Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Probleem selles, et stabikavarras on sõnaotseses mõttes vastu põhja.
Selline konf teeb häält. Autot ostes sealt see varras puudus. Sauelt sain sellisele autole küsides stabikavarda.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Lugu selline. Kui auto soetasin siis puudus seal selline asi nagu stabika varras ja kondid. Nii ees kui taga.
Läksin mina siis romulasse ja küsisin oma margile ja aastale ja mudelile varrast. Kondid tellisin uued. Keerasin siis asja kenasti külge, ega seal eximise võimalust ei ole. Vaatasin kohe et sai kuidagi jube lähedale.
Lahti ei ole seal midagi.
Hiljemalt on üks tuntud bmw parandaja väitnud et mul on all vanema mudeli varras. Läksin sinna romulasse tagasi ja palusin et kas ma võiksin osta enda mudelile varrast. Seletasin kenasti et neil pidavat väike vahe olema. Romula onu väitis et tema pole teistsuguseid näinud.
Nüüd käisin ja vaatasin ühe E34 92.a tds pealt ja piilusin alla ja seal oli kohe suur vahe sees. Panin selle enda jaoks kinni.
Siit siis küsimus, et kas neid siis on ka väiksema kaarega, nagu mul all?
Ette tänades.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Hullumaja. Sain veel ühe esimese stabilisaatori. Proovisin külge. Samuti vastas. No mis toimub! Ühte stabilisaatorit nüüd nii raske saada.
On ehk keegi kellel on 92.a 520a. 24v tuleks ja viskaks pilgu alla. Mul on tõesti juhe totaalselt koos. Varsti on garaaz stabikaid täis.
See pilt ei anna midagi, seal on kõik erinevad stabilisaatorid samasugused.
Jubin millega siis probleeme on nr.1
ette tänades...
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Pilte kahjuks ei näe ja täpselt ei tea kuhu ta vastu käib aga 1994.a M50b20 oma oli igatahes erinev kui m20b20 oma. M50 omal on väike poogen sees, selle koha peal, kus on käigukasti kinnitus detail nr1 külge. sellel on seal veel kaks kõrva selle jaoks. Sinu antud joonisel on vanema oma. Realoem pole selle koha pealt väga täpne.
EDIT: Näen pilte! Ma vahetasin M20 M50 vastu ja kui stabikas vahetamata oli, oli sama keiss!