diislil pole ammugi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Kristjan_K kirjutas:
Anti kirjutas:Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.
Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.
Jama jah...ükspäev järve äärest üles teepeale sõites "suri" auto päris ära pehme liiva sisse, kiirus ca. 5km/h.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
mel777
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 26.07.2007 10:17 59

Postitus Postitas mel777 »

TiitR kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:
Anti kirjutas:Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.
Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.
Jama jah...ükspäev järve äärest üles teepeale sõites "suri" auto päris ära pehme liiva sisse, kiirus ca. 5km/h.
normaalne jõmlus siis, kui auto järve pargid ..
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

mel777 kirjutas:
TiitR kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.
Jama jah...ükspäev järve äärest üles teepeale sõites "suri" auto päris ära pehme liiva sisse, kiirus ca. 5km/h.
normaalne jõmlus siis, kui auto järve pargid ..
A milleks suud niisama, teemat mitte teades, üldse pruukida? Jutt käib konkreetselt Mooste järvest ja selle vahetus läheduses asuvast tähistatud parklast, kust suurele teele viis pehme liivane tee.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Vasta