E34 524tda, käike vahetab väga kõrgetel pööretel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
margo989
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 03.04.2006 12:07 45
Asukoht: Võrumaa

E34 524tda, käike vahetab väga kõrgetel pööretel

Postitus Postitas margo989 »

I käiguga astub kohalt ilusti minema ja siis....pöörded juba laes ja kiirus 50 ning käiguvahetus. II-lt käigult kolmandale tuli 100 juures. Sõber veel kiitis järgi et asi sportreziimil :) kas ja mida sellest kastist üldse loota on, mis võiks veaks olla jne. Kastiks 4-hp22.
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Mul E30-l oli sarnane lugu kastiga (kasti mudel peaks isegi sama olema), remont oleks maksma läinud kuskil 4500 eeku. Veaks on kulunud kettad kastis, mis tuleb välja vahetada. Siin foorumis kasutaja Aarekas tegeleb remondiga, asub ta Sakus.

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
dellu
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 10.11.2003 15:18 39
Kontakt:

Postitus Postitas dellu »

MantaOwner kirjutas:Mul E30-l oli sarnane lugu kastiga (kasti mudel peaks isegi sama olema), remont oleks maksma läinud kuskil 4500 eeku. Veaks on kulunud kettad kastis, mis tuleb välja vahetada. Siin foorumis kasutaja Aarekas tegeleb remondiga, asub ta Sakus.

Tõnu
Minu auto juba kuu aega seal, pole isegi küljest veel midagi ära võetud :(, ainult iga nädal uued lubadused.
Kasutaja avatar
margo989
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 03.04.2006 12:07 45
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas margo989 »

mul plaan asi ikka manuaaliks teha, talv ka tulekul.. ;) Kunagi kui vaba aega jääb siis kisun ehk ise automaatkasti laiali ja uurin mis seal sees toimub. kast nagunii maas juba.
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

See kuu aega tundub tänasel päeval eestis veel suht lühike aeg olema nii tõsise asja nagu käigukast puhul, minu autol nt vahetati Tallinnas ühes töökojas klapisääretihendeid ligi 2 ja pool kuud, niiet ma ei imesta enam eriti millegi üle.

Tõnu
Driven by goa
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

samad sümptomid olid 735iA aut.kastil. siis osutus veaks kickdowni nupp mis oli lülitusasendisse kinni jäänud.
530d
Kasutaja avatar
dellu
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 10.11.2003 15:18 39
Kontakt:

Postitus Postitas dellu »

MantaOwner kirjutas:See kuu aega tundub tänasel päeval eestis veel suht lühike aeg olema nii tõsise asja nagu käigukast puhul, minu autol nt vahetati Tallinnas ühes töökojas klapisääretihendeid ligi 2 ja pool kuud, niiet ma ei imesta enam eriti millegi üle.

Tõnu
Noh jah, kokku lepitud sai aeg isegi palju varem, seda ma isegi siia sisse ei arvestanud. Auto viisin kohale selleks ajaks kui töösse pidi minema. Paari päevaga pidi kast alt ära olema ja probleemi olemus selge. Iga nädal kui ma helistan antakse uus lubadus, et a la homme hakkame tegema. Kuna mul oli korda saamisega suhteliselt kiire valisin just selle koha. Kuna mul ka paar tuttavat autoremondiga tegelevad siis oleksin võinud auto ka rahulikult neile viia, aga tol hetkel oli ühel suur töö ja teisel oma autoga tegemist, nii et ei saanud jutule. Tänaseks oleks nende juures raudselt see juba tehtud. Minul on aga iga auto liigutamine suhteliselt suur väljaminek, kuna tegu on 4wd masinaga ja liigutada saab seda hetkel ainult puksiiriga, vastasel juhul oleks ta sealt ammu ära viinud.
Kui on tööd palju siis öelge, et järjekord näiteks 3 nädalat. Ei ole probleemi. Taket Servises viimati öeldi kohe, et järjekord kuskil kuu. Sellegipoolest tellisin töö sealt. Mul oli muidugi plussiks, et auto läks samal ajal ka värvimisse ja siis sai ühendada 2 tööd.
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Noh jah, kokku lepitud sai aeg isegi palju varem
Ise ootasin ka enne ligi kuu aega, kuni auto alles remonti sain viia.

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
Rando535
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 29.06.2006 18:58 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rando535 »

Tsiteerin::
Noh jah, kokku lepitud sai aeg isegi palju varem

Ise ootasin ka enne ligi kuu aega, kuni auto alles remonti sain viia.
Mis firmaga tegu on?
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

Sul kindlalt probleem kicktownis, usu mind.

Kontrolli üle need kaks trossi mis gaasipedaali tagant jooksevad et need mõlemad liiguksid ilusti.
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
margo989
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 03.04.2006 12:07 45
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas margo989 »

siiski, õli mis kastist välja lasin oli hägune. Arvatavasti ikkagi ketastega tsau! Trossid liikusid normaalselt. Aga jubedalt nüüd kripeldab tunne, et võtsin ette manuaaliks ehitamise põhjalikult kasti uurimata.
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

Kas trossid veel alles? Ostaksin ühe hea meelega ära... Manuaalil neid vaja pole.
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
margo989
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 03.04.2006 12:07 45
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas margo989 »

see tross mis pedaali küljes - on gaasitrossiks, mehhaaniline pump peal :(
Käigukasti küljest tulev olemas kuid tahaks asja komplektis hoida.
Kasutaja avatar
margo989
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 03.04.2006 12:07 45
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas margo989 »

:) äkki keegi prooviks 524tda-ga, pedal põhja ja tsekkaks spidokat, kas II käik tuleb 50ne-pealt ja kolmas 100 pealt. Siis kindel et asi oli kickdownis. Vaevalt et asi nii täpselt kulub!
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

No miks sa mind ei usu, mul oli sama: esimene ja tagurpidi ilusti, aga teine tuli 50-60 pealt kolmas vahetus saja lähedalt. Seejuures jõudsin korduva proovimisega mootori ka ära küpsetada, ilmselt seepärast et ventika termosidur oli peetis ja ei jahutanud kuumal suvepäeval.

Ma liiga loll, et sulle öelda kas mul el. pump või meh. aga kapoti alla jooksevad kaks trossi, kumbki neist ei lähe pumba külge, lihtsalt lõpevad ühe plekkjala küljes ja piiravad, pedaali vajutades, teineteise liikumist pöördklambrite (osad nr21 ja 22) abiga. Üks tross algab sealt kus gaas on ja teine sealt kus sidur peaks olema. Roalemis on välja toodud ainult üks tross, aga siin joonisel on selgelt näha et osadele 21 ja 22 on vaja mõlemale oma trossi, muidu nad ei toimiks. Ja pump ei ole sellel pildil üldse osaline... Samuti ei ole need kuidagi seotud käigukastiga. :shock:

Mul nimelt oli puruks üks julla mille külge tross läks ja seesama tross oli ka oma käiku lahtiste karvade tõttu kinni kiilunud, kuni tänaseni olen ilma kicktownita sõitnud. Julla on UM tellitud, ja trossi lootsin odavamalt kellegi käest leida, aga siiani tulutult. Mootori tööd nende trosside puudumine ei takista, gaas toimib nagu ikka imelikul kombel, ainult möödasõidud maanteel on kole pikad, sest auto maru rahulik, vahetab käike esimesel võimalusel suureks ja ootab viimse piirini enne kui alla tagasi vahetab.

Ok, loodan et oli kasu ja et mu loba liiga segane ei ole. Edu
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
524tda
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 23.01.2007 15:06 52

Postitus Postitas 524tda »

mul oli sama jama selle trossiga,keegi oli ta liiga pingule keeranud,lasin natuke lõdvemaks ja nüüd toimib ilusti
kuus silindrid ja 3 liitrit aga ikka jääb midagi puudu....
Vasta