E34 mootori probleem
Postitatud: 03.10.2007 21:33 18
Autoks siis e34,a89,525,125kw,
Mure on siis selles,et sai autole uus mootor peale pandud,ajalugu oli tal selline et kunagi oli veepumba pärast mootril kaan metsa läinud kuna läks keema,siis oli uus kaan peale pandud,probleem seisneb selles,et mootoril vist plokikaane tihend või kaanel mõrad sees, kuna mootoril on surve sees kui soojaks läheb,keema ei lähe ja pole lasknudki, teine asi on selles et veesärgis on õli sees,ajasin hiljuti 4 pudelti äädikat sisse ja lasin pikalt käia ja siis loputasin kaks korda,nüüd õli vähem sees nagu mingid jäänused,teine asi,õli on täiesti puhas,mootor käib väga julmalt edasi, sai mõõdetud täpselt 9seki sajani,ja lõpuks veel see jama et mootor paistab olevat õline klapi kambri äärtest ja kolektorite poolt on alt poolt plokk õline ,paistab et tuleb nii klapi kambri kaane vahelt kui ka plokikaane vahelt,õli võtab vähe mitte metsikult,täna käis patriku juures klapi regullis ja läks kõvasti paremaks,sai ka surved ära mõõdetud ja need kõik 7 kanti.Mootor on mul peal olnud kuskil 4 kuud juba ja ei ole midagi viga,ainult ajab närvi see õli jama et ajab välja ja surve on sees veesärgis,kui kaanel oleks mõrad sees siis ajaks ju mahlad segamini aga seda pole õnneks juhtunud,diagnostis oli ka kõik korras.
Patrik ütles et mootor kindlasti lahti võtta,aga ma ei suuda ära otsustada kas sõita niikau kui kestab veel või võtta lahti ja vaadata mis toimub ja vahetada tihend ära,aga miks mootor käib siis teistest 525 kõvasti äkilisemalt ja paremini edasi,mootor oleks pidanud ammu kotti minema kui oleks tihen vms,bensiini kulu on ka ideaalne.Ideed on otsas.
Kõik abi on tere tulnud.
Mure on siis selles,et sai autole uus mootor peale pandud,ajalugu oli tal selline et kunagi oli veepumba pärast mootril kaan metsa läinud kuna läks keema,siis oli uus kaan peale pandud,probleem seisneb selles,et mootoril vist plokikaane tihend või kaanel mõrad sees, kuna mootoril on surve sees kui soojaks läheb,keema ei lähe ja pole lasknudki, teine asi on selles et veesärgis on õli sees,ajasin hiljuti 4 pudelti äädikat sisse ja lasin pikalt käia ja siis loputasin kaks korda,nüüd õli vähem sees nagu mingid jäänused,teine asi,õli on täiesti puhas,mootor käib väga julmalt edasi, sai mõõdetud täpselt 9seki sajani,ja lõpuks veel see jama et mootor paistab olevat õline klapi kambri äärtest ja kolektorite poolt on alt poolt plokk õline ,paistab et tuleb nii klapi kambri kaane vahelt kui ka plokikaane vahelt,õli võtab vähe mitte metsikult,täna käis patriku juures klapi regullis ja läks kõvasti paremaks,sai ka surved ära mõõdetud ja need kõik 7 kanti.Mootor on mul peal olnud kuskil 4 kuud juba ja ei ole midagi viga,ainult ajab närvi see õli jama et ajab välja ja surve on sees veesärgis,kui kaanel oleks mõrad sees siis ajaks ju mahlad segamini aga seda pole õnneks juhtunud,diagnostis oli ka kõik korras.
Patrik ütles et mootor kindlasti lahti võtta,aga ma ei suuda ära otsustada kas sõita niikau kui kestab veel või võtta lahti ja vaadata mis toimub ja vahetada tihend ära,aga miks mootor käib siis teistest 525 kõvasti äkilisemalt ja paremini edasi,mootor oleks pidanud ammu kotti minema kui oleks tihen vms,bensiini kulu on ka ideaalne.Ideed on otsas.
Kõik abi on tere tulnud.